Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 10:22 

Hardtraxx Veteran

Download Gangsterdwerg & Nazale - Haatmix
http://www65.zippyshare.com/v/11245064/file.html

Lang geleden dat Nazale en ik een collabmixje hebben gepost. Deze vonden we wel waardig! Dikke platen, goeie opbouw, gewaagd en strak mixwerk. Have fun!

Over de titel: We wisten zoals gewoonlijk niks, toen dachten we dan pakken we de titel van 1 track maar dan in t Nederlands. 3x raden welke track we allebei meteen kozen.

Tracklist:
01. Headhunterz – From Within (Lotgenoot Edit)
02. Second Identity – Atlantis (Live Edit)
03. Psyko Punkz – Voices
04. Intractable One – Dikke Bleek (Alpha’s Dikke Remix)
05. The Pitcher & Noisecontrollers – Cherish
06. Low-E & Kevin Kaos – Elektric Future
07. The R3bels – Music To us
08. Frequencerz – Hate
09. Ditigal Punk & B-Front – Awake
10. Phuture Noize – Easy Killer
11. Zany – Worship
12. Luna & E-Force – Dark Emotions
13. B-Front & Crypsis – The Movement
14. Headhunterz – Headshot
15. DBSTF ft. High Voltage – Shiverz
16. The Machine ft. Chris One – Never Fall Asleep
17. Max Enforcer ft. The Rush – Fade To Black

Enjoy en comment ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 10:27 

Hardtraxx Veteran

01. Headhunterz – From Within (Lotgenoot Edit)
07. The R3bels – Music To us
08. Frequencerz – Hate
09. Ditigal Punk & B-Front – Awake
12. Luna & E-Force – Dark Emotions
14. Headhunterz – Headshot
15. DBSTF ft. High Voltage – Shiverz
16. The Machine ft. Chris One – Never Fall Asleep
17. Max Enforcer ft. The Rush – Fade To Black

hele dikke lijst! op dus een aantal tracks na! zelf had ik overigens 16 en 17 omgedraaid maarja ik ga 'm beluisteren! en comments volgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 10:54 

Hardtraxx Elite

Heb echt geen enkel nummer waar ik me aan stoor, dus een ontzettende fijne tracklist :love: ... comments over het mixwerk krijg je nog :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 12:12 

Hardtraxx Addict

Haha nummer 1 is echt drama maar goed dat weet iedereen :p
Verder.. wel vette lijst zeker!
Al had van mij 06. er niet in hoeven zitten maar verder heel fijn setje! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 14:05 

Donateur

Analoxx schreef:
Haha nummer 1 is echt drama maar goed dat weet iedereen :p

>.< >.< >.< >.< >.< Is juist een lekker nummertje :cool:

En deze set gaat uiteraard weer mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 14:10 

Hardtraxx Veteran

2 tot en met 5 zijn bagger, de rest vind ik tof.
Wordt dus geluisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 14:13 

Hardtraxx Veteran

Vind alleen 3 niks aan en er zijn wat tracks die er mee door kunnen, maar opzich wel een redelijke lijst. Zal hem vanavond meenemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 14:14 

Donateur

Daveytl schreef:
Wordt dus geluisterd.

HOE KAN JE ATLANTIS KUT VINDEN :huh: :huh: :huh: :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 14:16 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Daveytl schreef:
Wordt dus geluisterd.

HOE KAN JE DIKKE BLEEK KUT VINDEN :huh: :huh: :huh: :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 14:31 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Daveytl schreef:
Wordt dus geluisterd.

HOE KAN JE CHERISH KUT VINDEN :huh: :huh: :huh: :huh:

Anyways, lekkere lijst, gaat dus mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 15:58 

Hardtraxxer

Hoe hebben jullie dit opgenomen? Kwaliteit klinkt aardig beroerd + het zoemt/ruist nogal....Ga eens luisteren naar het mixwerk nu....
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 16:18 

Hardtraxx Veteran

The Z. schreef:
Hoe hebben jullie dit opgenomen? Kwaliteit klinkt aardig beroerd + het zoemt/ruist nogal....Ga eens luisteren naar het mixwerk nu....

Kwaliteit is wel 320 kbps maar er zit inderdaad een ruis op de kabel.. De aansluiting van de computer is een beetje crappy en het kabeltje ook. We gaan binnenkort wel een keer een nieuwe halen. Tof dat je nu ons setje meeneemt, ben benieuwd wat je ervan vindt!
De rest ook bedankt tot zo ver! Benieuwd hoeveel views dit topic krijgt met deze epische titel. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 18:36 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Wordt dus geluisterd.

Ik sluit me bij Davey aan qua tracklist. Heb hem net ff zitten luistern en de overgangen zijn weer lekker jongens. :thumbup: Alleen zoals al aangevegen is de kwaliteid crappy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:55 

Donateur

Gaat mee :thumbsup:.

EDIT: Wat een vette set gekken :woot:. Lang geleden dat ik thuis zoveel van een setje heb genoten. En hij is nog niet eens ten einde. Ten eerste is de tracklist echt uber.Op het begin een paar tracks die ik al enige tijd niet meer heb gehoord oa Di-iii dikke bleek, Voices en Atlantis! Overgang naar Atlantis was trouwens echt lekker. Lekker geteased vooral. Naar voices ging ook alles naar wens, zeer lekker doorgemixt. Dan de dii-iikee bleek teases die ook altijd super goed uitpakken. Overgang naar Cherish was niets speciaal maar het klopte allemaal. Redelijk snel volgde Elekric Future met die lekkere Mid intro :loving:. Echt een vette track! Overgang was een speciaal iets uitfade effect? Klonk wel leuk ^^. Naar Music To Us klopte gewoon helemaal kwa timing. En hoppaa, weer eentje die perfect getimed was en super lekker uitgevoerd!

Begin hier maar met een nieuw lapje text omdat voor mij nu duidelijk het hardere werk eraan komt. Overgang naar Awake loopt lekker samen en word ook perfect afgekapt. Easy awakekiller... Altijd jammer dat vocals over elkaar lopen. Heb ik vaak ook last van. Maar op een of andere manier stoort deze niet zo. + Nog eens een gruwelijke track ook. Overgang naar worship was niets speciaal maar wel gewoon goed. Naar Dark Emotions echt heel vet doorgemixt! Oppeens onverwacht die mid intro er op laten klappen zoals ik het graag heb :woot:. En jullie zetten dat tempo gewoon lekker door naar The Movement. Weer een klapper van een overgang. Misschien wel de vetste van heel de set. Overgang naar Headshot is gewoon standaard maar niks mis mee :P. Echt wel een vette track. shiverz ook lekker ingemixt, kun je zulke vette dingen mee doen. Never Fall Assleep vet ingemixt. Best een gedurfde overgang als ik zo kon horen waar jullie cue stond :P. Wat gaat die toch echt rete hard! Ook de laatste overgang ging perfect. Misschien had deze iets vroeger gemogen in de set, maar al bij al toch een lekkere afsluiter

Een van de vetste set die ik de laatste tijden heb gehoord :worship:. Heel erg strak mixwerk. Geen 1 overgang die slecht, kut of irritant uitpakte! Een paar super vette & gewaagde overgangen gehoord, Zo heb ik t graag. Hulde voor deze :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 08:01 

Beest! Haha thanks voor je reactie Lowrenz! Dik report, returning the favor ofzo? :D Eigenlijk alleen maar positief, chill!

Het ging ook wel goed bij ons allebei. Ook thanks de rest voor jullie reacties, zijn er al best wat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 10:14 

Hardtraxx Addict

Gisteren geluisterd, lekkere lijst op Voices na :D

Top mixwerk, niet kritisch geluisterd maar storende fouten hoor je dan nog wel. Die heb ik niet gehoord, maar had ik ook niet verwacht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 11:51 

Hardtraxxer

Goed gemixt mannen! Mooi strak overall! Paar leuke overgangen gehoord, al vond ik vooral in het begin de sounds/ritmes niet altijd even goed bij elkaar passen (From Within/Atlantis/Voices). Teases bijna altijd goed, soms iets de zachte kant maybe....

Maar doe aub iets aan de opnamekwaliteit. Hier worden mijn Dyn's echt niet vrolijk van als ik dit op zet :lol:

Al met al, goed bezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 12:09 

Hardtraxx Veteran

The Z. schreef:
Goed gemixt mannen! Mooi strak overall! Paar leuke overgangen gehoord, al vond ik vooral in het begin de sounds/ritmes niet altijd even goed bij elkaar passen (From Within/Atlantis/Voices). Teases bijna altijd goed, soms iets de zachte kant maybe....

Maar doe aub iets aan de opnamekwaliteit. Hier worden mijn Dyn's echt niet vrolijk van als ik dit op zet :lol:

Al met al, goed bezig :thumbsup:

Ja we gaan een nieuwe kabel halen, volgende mix klinkt weer ruisloos, beloofd. Wij vonden zelf de eerste overgangen wel vet, vooral die naar Voices eigenlijk.. Kwestie van smaak misschien. Waar blijft jouw hyperstrakke set? Krijg je ook een reportje van me ;)

Lowrenz ook bedankt voor je report, leuk om te lezen! :worship: Tof dat steeds meer mensen de moeite nemen om een dikke feedback te geven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 16:36 

Hardtraxx Veteran

Waar is haatmeneer?!:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 09:47 

Hehe zoals gezegd hebben we de naam pas naderhand gegeven. Anders zat ie erin! Ik hou wel van die dikke reverse ;)

@ The Z, thanks man! Over de 'drukke' overgangen, snap het wel een beetje. Ik wilde alleen voices niet een blokje later inmixen, omdat ik het dan te lang vond duren. Ik hou m wel wat zachter om het drukke tegen te gaan, en op het moment van de bass-switch zijn de geluidjes van atlantis wel weg. Dus valt toch wel mee? :)

@Nightbreaker - man, voices heeft toch een dikke melodie, lekkere pitchkicks! By far het vetste nummer van PP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:22 

Hardtraxx Addict

Nazale schreef:
@Nightbreaker - man, voices heeft toch een dikke melodie, lekkere pitchkicks! By far het vetste nummer van PP.

Niet mee eens, maarja hier kan je wel eeuwen over doorgaan. Blijft toch een kwestie van smaak, ik kijk uit naar jullie volgende mix :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 13:33 

Hardtraxxer

@Nazale

Opzich vind ik ze niet te druk (ben wel wat gewend ;)) maar vind de sounds niet helemaal lekker bij elkaar klinken (is ook een beetje smaak). Er wordt zeker goed met de EQ's gewerkt, iets waar heel veel andere nog wat van kunnen leren...Het is gewoon puik gemixt technisch gezien, as it should be :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 13:53 

Ah, duidelijk. Verkeerd begrepen! Thanks wederom! *buigt nederig*
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 19:23 

Donateur

Jullie nemen tenminste ook de tijd om een mooi report te schrijven. Dan doe ik zoiets met plezier terug :thumbsup:. Ik kan ondanks weinig tijd weinig setjes meenemen van allen hier op hardtraxx. Dus als ik een setje kan luisteren wil ik liever kwaliteit en originaliteit kwa overgangen. En dat kan ik bij jullie sets wel vinden :thumbsup:. Blijven gaan jullie
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 16:58 

Hardtraxx Veteran

Lowrenz schreef:
Dus als ik een setje kan luisteren wil ik liever kwaliteit en originaliteit kwa overgangen. En dat kan ik bij jullie sets wel vinden :thumbsup:. Blijven gaan jullie

Dat zijn de betere comments! Thanks :)

Nightbreaker ook bedankt! Zal er binnenkort eens 1 van jou luisteren!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle