Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 22:41 

Dag jongens en meisjes! Hij is wieder zuruck, een maandagmix van Gangsterdwerg, DJ Marino en mijzelf!

Laten we bij het begin beginnen. Het gebruikelijke discussiepunt van wat we zouden eten op de maandag was dit keer minder van toepassing. Al vrij snel werd na het gebruikelijke jibberjabber duidelijk dat er schnitzel op het menu stond. Champignonsaus, non-negotiable! Maar toen begon het alweer. Friet of aardappels.. Tja.. Hmm.. Friet is wel lekker maar t frietvet was ondertussen erg ranzig. Goed- consensus: DJ Marino koos frieten voor zn geld, daar waar hij nog wat restjes had in zijn vriezer. Wij gingen maar voor de aardappels! Over het algemeen proef je toch alleen maar saus dus mij maakte het sowieso niet uit. Hmm, gingen we ook nog groente eten? Tja wat dan. Het gebruikelijke broccoli wordt toch een keer vermoeiend. Potgroente waren ook niet alles dus het woord salade kwam snel boven drijven. Maarja, dan doe je 1 deur achter je dicht en dan zijn er weer 8 open. Welke salade kies je dan? Griekse salade! Ja lekker G, goed gekozen. Marino gelukkig meegegaan, thanks homeboy- ondanks je afkeer jegens juinen. Goed- het leek erop dat we konden! Eenmaal thuis aangekomen toch maar gekookt. Het resultaat mocht er wezen, heerlijke schnitzel- al waren de aardappeltjes net iets te lang. Na goed filteren van de goeie heb ik daar gelukkig geen last van gehad. Als ik dat niet had gedaan had ik waarschijnlijk meer troep aan kool binnengekregen dan Marino met zijn vette patattekes. Anyway- het heeft echt goed gesmaakt!

En we hebben ook een dikke mix gebouwd waar een hoop gebeurt.

Tracklist:
01) Tuneboy – Tell Me About It
02) Noisecontrollers – Pillars Of Creation
03) Tuneboy – Tunebeat
04) Geck-O – Megabase Anthem
05) Geck-E – Soul Train
06) Alphaverb –Rockin’ Da Rework
07) Alphaverb – Typically White
08) Zany – Squared
09) Maxter – You’re Not Alone
10) Psyko Punkz – Feel The Rhythm (Alpha² Remix)
11) Luna & E-Force – Face Me
12) Gunz 4 Hire – Evolution Complete
13) Jack Of Sound – Kaylee’s Nightmare
14) B-Front – Neophobia (Digital Punk Remix)
15) Phrantic – Overdose
16) Genox – Black Is…
17) Wild Motherfuckers – We Don’t Care
18) DJ Thera – Therafied
19) Radical Redemption – Darkness Is Calling (ft. Crypsis)

Enjoy, & offcourse comment!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 23:01 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:

Dag jongens en meisjes! Hij is wieder zuruck, een maandagmix van Gangsterdwerg, DJ Marino en mijzelf!

Laten we bij het begin beginnen. Het gebruikelijke discussiepunt van wat we zouden eten op de maandag was dit keer minder van toepassing. Al vrij snel werd na het gebruikelijke jibberjabber duidelijk dat er schnitzel op het menu stond. Champignonsaus, non-negotiable! Maar toen begon het alweer. Friet of aardappels.. Tja.. Hmm.. Friet is wel lekker maar t frietvet was ondertussen erg ranzig. Goed- consensus: DJ Marino koos frieten voor zn geld, daar waar hij nog wat restjes had in zijn vriezer. Wij gingen maar voor de aardappels! Over het algemeen proef je toch alleen maar saus dus mij maakte het sowieso niet uit. Hmm, gingen we ook nog groente eten? Tja wat dan. Het gebruikelijke broccoli wordt toch een keer vermoeiend. Potgroente waren ook niet alles dus het woord salade kwam snel boven drijven. Maarja, dan doe je 1 deur achter je dicht en dan zijn er weer 8 open. Welke salade kies je dan? Griekse salade! Ja lekker G, goed gekozen. Marino gelukkig meegegaan, thanks homeboy- ondanks je afkeer jegens juinen. Goed- het leek erop dat we konden! Eenmaal thuis aangekomen toch maar gekookt. Het resultaat mocht er wezen, heerlijke schnitzel- al waren de aardappeltjes net iets te lang. Na goed filteren van de goeie heb ik daar gelukkig geen last van gehad. Als ik dat niet had gedaan had ik waarschijnlijk meer troep aan kool binnengekregen dan Marino met zijn vette patattekes. Anyway- het heeft echt goed gesmaakt!

Echt bedankt voor dit verhaal man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 23:14 

Heb je het gelezen? Why so serious! Tis maar een tekstje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 23:25 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Heb je het gelezen? Why so serious! Tis maar een tekstje..

Geintje toch.

Mixje gaat geluisterd worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 10:05 

Hardtraxx Veteran

Haha juist om het verhaal geef ik deze mix maar eens een luisterbeurt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 12:05 

Hardtraxx Veteran

Goed bezig Vik! Deze keer inderdaad minder overgangen waarbij we de platen langer laten staan, maar we hebben eens veel geteased met andere nummers om op die manier drive te creëren. Is naar onze mening wel gelukt haha! Thanks voor feedback!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 13:05 

Hardtraxx Veteran

Het is niet helemaal mijn lijst, maar zitten wel genoeg dikke tracks tussen. We Don't Care is toch echt te misplaatst heren, das jammer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 15:49 

Hehe de track die we eigenlijk wilde stond op de cd die er al in zat. Was dus effe anders dan gehoopt! Sowieso is het lastig om een perfecte opbouw te maken met drie personen. Ben het wel met je eens, daarniet van!

Daarnaast, wat vond de rest van de eerste mix? Ik vond m zelf echt heerlijk overgaan, maar Vik niet. Ben benieuwd naar meer meningen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 16:32 

Hardtraxx Veteran

Moet VNV draaien, morgen lange dag dus denk dat ik 'm vrijdag effe in de trein naar huis ga luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 19:24 

Hardtraxx Veteran

Luisterde heerlijk weg :worship: Bazenlijst en lekker vlot doorgemixt, overgangen van 11 -> 12 en 12 -> 13 zijn gewoon geniaal. Vocals van Son of Torture passen er ook goed tussen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 11:34 

Hardtraxx Veteran

Uitgebreid commentaar is bij jullie niet nodig haha :) . Lekker setje, paar dikke overgangen en lekker vlot zoals ik 't graag hoor! Leuk om Tunebeat & Evolution Complete weer 's te horen :) . Zoals al gezegd, We Don't Care staat imo veel te misplaatst maar daar valt nog wel overheen te kijken. Vocals van Son Of Torture is vet gedaan inderdaad!

Leuke set heren! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 12:24 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Uitgebreid commentaar is bij jullie niet nodig haha :) . Lekker setje, paar dikke overgangen en lekker vlot zoals ik 't graag hoor! We Don't Care staat imo veel te misplaatst maar daar valt nog wel overheen te kijken.

Leuke set heren! :thumbsup:

Helemaal mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 14:51 

Hardtraxx Addict

Ook nog even geluisterd. Moet zeggen dat ik niet op het mixwerk heb gelet :) Vind alleen We Don't Care zo'n ontiegelijke boutplaat, maar afgezien daarvan was het erg lekker.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle