Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 15:00 

Hardtraxxer

Download Headhunterz - Hard With Style #24:

Tracklist:
01. Intro
02. Headhunterz - From Within (Adrenalize Remix)
03. Nicky Romero vs Krewella - Legacy (Wildstylez Remix)
04. Neilio ft. Ohwin - WINMY
05. Phuture Noize - Fadin' (Atmozfears Remix)
06. Psyko Punkz feat Murda - Love This Life
07. Faruk Sabanci feat. Jaren - Discover (The R3belz RMX)
08. Technoboy & Isaac - Digital Playground
09. Tuneboy - XY
10. Wasted Penguinz & Da Tweekaz - Island Refuge (The Qontinent Anthem 2013)
11. Nagoom - Elements (Rebourne Remix)
12. Hard Driver - Rock Your Body
13 Alpha Twins - Unleashed Once Again
14. Outbreak - Survival
15. Code Black - I.N. C.O.N.T.R.O.L
16. Ran-D - The Twilight Zone
17. The Prophet - H3Y!
18. B-Front & High Voltage - The 4th kind

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 15:03 

Hardtraxxer

Op het eerste gezicht wel aardig.
Ekkes luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 15:06 

Hardtraxxer

Zou hij niet de 5 meest gekozen tracks draaien uit de historie van hws?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 15:07 

Hardtraxx Addict

Nee, net als z'n 1 year anniversary.. Gewoon nee!
En dan die nieuwe artwork, wat is daarmee aan de hand. Is Willem van de verkeerde kant?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 15:13 

Hardtraxx Elite

leuk ook die nieuwe platen van hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 15:21 

Hardtraxx Veteran

styl0w schreef:
En dan die nieuwe artwork, wat is daarmee aan de hand. Is Willem van de verkeerde kant?

Altijd al redelijk metroseksueel geweest, je wilt toch niet zeggen dat je dat nu pas opvalt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 15:23 

Hardtraxx Elite

Weer geen Heady track.. faalhaas die headhunterz..Ook geen nieuwe Noisecontrollers.. die er al 5 klaar hebben liggen. En 70 % zijn ondermaatse tracks. Ben der helemaal klaar mee.

Neilio ft. Ohwin - WINMY
Phuture Noize - Fadin' (Atmozfears Remix)
Wasted Penguinz & Da Tweekaz - Island Refuge (The Qontinent Anthem 2013)
Nagoom - Elements (Rebourne Remix)
Psyko Punkz feat Murda - Love This Life
Faruk Sabanci feat. Jaren - Discover (The R3belz RMX)

Wat een bagger tracks lol

Sorry, moest het even kwijt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 15:28 

Hardtraxx Addict

Wat een dramatische epsiode weer! Had ook totaal niet anders verwacht eigenlijk! :P
Volgens mij heb ik tot op heden nog maar 1x deze podcast meegenomen.. de grootste meuk komt hier altijd voorbij -.-
Enige platen die redelijk tot goed zijn:

mrbubble456 schreef:
15. Code Black - I.N. C.O.N.T.R.O.L
16. Ran-D - The Twilight Zone
18. B-Front & High Voltage - The 4th kind

Slechtste tracks van deze episode:
mrbubble456 schreef:
05. Phuture Noize - Fadin' (Atmozfears Remix)
11. Nagoom - Elements (Rebourne Remix)

Edit:
En zoals sommige al zeiden, dat Artwork wordt echt met de maand lelijker.. echt gay in mijn ogen haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 15:30 

Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
styl0w schreef:

Altijd al redelijk metroseksueel geweest, je wilt toch niet zeggen dat je dat nu pas opvalt?

Jawel, maar hij legt er iedere keer weer wat extra bovenop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 15:31 

Donateur

Waar zijn de tracks waar we zo nodig voor moesten stemmen...
Waar zijn de nieuwe HHZ tracks...

Die From Within remix was voor mij wel geslaagd geweest als het een aparte track was. Nu zit het gewoon niet goed meer in elkaar voor mijn gevoel. Die vocals passen er totaal niet bij.

Ik sla em over!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 15:37 

Hardtraxx Newbie

Deze ep is niks voor mij jammer genoeg maar de tering wat gebruikt hij gay fotos zeg in deze video en zijn omslag foto op fb
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 15:45 

Hardtraxx Elite

Headhunterz is afgeschreven voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 15:47 

Hardtraxx Veteran

styl0w schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 15:49 

Hardtraxxer

From Within (Adrenalize Remix): 1 climax klinkt redelijk goed. 2de climax is mij dan weer wat te blij. Minder als het origineel (+lotgenoot edit)

Ik vind dat geschreeuw door de climax in Legacy (Wildstylez Remix) echt afbreuk doen aan de plaat. Melodie zelf ook nog niet echt kapot van, misschien als ik hem een aantal keer heb gehoord.

Nieuwe Neilio klinkt weer lekker, goede intro en mooie melodie in de climax.
Intro van Discover (The R3belz Remix) is (zoals bij vrijwel elke The R3belz track tegenwoordig) beter als de climax. Break vind ik ook niet echt iets toevoegen.

Melodie van Unleashed Once Again is aardig. Maar met die Wildstylez kick eronder toch een stuk softer als de originele Unleashed als je het mij vraagt, jammer.

Outbreak – Survival lekkere plaat! Ik was ook al aardig gecharmeerd van A New Today. 2de Climax ook erg vet gedaan. En die nieuwe Code Black gaat lekker! Waar doet me dit aan denken? (Noisecontrollers – Samara?)

Nieuwe Ran-D moet ik denk ik nog een aantal x luisteren voordat ik hem ga waarderen, maar zoiezo minder als Symbols, (was ook te verwachten.) The Prophet is weer terug! Vond R3tro al een aardige plaat. En deze beukt lekker door. (lijkt wel aardig veel op The Record Breaking)

Al met al aardige editie met aardig wat promo’s. Maar voor een 2 jarig bestaan zou je misschien toch iets meer verwachten dan 18 tracks.. (Ik vind het overigens niet erg dat die top 5 platen er niet bij zit. Inderdaad allemaal overplayed, goede beslissing van Willem)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 15:59 

Hardtraxx Veteran

Beter steekt hij eens wat meer tijd in zijn mixwerk i.p.v. dat hele youtube gebeuren .. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 16:17 

Hardtraxxer

had er toch meer van verwacht. Een eigen plaat mag onderhand wel weer, jezus wat duurt dat lang zeg. Het is nu gewoon heel veel Qrap met af een toe een leuk plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 16:24 

Hardtraxx Addict

JB1991 schreef:
Al met al aardige editie met aardig wat promo’s. Maar voor een 2 jarig bestaan zou je misschien toch iets meer verwachten dan 18 tracks..

Precies dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 16:34 

Wat is deze? Die artwork :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 16:38 

Hardtraxx Veteran

Heb nog steeds veel respect voor Headhunterz, maar zou het dit jaar erg onverdiend vinden als hij weer zo hoog in de DJ MAG zou komen, wat heeft hij nou uitgebracht het afgelopen jaar?

vind de podcast ook steeds minder aan, maar dat verwijt ik dan maar aan mijn muziek smaak die veranderd! ;)

4th Kind de enige die me echt wat doet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 16:45 

Hardtraxx Veteran

Over de votings;
Citaat:
Go to 1:07:43 (should be the same time for the youtube/soundcloud version)..at this time headhunterz says, that he didn't feature the voted tracks on this HWS episode cause he thought we as listeners would have heard these tracks way too often yet
but he lists them all 5..

5. Frontliner - Weekend Warriors
4. Headhunterz -Power Of Music
3. Headhunterz - Dragonborn
2. Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind
1. Frontliner - Symbols
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 16:47 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Heb nog steeds veel respect voor Headhunterz, maar zou het dit jaar erg onverdiend vinden als hij weer zo hoog in de DJ MAG zou komen, wat heeft hij nou uitgebracht het afgelopen jaar?

vind de podcast ook steeds minder aan, maar dat verwijt ik dan maar aan mijn muziek smaak die veranderd! ;)

4th Kind de enige die me echt wat doet!

Voor dit jaar verdiend hij echt geen plek in de top 30. Hij heeft niks gepresteerd dit jaar. Dat Ultra gedoe heeft zwaar negatief beïnvloed op hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 16:51 

Hardtraxx Veteran

Die DJ Mag Top 100 is sowieso al niet representatief. De halve top 100 zijn dj's die weinig tot niks hebben bereikt afgelopen jaar/jaren en ook in de top 10 staan namen die het niet verdienen. So be it. Als HHZ in de top 10 komt, prima. Zo niet, ook prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 16:52 

niet echt interessant... ga hem wel luistere :)

en over hierboven, het is nog steeds DJmag top 100, dus niet hoeveelheid uitgebrachte platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 16:54 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Voor dit jaar verdiend hij echt geen plek in de top 30. Hij heeft niks gepresteerd dit jaar. Dat Ultra gedoe heeft zwaar negatief beïnvloed op hem.

Maar je hebt hem zelf wel op 1 gezet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 17:00 

bRt_ schreef:
hotymoty schreef:

Maar je hebt hem zelf wel op 1 gezet? :P

Mensen die zomaar wat roepen hou je altijd ;)

On-topic, ik luister hem wel, maar de tracklist doet mij niet veel helaas. Paar leuke platen dat wel maar het merendeel niet :(
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle