Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 15:05 
 

Download DJ Marino & Nazale - Salmondaymix / Vakantiemix 4:
http://www66.zippyshare.com/v/60464047/file.html

Bots! Terug van weggeweest, en met succes. Een flinke tijd geen set meer gepost, doordat er een CDJ kapot was gegaan van Marino. Maarrr gelukkig is dat gefixt en hebben we weer wat shit kunnen opnemen. Maar eerst natuurlijk even een verslagje van de zalm: We zijn uitgeweken naar de ouders van Marino waar zijn moeder gewoon al wist dat wij graag zalm zouden willen eten op maandag. +punt gescoord daarzo! De zalm was ook errug lekker, misschien dat de saus ietwat de dun was. Aardappels daarintegen waren des te lekkerder! In plaats van champignons hadden we een heerlijk frisse salade op met een lichte yoghurtsaus. Prima binnen te houden dus! Heerlijk gegeten.

Nu de set. Een erg geslaagde set in onze mening! Gangsterdwerg was even aan t wanken in zijn eigen crib dus die kon niet aanwezig zijn. Jammer, maar we zijn nog steeds tot een uitstekende mix gekomen al zeggen we het zelf. Flink beukend lijstje, met strak mixwerk! Enjoy!

Comments altijd welkom!

Tracklist:
01) In-Phase - Unravelling of Dreams
02) Psyko Punkz - Left With The Wrong
03) Toneshifterz - In Darkness
04) JDX - The Secret
05) Alphaverb - Back
06) Adaro - Hit You With That Bang Shit
07) Hardstyle Masterz - Risk
08) Digital Punk vs. B-Front - Awake
09) Zatox - Poltergeist
10) Jack Of Sound vs. Titan - Midnight Freaks
11) Ran-D & Adaro - In For The Kill (Bootleg Remix)
12) Donkey Rollers - Hardstyle Rockers (Catatonic Overload Remix)
13) The R3bels - Bionicle
14) Kold Konexion & Crypsis - Sonic Sabotage
15) Geck-O & Phrantic - The Hard Way
16) Machinehead - Headwave
17) Chain Reaction - Answers
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mwa kvind deze tracklist niet zo speciaal eigenlijk :/ ..sla hem over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 19:26 
 

Jammer! Sowieso niet heel veel reacties so far. Veel beukende basslines zou je toch anders bij verwachten! Ik zie nu zelf ook wel dat het geen mega spannende lijst is, maar het matcht goed en is lekker gemixt :) Staat absoluut bovenaan na salmondaymix nummer 22. Edit, lol de tracklist bevat 2x adaro, de rest van de dj's zijn allemaal verschillend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze neem ik mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2011 11:22 
 
Hardtraxx Newbie

Mooi voor onderweg in de auto naar Oostenrijk. Blijven we wakker tijdens het rijden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

*Bump*

Natuurlijk volgt er nog een commentaartje van mijn kant. Terug van vakantie dus tijd om weer hardstyle te luisteren!

Tracklist: Leuke lijst moet ik zeggen! Jammer van In Darkness, The Hard Way, Answers en Risk, die tracks ben ik echt zat. Opbouw had op het eerste gezicht ook wel iets beter gekund maar over t algemeen een goede tracklist met veel nummertjes die ik leuk vind, ben benieuwd wat jullie ervan gebakken hebben!

Mixwerk:

Left With The Wrong: Prima gemixt maar met zo'n korte intro kun je ook weinig fout doen.
In Darkness: Erg lekker gemixt! Dikke drive en ondanks dat ik dit nummer zat ben krijg ik nu wel zin om verder te luisteren!
The Secret: Stiekem is dit toch wel een vet nummertje! Mix was prima!
Back: Past niet echt in dit setje tot nu toe, heel ander soort track dan de rest. Mix is wel lekker, de vocals in de intro van Back hadden wel iets meer geaccentueerd mogen worden.
HYWTBS: Ik moet oppassen dat ik deze niet te veel ga luisteren, 't is een vet nummertje maar hij zit wel bijna in elke set. Vind de mix wel lekker alleen jammer dat je na 16 beats een extra bass erbij krijgt. Daardoor komt het wat rommelig over, verder goeie mix!
Risk: Past ook echt niet bij de rest vind ik, mix vond ik eerlijk gezegd moeilijk te horen, volgens mij stond de gain heel laag? Beetje abrupt, jammer.
Awake: Blijft ook echt een ontzettend dikke track dit! En hij wordt ook echt supervet ingemixt! Ook erg lekker geteasd! Heerlijk gewoon, ik was even ingekakt na Risk maar nu ben ik weer helemaal wakker!
Poltergeist: Had deze al ff niet meer gehoord, blijft ook een supervet nummer gewoon! Ook een goede keus in het setje denk ik. Ook een goede keus om hem op de 2e climax al in de mixen, klinkt super natuurlijk gewoon, goed gedaan!
Midnight Freaks: Begin dit nummer steeds vetter te vinden! Wat een drive, wat een sfeer. En ook deze is weer superstrak gemixt, mijn complimenten!
In For The Kill: Met dit nummer doe je me sowieso altijd een plezier, heerlijk gewoon. Mix mankeerde ook niets aan, tot nu toe een erg goeie set vrienden! Ik betrap mezelf erop dat ik bij elk nummer het geluid harder zet!
Hardstyle Rockers: Waarom switch je die bass al voordat de echte bass erin komt? Klinkt echt niet mooi, tot nu toe de lelijkste mix, jammer.
Bionicle: Jammer van die tease voor de climax van Hardstyle Rockers, vond ik niet echt goed passen. Ook de mix is een beetje rommelig, HR wordt te laat weggehaald, de mix begint tijdens de outro 2x opnieuw.. Jammer, ik zat er net écht lekker in maar door de 2 mindere mixen kak ik toch weer een beetje in. Damn Bionicle blijft trouwens ook echt een bazentrack, klapperdeklap wat gaat dit hard :D
Sonic Sabotage: Ook dit nummer mag van mij altijd gedraaid worden, geweldig gewoon, vooral als je hem zo langzaam mogelijk inmixt komt hij echt goed tot zijn recht, de mix had wat mij betreft nog wel langer gemogen.
The Hard Way: Hét stokpaardje van Marino. Vond de mix niet overtuigend. Cuepoint beetje ver naar voren waardoor je weinig van de intro meekrijgt die je juist heel lekker kan inmixen op het zweverige Sonic Sabotage. Jammer, hier had meer uitgehaald kunnen worden!
Headwave: Nog effe een oude knaller voor het einde van de set, nice choice Nazale! Ook niet slecht gemixt trouwens!
Answers: Marino kom eens met een originele afsluiter, dit is nu denk ik al de 4e set die met dit nummer wordt afgesloten.

Eindoordeel: Zeker een geslaagde set, jammer van HS Rockers en Bionicle, verder weinig fouten gehoord. Deze komt wel op mijn telefoon voor een 2e luisterbeurt! Well done boys!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle