Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 17:57 

wesjan schreef:
Lyst schreef:
Zwaar overrated dit, de eerdere shows bevatten nog wel wat onbekendere tracks en gaf support aan opkomende producers, weliswaar veel dertien in een dozijn producers, maar goed.
Dit daarentegen is weer dezelfde namen die we altijd zien: Ran-D, Adaro, PP, NC, DBSTF, Wildstylez etc.
Volgens mij zijn het ook alleen maar nummers uit dit jaar en daarnaast staat de halve video vol met van die kinderen die iets op een blaadje hebben geschreven :')

Had een resident bij FearFM dit gedaan, dan was er amper aandacht voor, behalve wat reacties over hoe kom je aan die promo's. Typisch voorbeeld van een hype.

Lyst, je zou ook nóóit eens iets positiefs kunnen zeggen he?! Kerel, stop toch met hardstyle luisteren. Of ga lekker judoën

Ja ga lekker judoën ofzo hahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 18:01 

Aan het typen...

Sorry ik wist niet dat jij ook een foto had opgestuurd :lol:
p.s.
hardstyle-releases/the-machine-substantial-machinery-album-t26462.html#p965763
hardstyle/dp-fearfm030-t26447.html#p966448
nieuwe-tracks-hs/tuneboy-space-t26445.html#p965559
hardtrance/drivium-theracords-radio-show-177-t26387.html#p962787
Om maar even wat posts van de afgelopen 4 dagen erbij te halen. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 18:17 

Hardtraxx Addict

Vind het wel een lekker lijstje hoor! Zit een goede sfeer in voor de zomer, had alleen ook verwacht/gehoopt dat hij zou openen met het defqon 2012 anthem, helaas.

Jaydee (2012 edit) Erg leuk!
Young ones, luistert lekker weg, prima mainstream plaat. Hou ik wel van
Robot, vind ik eigenlijk niet zo veel aan
Scream for more, erg leuke plaat, goeie break!
Wildstylez levert wel weer een briljante plaat af, misschien iets te veel reverb maar goed.
Keep it up, lekkere plaat! Goeie reversed!
8,9,10 al te vaak gehoord
Leuke Edit van DBSTF, maar niet heel bijzonder
Lethal industry, had er meer van verwacht van code black
My way, erg lekker!
House of wax vind ik niet echt wat aan...
Mysterias, weer een typische B-front plaat, begint me te vervelen.
Italian Tribute, erg lekker, hard!
Struggle for existance! :thumbsup: :thumbsup:

Overall leuke podcast, maar héél bijzonder ook weer niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 18:17 

Hardtraxx Addict

Ben het wel met Lyst eens. Lijstje is fuckin standaard met 2 leuke promo's. Verder luister ik dit setje dus ook alleen maar voor die 2 nummers, de rest komt me al mijn strot uit.

Replay waarde 0,0.

Nieuwe Adaro en B-front track zijn wel dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 18:21 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Zwaar overrated dit, de eerdere shows bevatten nog wel wat onbekendere tracks en gaf support aan opkomende producers, weliswaar veel dertien in een dozijn producers, maar goed.
Dit daarentegen is weer dezelfde namen die we altijd zien: Ran-D, Adaro, PP, NC, DBSTF, Wildstylez etc.
Volgens mij zijn het ook alleen maar nummers uit dit jaar en daarnaast staat de halve video vol met van die kinderen die iets op een blaadje hebben geschreven :')

Had een resident bij FearFM dit gedaan, dan was er amper aandacht voor, behalve wat reacties over hoe kom je aan die promo's. Typisch voorbeeld van een hype.

Dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 18:26 

Hardtraxx Beheerder

Vette lijst!

en een leuke video artwork :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 18:39 

Hardtraxx Veteran

Word echt moe van al dat gezeik op Lyst de hele tijd en weer word Theracords erbij gehaald. Je vind 't vet of niet, en dat mag je best vinden en hier neerzetten. Alleen als je de mening van een ander niet respecteert, daar op reageert zonder onderbouwing en alweer Theracords d'r bij haalt krijg je van mij vanaf nu direct een waarschuwing. Best wel vervelend steeds al die Hard With Style topics opschonen..

Citaat:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 18:45 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Best wel vervelend steeds al die Hard With Style topics opschonen..

Daarvoor ben je mod geworden hé. Om van de leuke momenten te kunnen genieten, moet je ook de kutwerkjes accepteren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 18:59 

Hardtraxx Veteran

Weinig leuks. Alleen 7/14/15/16 supergaaf, de rest vind ik een stuk minder.

Jammer dat er ook niks speciaals aan deze episode is. Had toch ook wel wat totaal nieuwe platen verwacht.
Deze aflevering werd zo erg gehypt en dan komt dit er uit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 19:19 

lol die vocals van my way!!! HAHA dat is echt briljant in hoe slecht dat is. Aiaiaiai...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 19:34 

Hardtraxx Addict

wat een belachelijke episode voor een 1 year anniversary zeg :thumbdown:
Wel heel blij met Mysterias, Struggle for Excistence Live Edit, Jaydee Edit, Italian tribute :thumbsup:

Niks meer dan een normale aflevering en echt een paar kutplaten imo maarja ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 19:37 

Hardtraxxer

Had iets heel speciaals verwacht, zeker qua TL.
Bevat helaas meer minpunten dan pluspunten, met als dieptepunt #MyWay van Ran-D. Wat is er met die vent gebeurd? Die vocals zijn echt Evil Activities niveau. Beter gaat hij weer a la Inner Child producen.
Eigenlijk zijn alleen de laatste 4 tracks boeiend.

Conclusie: met al de ophef die erover werd gemaakt heb ik er misschien te veel van verwacht, dit is niet beter als een gemiddelde HWS. Zonde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 19:45 

Hardtraxx Veteran

dikke episode, andere anthems konden er niet in zijn exclusief en houden nog even anders zijn ze al te veel overplayed / luistert etc. Tracklist is netjes, nerges om over te klagen? je houd er van of niet. De zomer zit er iniedergeval goed in. Met die beelden is gaaf gedaan joram droogkloot :P bij die gast van pp zit da vrouwke met een siga in beeld :lol: NC ook leuk om te horen en al die fanboys tja, hij vroeg erom:)
wederom leuke episode:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 19:49 

Donateur

Hopelijk gaat hij vanaf episode 13 eindelijk een keer inmixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 20:00 

Lyst schreef:
Zwaar overrated dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 20:09 

Kraak... Piep...

Mooie episode, luistert lekker weg, al vind ik die tekst in het begin wat gemaakt.
Engels van bas is trouwens geinig :p
Video mooi gedaan.

Wat had iedereen dan verwacht van de tracklist?
Als iedereen er op hamert dat ie niet goed is wil ik ook wel weten hoe zij het wouden hebben.
Als je dan reacties gaat geven dat het harder moet is ook zo nutteloos want dat is het gewoon niet het concept van deze podcast.

Als je harder wil luister dan naar de Therachords radio show of iets dergelijks en kijk dan hier niet, want zo lok je het zelf uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 20:14 

Hardtraxxer

Ik vind het opzich best een leuke episode, niets mis mee, maar voor een 1 year anniversary had ik toch wel iets meer verwacht! Verder niets op aan te merken, ook al zijn de tracks dan misschien niet veel speciaals :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 20:31 

Hardtraxx Addict

Analoxx schreef:
wat een belachelijke episode voor een 1 year anniversary zeg :thumbdown:
Wel heel blij met Mysterias, Struggle for Excistence Live Edit, Jaydee Edit, Italian tribute :thumbsup:

Niks meer dan een normale aflevering en echt een paar kutplaten imo maarja ;)

Juist, dat waren echt de platen die er bovenuit sprongen, de rest vond ik jammer -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 20:31 

Hardtraxx Veteran

Ik voel een beetje plaatsvervangende schaamte als ik zie wat voor mensen er een foto hebben opgestuurd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 20:47 

Hardtraxx Veteran

Snap de ophef en lange aanloop naar deze episode totaal niet. Helemaal niks speciaals aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 20:48 

Hardtraxx Addict

Leuk voor een keer, maar echt totaal niets bijzonders. Had super hoge verwachtingen, zat er ook op te wachten. Dit valt ff zwaar tegen zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 20:50 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Snap de ophef en lange aanloop naar deze episode totaal niet. Helemaal niks speciaals aan.

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 21:04 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Ik voel een beetje plaatsvervangende schaamte als ik zie wat voor mensen er een foto hebben opgestuurd...

@ 06:06 The Machine z'n broertje >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 21:17 

G1LL schreef:
Word echt moe van al dat gezeik op Lyst de hele tijd en weer word Theracords erbij gehaald. Je vind 't vet of niet, en dat mag je best vinden en hier neerzetten. Alleen als je de mening van een ander niet respecteert, daar op reageert zonder onderbouwing en alweer Theracords d'r bij haalt krijg je van mij vanaf nu direct een waarschuwing. Best wel vervelend steeds al die Hard With Style topics opschonen..

Citaat:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.

Beste moderator, ten eerste lyst mag zeiken op mainstream nummers, maar dan ook echt afbreken. Mensen die dan in reactie gaan tegen lyst zouden bestraft moeten worden zeg jij. Hij breekt het al af voor sommigen het amper gehoord hebben. Het is toch niet zijn recht om alles in elk forumtopic af te breken? Je krijgt hier al geen zin meer om iets leuk te vinden dat zij niet leuk vinden en er op te reageren, want dan beginnen die kritici (ik noem geen namen maar iedereen die mainstream leuk vindt kent ze wel) je hier af te breken, en met 9gag plaatjes te bekogelen. Zo'n kinderachtig gedrag ben ik dan weer meer dan beu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 21:24 

Hardtraxx Addict

het gaat hier om het principe een redelijke discussie te kunnen voeren

over 9gag: als een bepaald iemand die zomaar wat simpels, ondoordacht en idioots plaats (refluxx oid) kun je verwachten dat je zo'n reactie terug krijgt

meestal als lyst wat plaatst vertelt hij waarom hij dit vindt. vaak wordt dit onderbouwt dat er torenhoge pitchkicks zijn, de synth overdreven is of om een godvergeten andere reden. Als daarop gereageerd wordt op een niet-redelijke manier (theracords blabla / jij vindt alles saai lyst) vind ik dat je de waarschuwing verdient

amen
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle