Spablauw schreef:
G1LL schreef:
Word echt moe van al dat gezeik op Lyst de hele tijd en weer word Theracords erbij gehaald. Je vind 't vet of niet, en dat mag je best vinden en hier neerzetten. Alleen als je de mening van een ander niet respecteert, daar op reageert zonder onderbouwing en alweer Theracords d'r bij haalt krijg je van mij vanaf nu direct een waarschuwing. Best wel vervelend steeds al die Hard With Style topics opschonen..
Citaat:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Beste moderator, ten eerste lyst mag zeiken op mainstream nummers, maar dan ook echt afbreken. Mensen die dan in reactie gaan tegen lyst zouden bestraft moeten worden zeg jij. Hij breekt het al af voor sommigen het amper gehoord hebben. Het is toch niet zijn recht om alles in elk forumtopic af te breken? Je krijgt hier al geen zin meer om iets leuk te vinden dat zij niet leuk vinden en er op te reageren, want dan beginnen die kritici (ik noem geen namen maar iedereen die mainstream leuk vindt kent ze wel) je hier af te breken, en met 9gag plaatjes te bekogelen. Zo'n kinderachtig gedrag ben ik dan weer meer dan beu!
Ik weet niet of je de post gezien hebt, maar als mensen dingen zeggen als ik wil je aanvallen, dan vind ik dat meer dan terecht dat je dan teruggefloten wordt. Overigens is het enige wat ik gezegd/gedaan heb een hype balonnetje doorprikken en mensen eens uitlokken een onderbouwde mening te geven waarom dit nu zo geweldig is. Ik kom namelijk niet verder dan het woord promos. Maar die onderbouwde meningen krijg ik vrijwel nooit, nee dan kun je beter vol op de man gaan spelen. Dat is het essentiele verschil. Dit is een forum, een plek om discussies te voeren, misschien niet om elkaar te overtuigen, maar wel om elkaar beter te leren begrijpen en zo meer respect voor elkaar te hebben.
En ik had het over de podcast op zich als een meer abstracte vorm, heb het bewust helemaal niet over specifieke tracks gehad, omdat ik inderdaad weet dat het toch niet mijn ding is, ik had het over opkomende artiesten supporten en het aandacht schenken aan een gouwe ouwe. Ookal vind ik de artiesten niet bijzonder en boeide me die oudere tracks vaak ook niet zoveel, het was wel een positief iets aan deze podcast. Iets wat in deze speciale editie totaal niets meer van te vinden is en daar voor in de plaats zie ik allemaal artiesten hhz feliciteren en mensen die met teksten en tekeningen laten zien hoe goed ze headhunterz wel niet vinden. Leuk voor die mensen dat ze met hun hoofd in beeld mogen, maar ik dacht dat het idee achter deze podcastserie meer om muzikale aspecten als nieuwe artiesten een podium geven ging en niet over de persoon headhunterz. Dat is wat ik gezegd heb, misschien op een iets provocerendere manier, om mensen eens te laten nadenken waarom ze iets vinden, maar gewoon op een redelijke manier die geen enkele grens overschrijdt. Maar nogmaals ik geef mijn mening over deze podcast, en daar gaat dit topic over en niet over mij.