Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 21:37 

Kraak... Piep...

Bekijk het van bijde kanten.

Lyst onderbouwt inderdaad gedetaileerd en waarom hij het niks vind en als je dan zulke reacties plaats verdien je idd een waarschuwing.

Maar waarom uberhaupt in een zo'n topic posten als je weet dat je de muziek niks vind vraag ik dan weer aan Lyst. Elke mening die je geeft over een mainstream nummer komt eerlijk gezegd wel op hetzelfde neer. Waarom uberhaupt dan nog commenten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 21:51 

Hardtraxx Elite

Het is jullie schuld, niet van Headhunterz. Jullie verwachtingen liggen te hoog. Maarja, ze hadden er wel wat meer van mogen maken, bijvoorbeeld met tracks enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 22:06 

Hardtraxx Addict

he sjembek, daar ging het niet over en dat werd ook niet gezegd
ik geloof dat ik me redelijk goed kan vinden in een combinatie van d-nemacyst en mijn woorden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 22:08 

Hardtraxx Elite

delange schreef:
he sjembek, daar ging het niet over en dat werd ook niet gezegd
ik geloof dat ik me redelijk goed kan vinden in een combinatie van d-nemacyst en mijn woorden. :)

Oohja, daar heb ik het dan weer niet over :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 22:19 

Hardtraxx Addict

oh ja naja even goeie vrienden :P

ON TOPIC
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 22:40 

Hardtraxxer

What does his T-Shirt say?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 23:00 

Hardtraxxer

BuzzLightyear schreef:
Spablauw schreef:
Skyscraper schreef:
Ik had er toch meer van verwacht. Dit vind ik niet echt speciaal, en de tracklist ook niet. Had toch wel gedacht dat het defqon anthem erin zou komen. En gehoopt op die van decibel :thumbdown:
marja voor de rest is het gewoon een leuk setje

Wacht je vindt het niet speciaal, meer van verwacht en toch leuk setje?

Als jij meer verwacht van, let's say: Defqon. Dan kan het toch alsnog een prima feestje zijn ondanks dat het verder niet zo bijzonder is.......?

Headhunterz deed net of het een hele speciale aflevering ging worden. Dit viel mij een beetje tegen maar dat wil niet zeggen dat ik het niet een leuk setje vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 23:11 

Hardtraxx Veteran

M4tt schreef:
Blij dat Mysterias er nog bijzit :thumbup: , het is het enige nummer dat er een beetje buiten springt, daarnaast natuurlijk weer de gebruikelijke DBSTF, Wildstylez, Zatox, Adaro etc.-vriendjespolitiek..

Je vergeet b-front in je lijstje

wel weer enorm veel gezeik over een podcast xd Beetje meer mainstream en nieuwere nummers dan anders. Maar jonges... jullie gaan toch ook niet zeggen dat "amateur" dj's zich moeten schamen als een TL jullie niet aanstaat. Beetje triest dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 23:31 

Hardtraxxer

Al en al geinige aflv. (iig beter dan de laatse paar anderen) maar hij had het een beetje overhypt imo, had ook iets veel groters verwacht dan alleen plaatjes en wat intro's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 00:11 

Aan het typen...

Spablauw schreef:
G1LL schreef:
Word echt moe van al dat gezeik op Lyst de hele tijd en weer word Theracords erbij gehaald. Je vind 't vet of niet, en dat mag je best vinden en hier neerzetten. Alleen als je de mening van een ander niet respecteert, daar op reageert zonder onderbouwing en alweer Theracords d'r bij haalt krijg je van mij vanaf nu direct een waarschuwing. Best wel vervelend steeds al die Hard With Style topics opschonen..

Citaat:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.

Beste moderator, ten eerste lyst mag zeiken op mainstream nummers, maar dan ook echt afbreken. Mensen die dan in reactie gaan tegen lyst zouden bestraft moeten worden zeg jij. Hij breekt het al af voor sommigen het amper gehoord hebben. Het is toch niet zijn recht om alles in elk forumtopic af te breken? Je krijgt hier al geen zin meer om iets leuk te vinden dat zij niet leuk vinden en er op te reageren, want dan beginnen die kritici (ik noem geen namen maar iedereen die mainstream leuk vindt kent ze wel) je hier af te breken, en met 9gag plaatjes te bekogelen. Zo'n kinderachtig gedrag ben ik dan weer meer dan beu!

Ik weet niet of je de post gezien hebt, maar als mensen dingen zeggen als ik wil je aanvallen, dan vind ik dat meer dan terecht dat je dan teruggefloten wordt. Overigens is het enige wat ik gezegd/gedaan heb een hype balonnetje doorprikken en mensen eens uitlokken een onderbouwde mening te geven waarom dit nu zo geweldig is. Ik kom namelijk niet verder dan het woord promos. Maar die onderbouwde meningen krijg ik vrijwel nooit, nee dan kun je beter vol op de man gaan spelen. Dat is het essentiele verschil. Dit is een forum, een plek om discussies te voeren, misschien niet om elkaar te overtuigen, maar wel om elkaar beter te leren begrijpen en zo meer respect voor elkaar te hebben.
En ik had het over de podcast op zich als een meer abstracte vorm, heb het bewust helemaal niet over specifieke tracks gehad, omdat ik inderdaad weet dat het toch niet mijn ding is, ik had het over opkomende artiesten supporten en het aandacht schenken aan een gouwe ouwe. Ookal vind ik de artiesten niet bijzonder en boeide me die oudere tracks vaak ook niet zoveel, het was wel een positief iets aan deze podcast. Iets wat in deze speciale editie totaal niets meer van te vinden is en daar voor in de plaats zie ik allemaal artiesten hhz feliciteren en mensen die met teksten en tekeningen laten zien hoe goed ze headhunterz wel niet vinden. Leuk voor die mensen dat ze met hun hoofd in beeld mogen, maar ik dacht dat het idee achter deze podcastserie meer om muzikale aspecten als nieuwe artiesten een podium geven ging en niet over de persoon headhunterz. Dat is wat ik gezegd heb, misschien op een iets provocerendere manier, om mensen eens te laten nadenken waarom ze iets vinden, maar gewoon op een redelijke manier die geen enkele grens overschrijdt. Maar nogmaals ik geef mijn mening over deze podcast, en daar gaat dit topic over en niet over mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 01:12 

Hardtraxx Veteran

toch wel een beetje over heady, het is tenslotte zijn idee en zijn podcast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 09:08 

Hardtraxxer

nielstil schreef:
M4tt schreef:
Blij dat Mysterias er nog bijzit :thumbup: , het is het enige nummer dat er een beetje buiten springt, daarnaast natuurlijk weer de gebruikelijke DBSTF, Wildstylez, Zatox, Adaro etc.-vriendjespolitiek..

Je vergeet b-front in je lijstje

wel weer enorm veel gezeik over een podcast xd Beetje meer mainstream en nieuwere nummers dan anders. Maar jonges... jullie gaan toch ook niet zeggen dat "amateur" dj's zich moeten schamen als een TL jullie niet aanstaat. Beetje triest dit

De 'etc.' mag gezien worden als B-Front :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 09:33 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Wat had iedereen dan verwacht van de tracklist?
Als iedereen er op hamert dat ie niet goed is wil ik ook wel weten hoe zij het wouden hebben.

Simpel gezegd meer promo's. Kan me niet voorstellen dat in 2 maanden er maar 2 nummers zijn die nog niet iedereen kent.

Hhz deed het voorkomen alsof het een soort epische voorstelling ging worden ofzo. Dat hij afgelopen maand had overgeslagen deed veel mensen ook denken dat het een stuk specialer ging worden. Dat je op twitter en facebook compleet wordt doodgegooid met aankondigingen en of iedereen er al zin in heeft, heeft er gewoon voor gezorgd dat de hype groter is geworden dan Willem waar lijkt te kunnen maken en dat is gewoon jammer.
Ik luisterde deze podcast altijd voor HQ's van nieuwe tracks, maar als dit zo door gaat hoef ik dat ook niet meer te doen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 09:40 

Hardtraxx Newbie

Voor de liefhebbers, hier de cue file.

Mix: http://www7.zippyshare.com/v/45939109/file.html
Cue: http://www7.zippyshare.com/v/21159209/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 11:08 

Is HWS eig altijd in 128 kbps geweest? Want ik vind de kwaliteit echt laag nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:08 

Hardtraxx Addict

Yep is altijd zo geweest, vind het zelf vrij jammer, maar gaat rippen dan wel weer tegen denk ik zo.

Nog een vraag:

Hebben meer mensen problemen met het downloaden van de podcast in iTunes? Ik kan 'm niet ophalen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:34 

Hardtraxx Veteran

W0uT3R schreef:
Yep is altijd zo geweest, vind het zelf vrij jammer, maar gaat rippen dan wel weer tegen denk ik zo.

Dan zou ik persoonlijk liever de podcast in 320 kbps zien, en dat er dan bij nieuwe tracks een jingle van HWS doorheen komt. Gaat het rippen ook tegen, en het is ook nog eens een stukje promotie voor de podcast. (in hoeverre dat nog nodig is natuurlijk :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 12:37 

Ik heb hem op men iPod touch staan, daar irriteer ik me ook aan iets. Elke keer als ik de iPod in lock stand zet springt HWS een tikje terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 13:30 

Hardtraxx Addict

Alleen 14, 15 en 16 zijn boeiend, de rest dikke stront. Om nog maar te zwijgen over die video die vol staat met 15 jarige pindas die alleen headhunterz en brennan heart kennen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 14:17 

Hardtraxxer

Heerlijke lijst dit! luistert lekker weg, lekker zomers.
En het eind is helemaal om kippevel van te krijgen!
Mysterias :love:

Oja, Lyst.. Waarom heb jij echt overal commentaar op? bijna alle reacties van jou zijn gewoon negatief..
Zelfs op de nieuwe collab met DP en B-front.. zeurzak
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 14:20 

Leuke lijst :thumbup:
Had erg gehoopt op het Defqon Anthem, maar het zal ongetwijfeld een reden hebben dat hij die er niet in heeft gedaan. Wie weet dat het misschien van Q-dance nog niet mocht oid, lijkt me dat hij de plaat zelf graag erin wilt gooien. Maarja dat is een gok.
Niet de meest spectaculaire lijst verder, maar als ik dit op een feest voor m'n kiezen krijg vind ik het geweldig! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 15:19 

Hardtraxx Veteran

HarderStylezz schreef:
Oja, Lyst.. Waarom heb jij echt overal commentaar op? bijna alle reacties van jou zijn gewoon negatief..

Flikker godverdomme op. Dit is niet om Lyst te beschermen, maar dit gebash op mensen die kritiek durven geven gaat soms echt te ver. Vooral als je niet eens leest wat er staat.

Quote van van lijst uit het DP & B-Front topic:
Lyst schreef:
Klinkt wel aardig voor wat ik er uit op kan maken, screech klinkt wel een beetje als een gestreste kip xd

Hoe is dit negatief dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 16:24 

Kraak... Piep...

HarderStylezz schreef:
Heerlijke lijst dit! luistert lekker weg, lekker zomers.
En het eind is helemaal om kippevel van te krijgen!
Mysterias :love:

Terug je mand in.
Moet hij per se dat nummer leuk vinden dan? Ik vind die collab namelijk ook niet geweldig.
Hij onderbouwt zijn reacties tenminste, als je het niet met hem eens bent, besteed er ook geen aandacht aan met zulke nutteloze comments
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 16:25 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Lyst schreef:
Klinkt wel aardig voor wat ik er uit op kan maken, screech klinkt wel een beetje als een gestreste kip xd

Hoe is dit negatief dan?

Stress is volksziekte #1 onder de kippen. Erg negatief dus. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 16:27 

Kraak... Piep...

chicken schreef:
Daveytl schreef:
Lyst schreef:

Hoe is dit negatief dan?

Stress is volksziekte #1 onder de kippen. Erg negatief dus. :(

Heb jij daar ook last van dan?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle