Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 17:03 

Hardtraxx Veteran

leuke promo's waar ik erg naar benieuwd ben. dus eerst die luisteren. Voor de rest heeft HWS me nooit wat geboeit.

Ken shows die meer te bieden heeft dan dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 17:15 

Hardtraxx Veteran

Wederom zeer matige lijst.

Citaat:
05. Phuture Noize - Fadin' (Atmozfears Remix)

Deze is wel heel erg slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 17:20 

Hardtraxx Addict

Ik vraag me af waarom hij hier 2 maanden voor nodig had
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 18:39 

Hardtraxx Addict

Echt fuckin vet dit. Niet normaal. Art work van hem is ook echt totaal niet gay en mislukt ofzo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 19:44 

Hardtraxx Veteran

toffee schreef:

Skyscraper schreef:
had er toch meer van verwacht. Een eigen plaat mag onderhand wel weer, jezus wat duurt dat lang zeg. Het is nu gewoon heel veel Qrap met af een toe een leuk plaatje
Kwisniks schreef:
JB1991 schreef:
Al met al aardige editie met aardig wat promo’s. Maar voor een 2 jarig bestaan zou je misschien toch iets meer verwachten dan 18 tracks..

Precies dit.

Het ergste is de 2 maanden + geen eigen tracks, en die heeft hij toch genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 20:35 

Hardtraxx Veteran

Die Fadin Remix is oprecht een van de kutste platen die ik het afgelopen jaar gehoord heb, jezus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 20:48 

Hardtraxx Veteran

ben ik eigenlijk een van de weinige, die de remix van adrenalize niets vind?

orgineel + de remix van winne / lotgenoot is zoveel beter :s
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 21:06 

Hardtraxx Elite

Fekete schreef:
bRt_ schreef:
hotymoty schreef:
Voor dit jaar verdiend hij echt geen plek in de top 30. Hij heeft niks gepresteerd dit jaar. Dat Ultra gedoe heeft zwaar negatief beïnvloed op hem.

Maar je hebt hem zelf wel op 1 gezet? :P

Mensen die zomaar wat roepen hou je altijd ;)

On-topic, ik luister hem wel, maar de tracklist doet mij niet veel helaas. Paar leuke platen dat wel maar het merendeel niet :(

Ja klopt, ik heb eigenlijk ook spijt dat ik op hem heb gestemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 22:34 

Hardtraxx Addict

Kettingzaag schreef:
Echt fuckin vet dit. Niet normaal. Art work van hem is ook echt totaal niet gay en mislukt ofzo!

:lol:

En dit
JVDM schreef:
Die Fadin Remix is oprecht een van de kutste platen die ik het afgelopen jaar gehoord heb, jezus.

Zo zonde, nog maar even het origineel opzetten.

Deze shit is echt duizendmaal niks. Heb nog geen hard with style opgezet sinds episode 10 of iets dergelijks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 23:16 

Hardtraxxer

HWS is qua volledige setjes eigenlijk nooit leuk. Hier en daar leuke promo's ertussen, maar geen hoogstaand mixwerk en te weinig outside the box tracks, enkele uitzonderingen af en toe daar gelaten.

06. Psyko Punkz feat Murda - Love This Life
07. Faruk Sabanci feat. Jaren - Discover (The R3belz RMX)
08. Technoboy & Isaac - Digital Playground
09. Tuneboy - XY

14. Outbreak - Survival
15. Code Black - I.N. C.O.N.T.R.O.L
16. Ran-D - The Twilight Zone
17. The Prophet - H3Y!
18. B-Front & High Voltage - The 4th kind

Die stukjes qua trackkeuze nog wel vermakelijk, maar de rest is dan ook meteen echt 10x niks helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 12:02 

Hardtraxx Veteran

chill :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 12:24 

Hardtraxx Veteran

04. Neilio ft. Ohwin - WINMY

Dit stuk deed mij hem bijna boos afzetten :lol: wat een ongeïnspireerde meuk, en dat gezang allemachtig zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 12:42 

Hardtraxx Veteran

Redelijk lijstje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 13:32 

Hardtraxx Addict

provehito schreef:
toffee schreef:

Skyscraper schreef:
had er toch meer van verwacht. Een eigen plaat mag onderhand wel weer, jezus wat duurt dat lang zeg. Het is nu gewoon heel veel Qrap met af een toe een leuk plaatje
Kwisniks schreef:
JB1991 schreef:
Al met al aardige editie met aardig wat promo’s. Maar voor een 2 jarig bestaan zou je misschien toch iets meer verwachten dan 18 tracks..

Precies dit.

Het ergste is de 2 maanden + geen eigen tracks, en die heeft hij toch genoeg.

Hij zal wel goede reden hebben waarom hij zijn eigen tracks er nog niet in heeft gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 14:12 

Hardtraxx Veteran

The 4th Kind :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 15:34 

Hardtraxx Veteran

Phase 2 schreef:
Hij zal wel goede reden hebben waarom hij zijn eigen tracks er nog niet in heeft gedaan.

ja wss omdat hij geen hq online wil hebben van zijn nieuwe muziek die iedereen dan gelijk kan downloaden. Net als met hardbass livestream van dit jaar,

Waar ik hem opzich wel gelijk in geef, maar aan de andere kant het is wel 2jaar hws, dan had het wel "specialer" mogen zijn kwa muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 16:22 

Hardtraxx Veteran

Saaie lijst, en die artwork :lol: Als er De Toppers In Concert boven had gestaan had ik het ook geloofd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 16:55 

Hardtraxx Elite

provehito schreef:
Phase 2 schreef:

ja wss omdat hij geen hq online wil hebben van zijn nieuwe muziek die iedereen dan gelijk kan downloaden. Net als met hardbass livestream van dit jaar,

Waar ik hem opzich wel gelijk in geef, maar aan de andere kant het is wel 2jaar hws, dan had het wel "specialer" mogen zijn kwa muziek.

Ik kan hem daar geen gelijk in geven. In geen enkele andere scene wordt daarom gejankt...
Daar kan ik zo slecht tegen, net alsof headhunterz ze werk meer waard is ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 18:14 

Hardtraxx Addict

Vanaf 12 tot 18 is het wel mijn lijst. Vooral die nieuwe van Ran-D :love: :worship: . Alles daarvoor is pure spetterpoep helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 20:11 

Firetrap schreef:
04. Neilio ft. Ohwin - WINMY

Dit stuk deed mij hem bijna boos afzetten :lol: wat een ongeïnspireerde meuk, en dat gezang allemachtig zeg.

Heb hem tijdens 1 van die platen afgezet .. Begin me steeds meer te schamen voor sommige hardstyle platen tegenwoordig.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 22:15 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
provehito schreef:
Phase 2 schreef:

Ik kan hem daar geen gelijk in geven. In geen enkele andere scene wordt daarom gejankt...

ja ik ook want er komen toch wel previews etc online voordat hij het zelf wilt. net als clarity full remix etc stond online en hij wilde het wel tegen houden. Het lukt toch niet.

Ook gaan mensen met cameras en telefoons naar festivals waar hij speelt, ook dan heb je het al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 09:16 

Zaadlijst xxl
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 10:07 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
provehito schreef:
Phase 2 schreef:

Dit dus, komt op mij in ieder geval nogal arrogant over.

OT:
Zitten een paar redelijke plaatjes tussen, maar die luister ik wel los, 3/4 van de lijst is gewoon zaaddodend saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 11:54 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:

Opzich heb je daar wel gelijk in, maar zo is heady, er gaan nu ook speculaties op youtube over dat hij pas weer gaat releasen na het album waar ie mee bezig is. Wat hij zelf nog niet aangetoond heeft of iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 12:18 

Hardtraxxer

provehito schreef:
Uberhout schreef:

Opzich heb je daar wel gelijk in, maar zo is heady, er gaan nu ook speculaties op youtube over dat hij pas weer gaat releasen na het album waar ie mee bezig is. Wat hij zelf nog niet aangetoond heeft of iets.

'nuff said
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle