Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 16:15 

Helaas, geen nieuwe Headhunterz plaat. Had ook een iets spannendere tracklist verwacht, maar er zit best wat leuks tussen.
Ran-d - The Twilight Zone is me een partij vet zeg. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 22:22 

Hardtraxx Elite

Jezus, jullie zakken echt diep zeg xd Bijna genant. What the fuck kan jou het schelen of hij zijn nieuwe tracks draait ja of nee. Als hij daar plannen mee heeft en daarmee zijn nieuwe en eigen recordlabel mee wil openen, dan is daar toch helemaal niks mis mee? En niet zeiken over de tracklist. You like it or you don't.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 22:43 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
En niet zeiken over de tracklist. You like it or you don't.

Als niemand zijn mening mag geven, zullen we dit dan ook maar niet meer posten hier? Worden we ook niet meer geconfronteerd met deze zooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 23:42 

Hardtraxx Veteran

Ik had toch een betere en een langere episode verwacht. Toch is dit niet verkeerd, voor hem staat HWS voor opkomende namen. De mooie woorden voor Neilio vindt ik mooi en terecht. Toch zijn dit de namem die je niet elke episode ziet. WP en Da Tweekaz(eerste keer in HWS), Rebourne, Outbreak, The Prophet zijn toch namen die je niet elke episode ziet.

Toch had ik wel nummers verwacht, helaas zijn die niet gekomen. En vooral jammer dat we hierop eem extra maand moesten wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 23:53 

jambekkie schreef:
Jezus, jullie zakken echt diep zeg xd Bijna genant. What the fuck kan jou het schelen of hij zijn nieuwe tracks draait ja of nee.

Dat kan men iets schelen aangezien veel mensen (net zoals ik) HHZ nog steeds erg goed vinden en graag nieuwe tracks van hem in HQ willen horen. Gek he? :aww:
Hopelijk komt er binnenkort wat vaart in het releasen van zowel zijn eigen tracks als tracks op HWS records. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 19:15 

Hardtraxxer

Tsjezes.

Meer heb ik er niet over te zeggen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 21:55 

Hardtraxxer

jambekkie schreef:
Jezus, jullie zakken echt diep zeg xd Bijna genant. What the fuck kan jou het schelen of hij zijn nieuwe tracks draait ja of nee. Als hij daar plannen mee heeft en daarmee zijn nieuwe en eigen recordlabel mee wil openen, dan is daar toch helemaal niks mis mee? En niet zeiken over de tracklist. You like it or you don't.

Een mening mag je niet meer hebben op hardtraxx? En mag niemand de muziek van headhunterz leuk vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 12:29 

Hardtraxx Elite

Dit is geen mening geven. Dit is zeiken. Je kan je mening op een heel andere manier hier neerzetten.

En je kan je voorstellen dat Headhunterz niet wil dat er HQ versies online staan, omdat hij daarmee zijn eigen label wil promoten en mee wil openen. Daar was ie maanden geleden al mee begonnen en als er toen al HQ online staan, dan is iedereen erop uit gekeken. Dat zou je denk zelf ook niet willen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 13:33 

Hardtraxx Veteran

Als iedereen erop uit is gekeken wanneer ze gereleased worden, betekent het niets meer dan dat je te lang hebt gewacht met het uitbrengen ervan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2013 13:36 

Hardtraxx Veteran

Precies. En anders draait ie zijn nieuwe tracks maar niet tijdens een optreden.
Citaat:
03. Nicky Romero vs Krewella - Legacy (Wildstylez Remix)
04. Neilio ft. Ohwin - WINMY
05. Phuture Noize - Fadin' (Atmozfears Remix)

:cry: :cry: :cry:

Digital Playground , XY en H3Y zijn de uitstekers deze episode. De rest is redelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 02:25 

Hardtraxxer

Leonidas schreef:
Precies. En anders draait ie zijn nieuwe tracks maar niet tijdens een optreden.

Dit is wel scheef. Degenen die naar dergelijke events gaan hebben daarvoor betaald. Ideale manier
om ze dan juist wel te draaien.
En volgens mij zijn er weinig tot geen telefoons/camera's waarmee je muziek kan opnemen in HQ.
Maar dan krijg je weer het gezeik met stream blackouts, het is toch nooit goed hé?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 11:25 

Hardtraxx Veteran

Het publiek betaald on o.a. hhz te zien ja. Hij heeft twee nieuwe platen toch? Colors en krewella collab. Als die 2 platen nog nooit gedraait waren door hemzelf hoefde het publiek ze niet per se te horen, en wist je zeker dat er geen filmpjes op internet van kwamen. Het is biet zo moeilijk hoor. Want ik geloof er niks van dat als we over 10 maanden een release krijgen van die 2 platen, er nog geen enkele hq online staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 12:45 

Hardtraxxer

Als ik naar een event ga doe ik dat zeker niet om een dj te zien. :lol:
En dan vooral HHZ niet xd
Als het opgenomen is, is het toch sowieso al geen HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2013 15:18 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz zn setjes zijn toch zo saai as fuck, dus ik zoek dan altijd een andere artiest op. Hij draait standaard Lessons in Love, Reignite, Power of Music, Dragoborn, Toulouse en Spaceman. Standaard spul van wildstylez, psyko punkz en frontliner en je vult al 45 minuten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 23:13 

Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Over de votings;
Citaat:
Go to 1:07:43 (should be the same time for the youtube/soundcloud version)..at this time headhunterz says, that he didn't feature the voted tracks on this HWS episode cause he thought we as listeners would have heard these tracks way too often yet
but he lists them all 5..

5. Frontliner - Weekend Warriors
4. Headhunterz -Power Of Music
3. Headhunterz - Dragonborn
2. Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind
1. Frontliner - Symbols

Maar goed ook dat hij die niet in de episode heeft gedaan, die tracks moet elke DJ gewoon permanent verwijderen uit zijn computer. Nouja, laten we 1 exemplaar houden en in een kluis stoppen zodat we er over 5 jaar naar kunnen luisteren als deze DJ's in de house of dubstep scene zijn gestapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 05:21 

Hardtraxx Veteran

Wederom niet zo'n heel boeiend deze maand, eigenlijk precies hetzelfde gevoel wat ik de laatste maanden heb als deze podcast online wordt gezet. Ook nogal raar dat Heady die tracks poll had, maar er hier zo te zien niks mee heeft gedaan.

Verder moet ik toch nog even melden (zoals een aantal anderen), dat het artwork echt ubergay is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 12:13 

Hardtraxx Elite

Eerlijk is eerlijk, die artwork lijkt wel beetje op Power Rangers :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 18:46 

Hardtraxxer

Dat artwork..... het zou me niets verbazen als hij nu op een boot staat op de grachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 18:53 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Ook nogal raar dat Heady die tracks poll had, maar er hier zo te zien niks mee heeft gedaan.

Luister naar het einde van de episode. Hij zegt dat iedereen de tracks al meerdere malen gehoofd heeft en HHZ ze niet nog een keer laat horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 19:05 

Hardtraxx Veteran

Waarom hield ie dan uberhaupt die poll? Had ie nou echt een andere uitkomst verwacht? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 23:05 

Hardtraxxer

Jammer weer eentje die ik niks vind :thumbdown:
Een paar episodes terug zei hij dat hij zich wat meer zou focussen op het mixen maar het mixen is gewoon afentoe erg slecht :thumbdown:
Kan me vergissen maar d8 dat hij dat gezegd zou hebben :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 09:04 

Hardtraxx Veteran

D-Visionzz schreef:
Een paar episodes terug zei hij dat hij zich wat meer zou focussen op het mixen

Ik vroeg me al af waarom ik af en toe een flanger hoorde. Vandaar. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 20:09 

Hardtraxxer

chicken schreef:
D-Visionzz schreef:
Een paar episodes terug zei hij dat hij zich wat meer zou focussen op het mixen

Ik vroeg me al af waarom ik af en toe een flanger hoorde. Vandaar. :P