Kijk eens aan, hier kunnen we tenminste iets mee. Thanks! Ik zal even kijken waar ik toe kan lichten. Laat ik voorop stellen dat ik dit ook niet mijn beste set ooit vind, zitten aan mijn kant wel schoonheidsfoutjes in.
Dikke bleek, kwestie van smaak denk ik. Kan hier weinig van maken, ik vind het een dikke plaat. (aparte mix, welintro/outro)
Tease van Easy Killer, klopt wel. Ik doe het qua timing ook niet 100% lekker. Welk gekloot met t volume bedoel je precies? (midintro mix, wel in de outro)
Darkage zit geen offbeat in volgens mij. (intro outro)
Surge of power is de slechtste mix naar mijn mening, het was een vinylrip en ik dacht m gebeatmatcht te hebben. Hij loopt denk ik een beetje op qua bpm dus daar had ik die plaat OF anders moeten mixen, of sowieso niet moeten kiezen. Qua positie in de lijst vind ik het niet zo storend. De intro/outro van dark age zijn wel veel scherper, maar het zijn beide platen met drive. (midintro mix, wel in de outro)
Let's rock komt door de kwaliteit van SoP niet lekker uit. Waarom vind je het zo'n rare keuze? Qua stijl, hardheid, drive? (intro outro mix, al zit de outro vast aan de climax)
HotD, je geeft aan dat t traag aanvoelt. Apart, want ik mix m op de climax door. Misschien omdat het een mix van langer dan twee blokjes is, niet gewend?

Weet nog niet helemaal wat ik hier anders had kunnen doen. (lange mix, op de climax)
Satana, teasjes. Mja we teasen graag! Soms pakt het lekkerder uit dan anders. Kan me er wel in vinden dat je het als minder prettig ervaart. (plotse bass-switch in outro)
Reactive. Dope, thanks! (bass-switch in climax)
Unlike others, redelijke stijlswitch. Mee eens. Had je de track sowieso niet gekozen, of anders ingemixt? De vocal wordt wel goed laten horen. (Intro op de climax)
Explorers of the mind. Klopt, ik wist dat de tracks niet helemaal goed bij elkaar pasten, en aangezien er een bass-switch zit in de intro van EotM koos ik voor een plotse bass-switch zodat het niet zo'n dikke stijlswitch zou zijn. Niemand de subtiele echo op t eind van de mix gehoord? "RADICAL REDEMPTION.. Radical redemption...radical redemption.." Vond ik dol. :p (plotse switch in outro)
Bitcrusher, vind persoonlijk de teases wel vet, wederom kan ik het me wel voorstellen. Mix vond ik jammer, ik gaf al aan naar G dat ik dacht dat de switch niet zou passen. Dat klopte :p (switch in climax)
Xenophobia heeft een reden. We waren aan t spinnen zonder dat Marino thuis was. Die kwam vervolgens thuis en pompte het geluid zacht midden in het stuk waar ik moest cue'en. Was het toen dus kwijt, ik wilde het doormixen maar kon dus niet meer.

(intro outro)
New system, ok. Kan ik je in volgen. (intro outro dacht ik)
Master flat, ja die track, ik was vergeten dat die een reverse had. Net wat softer als dat ik dacht. Daarbij dacht ik ook dat de reverse 4x32 beats was, toen bleek het 3x32 te zijn. Aangezien ik mijn cuepoint had gemaakt op t begin van de reverse, en in het midden van de climax had ingestart kwam ik een blokje te kort. Helaas. (Plotse switch in outro)
Disturbia is dol. G deed goed z'n best. :p (plotse switch in outro)
Midnight freaks is vooral een plaat met dikke drive, niet met de allerbeste sound kwaliteit. Ik stoor me er niet zo aan, kan me voorstellen dat je dat wel doet. (intro outro)
IITF. Klopt van de claps, waren we het al over eens. (intro outro)
Al met al ben ik het met het gros wel eens. Over sommige dingen valt te twisten, onze stijlen nemen bepaalde risico's met zich mee. Ik probeer het vaak levendig en onverwacht te maken door dingetjes te doen die niet iedereen doet. Zoals je ziet zijn er echt niet heel veel standaard intro outro mixjes. Soms pakt dat beter uit, en soms ietsje minder. Toch hoor ik tien keer liever dat, dan á la Mind Illusion superstrak alles, maar gewoon saai gemixt. Sowieso thanks voor de wall of feedback

Hoop dat je me in mijn uitleg ook kan vinden.