Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 15 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Download Gangsterdwerg & Nazale - Salmondaymix 22
http://www37.zippyshare.com/v/3730681/file.html

BAM! Omdat Marino deze week in Portugal zit maar ik wél zijn sleutel heb, is deze week een mixje van de kant van Nazale en mijzelf. En 't is een aardige beukset geworden! Over het mixwerk zijn we erg tevreden, vooral aan het begin van de set. Enjoy en comment!

Enne: We zouden het leuk vinden als je na het luisteren nog even een berichtje komt achterlaten met wat je van de mix vond.

Tracklist:
01) Wildstylez – Huh?!
02) Zany – Thugs (Noisecontrollers Remix)
03) Frontliner & B-Front - 1.000.000 Stars
04) The Machine – Times Like These
05) Alphaverb – Thunderstyle (Re-Mastered Club Mix)
06) DJ Desnar – 2H2H
07) Arctic – Marbles
08) Luna & Crypsis – Choices
09) Donkey Rollers – Voice of Conscience
10) Digital Punk & B-Front – Elements
11) Alphaverb – Realization of a Nightmare (Intractable One Remix)
12) Ivan Carsten – You Try To Play Me
13) Catatonic Overload – The Sexual Thrill
14) Catatonic Overload & Geck-O – Rotten From The Inside
15) Chris One – Recruit
16) Donkey Rollers – 2012
17) Thera & Crypsis – If All Fails
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Word vandaag beluisterd!
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Roebén wrote:Word van de week beluisterd!
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Die van vorige week was best relaxt, hoewel hier en daar ff wat minder mixwerk. Deze keer wel een aardig beukend lijstje... donderdag mee naar school :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ben hem aan het luisteren, deze TL spreekt mij al heel wat meer aan dan anders :D
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Intervention wrote:
Roebén wrote:Word van de week beluisterd!
Echt een toffe TL!
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Thanks voor de positieve comments so far :) Ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Gangsterdwerg wrote:Thanks voor de positieve comments so far :) Ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden.
kun je ook ff Dark Manece #10 luisteren en comments geven? :$ ;) alvast bedankt!
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Was weer heerlijk! :D :love: :thumbsup:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Al een stuk betere TL dan vorige week ^^ ga hem denk ik wel ff luisteren vd week
N
Ik wil echt vragen aan mensen om t mee te nemen! T mixwerk is echt strak deze keer (Sexual thrill -> Rotten from the inside :drool: )

Er zijn maximaal 2 mixjes die qua equalizers misschien beter konden - maar nog zeker wel lekker waren! Dus please, graag (technische :D) comments! Dat is waar wij op geilen... :love:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Nazale wrote:Ik wil echt vragen aan mensen om t mee te nemen! T mixwerk is echt strak deze keer (Sexual thrill -> Rotten from the inside :drool: )

Er zijn maximaal 2 mixjes die qua equalizers misschien beter konden - maar nog zeker wel lekker waren! Dus please, graag (technische :D) comments! Dat is waar wij op geilen... :love:
Ik heb het in de gaten jah >.<
N
Je begrijpt me verkeerd denk ik. Ik heb t sowieso over t technische deel waar we op geilen. We zijn zelf altijd kritisch, zeggen eerlijk wat we denken en dan hoop je ook dat t tzelfde wordt teruggedaan. Gewoon een gezonde drang om jezelf te willen verbeteren :p edit Dawasiknie is een van de weinige. Daarvoor ook veel waardering! Niet klakkeloos alles vet vinden, daar hou ik wel van :)
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Ik ga m vandaag luisteren ;). Comments volgen

EDIT: Was leuk setje manne! Paar leuke overgangen gehoord die zeker goed gevonden waren :thumbsup:.
N
Thanks man! Horen we graag :)
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Ziet er vet uit TL !! eff mee nemen !! :bomb:
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Geluisterd, was echt genieten hoor :) Een heerlijke TL, goed opgebouwd en bijna perfect gemixt. Deze bewaar ik voor een 2e luisterbeurt :D
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
XtD wrote:Geluisterd, was echt genieten hoor :) Een heerlijke TL, goed opgebouwd en bijna perfect gemixt. Deze bewaar ik voor een 2e luisterbeurt :D
Thanks man, dat zijn de betere reacties :)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Jaaa dit was een goeie! Strak mixwerk, geen vervelend gedoe met effecten over de hele set, en luisterde gewoon heerlijk als één geheel weg!

Ik heb ff niet zoveel tijd om het mixwerk van top tot teen te ontleden, maar hoeft eigenlijk ook niet, jullie zijn qua mixen absoluut een van de betere vaste amateur DJ's hier op hardtraxx ;)