Ik zal maar niet zeggen dat dat op een 800 gewoon als color effect zit maar dat even terzijde.Gangsterdwerg wrote:Wat issie scherp hé die Marino. Als een samuraizwaard.
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Legacy of Hardstyle #032 | Hardstyle Classics Mix (2006–2016) | Q-BASE CLASSICS
- View the latest post: The Age Of Reverse Bass - Vol. 5
- View the latest post: Rebelion vs Warface Journey | Intents Festival 2026
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YEARS | w. Chaze
- View the latest post: The Age Of Reverse Bass vol. 4
Moderators
ik weet het, draai bij een vriend wel eens op een 800. Volgens mij zit er wel een subtiel verschil tussen die 2 effecten maar zo goed ben ik niet op de hoogte so you're probably right.maarten1410 wrote:Ik zal maar niet zeggen dat dat op een 800 gewoon als color effect zit maar dat even terzijde.Gangsterdwerg wrote:Wat issie scherp hé die Marino. Als een samuraizwaard.
-
FHardtraxxer
- 215 posts member since 2011
- last seen Feb 2013
JEZUS die tracklist
echt heel vet!
alleen voor de eerste al held
echt heel vet!
alleen voor de eerste al held
Als ik me niet vergis is doet precies hetzelfde. Het klonk sowieso wel precies hetzelfde haha.Gangsterdwerg wrote:ik weet het, draai bij een vriend wel eens op een 800. Volgens mij zit er wel een subtiel verschil tussen die 2 effecten maar zo goed ben ik niet op de hoogte so you're probably right.maarten1410 wrote:Ik zal maar niet zeggen dat dat op een 800 gewoon als color effect zit maar dat even terzijde.Gangsterdwerg wrote:Wat issie scherp hé die Marino. Als een samuraizwaard.
Maargoed, ontopic maar weer!