Nazale schreef:
Dag jongens en meisjes! Hij is wieder zuruck, een maandagmix van Gangsterdwerg, DJ Marino en mijzelf!
Laten we bij het begin beginnen. Het gebruikelijke discussiepunt van wat we zouden eten op de maandag was dit keer minder van toepassing. Al vrij snel werd na het gebruikelijke jibberjabber duidelijk dat er schnitzel op het menu stond. Champignonsaus, non-negotiable! Maar toen begon het alweer. Friet of aardappels.. Tja.. Hmm.. Friet is wel lekker maar t frietvet was ondertussen erg ranzig. Goed- consensus: DJ Marino koos frieten voor zn geld, daar waar hij nog wat restjes had in zijn vriezer. Wij gingen maar voor de aardappels! Over het algemeen proef je toch alleen maar saus dus mij maakte het sowieso niet uit. Hmm, gingen we ook nog groente eten? Tja wat dan. Het gebruikelijke broccoli wordt toch een keer vermoeiend. Potgroente waren ook niet alles dus het woord salade kwam snel boven drijven. Maarja, dan doe je 1 deur achter je dicht en dan zijn er weer 8 open. Welke salade kies je dan? Griekse salade! Ja lekker G, goed gekozen. Marino gelukkig meegegaan, thanks homeboy- ondanks je afkeer jegens juinen. Goed- het leek erop dat we konden! Eenmaal thuis aangekomen toch maar gekookt. Het resultaat mocht er wezen, heerlijke schnitzel- al waren de aardappeltjes net iets te lang. Na goed filteren van de goeie heb ik daar gelukkig geen last van gehad. Als ik dat niet had gedaan had ik waarschijnlijk meer troep aan kool binnengekregen dan Marino met zijn vette patattekes. Anyway- het heeft echt goed gesmaakt!
Echt bedankt voor dit verhaal man.