Gaat mee

.
EDIT: Wat een vette set gekken

. Lang geleden dat ik thuis zoveel van een setje heb genoten. En hij is nog niet eens ten einde. Ten eerste is de tracklist echt uber.Op het begin een paar tracks die ik al enige tijd niet meer heb gehoord oa Di-iii dikke bleek, Voices en Atlantis! Overgang naar Atlantis was trouwens echt lekker. Lekker geteased vooral. Naar voices ging ook alles naar wens, zeer lekker doorgemixt. Dan de dii-iikee bleek teases die ook altijd super goed uitpakken. Overgang naar Cherish was niets speciaal maar het klopte allemaal. Redelijk snel volgde Elekric Future met die lekkere Mid intro

. Echt een vette track! Overgang was een speciaal iets uitfade effect? Klonk wel leuk

. Naar Music To Us klopte gewoon helemaal kwa timing. En hoppaa, weer eentje die perfect getimed was en super lekker uitgevoerd!
Begin hier maar met een nieuw lapje text omdat voor mij nu duidelijk het hardere werk eraan komt. Overgang naar Awake loopt lekker samen en word ook perfect afgekapt. Easy awakekiller... Altijd jammer dat vocals over elkaar lopen. Heb ik vaak ook last van. Maar op een of andere manier stoort deze niet zo. + Nog eens een gruwelijke track ook. Overgang naar worship was niets speciaal maar wel gewoon goed. Naar Dark Emotions echt heel vet doorgemixt! Oppeens onverwacht die mid intro er op laten klappen zoals ik het graag heb

. En jullie zetten dat tempo gewoon lekker door naar The Movement. Weer een klapper van een overgang. Misschien wel de vetste van heel de set. Overgang naar Headshot is gewoon standaard maar niks mis mee

. Echt wel een vette track. shiverz ook lekker ingemixt, kun je zulke vette dingen mee doen. Never Fall Assleep vet ingemixt. Best een gedurfde overgang als ik zo kon horen waar jullie cue stond

. Wat gaat die toch echt rete hard! Ook de laatste overgang ging perfect. Misschien had deze iets vroeger gemogen in de set, maar al bij al toch een lekkere afsluiter
Een van de vetste set die ik de laatste tijden heb gehoord

. Heel erg strak mixwerk. Geen 1 overgang die slecht, kut of irritant uitpakte! Een paar super vette & gewaagde overgangen gehoord, Zo heb ik t graag. Hulde voor deze