Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 15:57 

Hardtraxx Veteran

Wat is mainstream over het algemeen toch lelijk geworden. Skip erdoorheen en je hoort allemaal dezelfde soort lelijke dongs. Alleen Mysterias springt eruit qua goede kicks. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 16:04 

Hardtraxx Crew

Wat een ontzettend saaie episode :sleep: :sleep: op 14, 15 en 16 na!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 16:09 

Hardtraxx Addict

Jaydee Edit is niet normaal lekker, mijn god :loving: Verder wel echt een mainstream lijst. Als speciale 1 jaar episode had ik op z'n minst wel één oude track erin verwacht en één theracords tracks, aangezien dit jaar toch vooral Geck-o zijn opmars maakt. Desalniettemin luistert het heerlijk weg.
En dan hebben we nog Mysterias, het is gewoon niet gezond om die track te luisteren, teringdikke kicks, teringdikke melodie. :worship: :worship:
En Code Black heeft mij wederom niet teleurgesteld, heer-lij-ke bootleg. Wat een talent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 16:12 

http://www50.zippyshare.com/v/20158772/file.html

Voor de liefhebbers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 16:12 

Hardtraxx Veteran

Wat is die live edit van struggle for existence toch vet! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 16:17 

Hardtraxxer

CUE: http://www20.zippyshare.com/v/87045673/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 16:22 

Paar lekkere, paar minder maar uurtje lang lekkere muziek :D

My Way, Keep it Up, Robot(intro) Struggle edit, Thunder Edit :love: :love:

Mis wel een vd nieuwe WP :( en B-Front schaamteloos zelfpromotie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 16:24 

Aan het typen...

Zwaar overrated dit, de eerdere shows bevatten nog wel wat onbekendere tracks en gaf support aan opkomende producers, weliswaar veel dertien in een dozijn producers, maar goed.
Dit daarentegen is weer dezelfde namen die we altijd zien: Ran-D, Adaro, PP, NC, DBSTF, Wildstylez etc.
Volgens mij zijn het ook alleen maar nummers uit dit jaar en daarnaast staat de halve video vol met van die kinderen die iets op een blaadje hebben geschreven :')

Had een resident bij FearFM dit gedaan, dan was er amper aandacht voor, behalve wat reacties over hoe kom je aan die promo's. Typisch voorbeeld van een hype.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 16:26 

Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:
Misschien waren mn verwachtingen wel te hoog.. Heb wel beter afleveringen gezien.

Dit. Desalniettemin een leuk luistersetje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 16:28 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Zwaar overrated dit, de eerdere shows bevatten nog wel wat onbekendere tracks en gaf support aan opkomende producers, weliswaar veel dertien in een dozijn producers, maar goed.
Dit daarentegen is weer dezelfde namen die we altijd zien: Ran-D, Adaro, PP, NC, DBSTF, Wildstylez etc.
Volgens mij zijn het ook alleen maar nummers uit dit jaar en daarnaast staat de halve video vol met van die kinderen die iets op een blaadje hebben geschreven :')

Had een resident bij FearFM dit gedaan, dan was er amper aandacht voor, behalve wat reacties over hoe kom je aan die promo's. Typisch voorbeeld van een hype.

Precies dit.

Op echt 4 nummers na zit er weinig boeiends in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 16:29 

Artiest

Lekker lijstje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 16:30 

Hardtraxx Addict

kauwgombal schreef:
Lyst schreef:

Dan ga je toch iets anders luisteren, hij maakt er zat mensen tevreden mee :)

Omdat hij een punt van kritiek geeft moet ie er maar niet naar luisteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 16:34 

Hardtraxxer

Ik had er toch meer van verwacht. Dit vind ik niet echt speciaal, en de tracklist ook niet. Had toch wel gedacht dat het defqon anthem erin zou komen. En gehoopt op die van decibel :thumbdown:
marja voor de rest is het gewoon een leuk setje
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 16:38 

Skyscraper schreef:
Ik had er toch meer van verwacht. Dit vind ik niet echt speciaal, en de tracklist ook niet. Had toch wel gedacht dat het defqon anthem erin zou komen. En gehoopt op die van decibel :thumbdown:

Wacht je vindt het niet speciaal, meer van verwacht en toch leuk setje?
En Decibel anthem wordt pas gedraait op Defqon.1 jongeman. (Als het het anthem van Zatox is iig.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 16:44 

Aan het typen...

Ik ga dit ook niet luisteren, ben echter wel benieuwd wat hier zo geweldig aan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 16:46 

Donateur

Lyst schreef:
Ik ga dit ook niet luisteren, ben echter wel benieuwd wat hier zo geweldig aan is.

De laatste nummers (L) Zijn voor jou ook wel het luisteren waard
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 17:18 

Hardtraxx Veteran

Geen Lose My Mind :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 17:19 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Heu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 17:22 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Skyscraper schreef:

Wacht je vindt het niet speciaal, meer van verwacht en toch leuk setje?

Als jij meer verwacht van, let's say: Defqon. Dan kan het toch alsnog een prima feestje zijn ondanks dat het verder niet zo bijzonder is.......?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 17:23 

Hardtraxxer

Blij dat Mysterias er nog bijzit :thumbup: , het is het enige nummer dat er een beetje buiten springt, daarnaast natuurlijk weer de gebruikelijke DBSTF, Wildstylez, Zatox, Adaro etc.-vriendjespolitiek..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 17:40 

Hardtraxx Elite

Wauw, hebben we hier 2 maanden opgewacht... ga je schamen heady.. had iig een set van 2 uur verwacht.
Alleen props voor Mysterias :love: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 17:41 

Hardtraxx Veteran

Leuke set. Had wel stiekem gehoopt op het Defqon anthem. Waar ze bij het Qlimax anthem vorig jaar 3 maanden van te voren de anthem vrijgaven doen ze over het Defqon anthem wat mysterieus. Over mysterieus gesproken; die track van B-Front is weer geniaal!

Voor de rest leuk lijstje, met wat gave nieuwe tracks! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 17:44 

Hardtraxx Veteran

Lyst is eigenlijk de grootste troll op hardtraxx. :P

Stiekem luistert hij elke dag naar WP, Da Tweekaz en D-Block & S-Te-Fan. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 17:45 

Hardtraxx Elite

Heady moet zich egt schamen, 2 maanden voor gehad... en dan dit.. waar bij elke episode wel een paar onbekenden tracks bijzaten enzo.. dat bij deze episode gwn geen 1 onbekende... veels te mainstream!!
telleurstellend..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 17:52 

Hardtraxxer

Had er meer van verwacht, jammer. Toch leuk dat de Jaydee edit en de Lethal Industry bootleg erin zitten :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle