Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg, Marino, Nazale - Salmonday Mix #14
http://www63.zippyshare.com/v/91689160/file.html

BOTS! 1000 posts bitch! Ik ben nu Hardtraxx Addict dus beter praten jullie niet stoer jwz. !1!!!!!!1

Alstublieft deeltje 14 vers van de pers. Laat berichtje achter als je hem luistert!

Tracklist:
01) System F - Out of the Blue (Showtek Remix)
02) Ivan Carsten - Unexpected (Tuneboy Remix)
03) Bruno Power - The Saint
04) Ivan Carsten - Amazing Combination (Original mix)
05) Kold Konexion – Minus One
06) Brennan Heart – Revival X (Da Tweekaz Remix)
07) Hardstyle Masterz – Light Of The Dark (Dub Mix)
08) Zany & DV8 – Scrambled Pt. 1
09) Bass Modulators vs Alphaverb – Give It Up Again
10) Gevaarlijke Daan – G.V.D.
11) Geck-O & Phrantic – The Hard Way
12) The Pitcher – La Nuit Noir (Melody Edit)
13) Toneshifterz – In Darkness
14) Southstylers – Pwoap! (Live Mix)
15) Deepack & DBSTF – In Other Wordz (Edit)
16) Zatox – I Hate You
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 01:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Unexpected (Tuneboy mix) :loving: :worship: Voor mij nog steeds een van de beste platen ooit gemaakt, dus heldig dat je m draait!

Zit echt weer toffe shit tussen (Light of the Dark, Pwoap) dus hij gaat mee morgenmiddag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 01:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alleen de nummer 1 al, geweldig om die weer eens te horen :love:

Zal hem morgen meenemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Unexpected (Tuneboy mix) :loving: :worship: Voor mij nog steeds een van de beste platen ooit gemaakt, dus heldig dat je m draait!
!

Dat! Heerlijke plaat! Moet zeggen dat het een hele orginele lijst is met een hoop tracks die niet te veel gedraaid zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 02:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardstyle Masterz – Light Of The Dark (Dub Mix) :love:
Zany & DV8 – Scrambled Pt. 1 :thumbup:
Southstylers – Pwoap! (Live Mix) :thumbsup:
Deepack & DBSTF – In Other Wordz (Edit) :clap:
Zatox – I Hate You :love:
Brennan Heart – Revival X (Da Tweekaz Remix) :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 02:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat ook mee :)

-edit- Genre: Christian Rap, haha ik moest lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeker lekkere tracklist dit en idd veel tracks die je niet bijna nooit meer hoort :)
wordt zeker meegenomen maar dat heb ik tot nu toe bij allemaal gedaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor alle reacties so far! We waren ook wel tevreden over het lijstje eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 12:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

en we nemen hem weer even mee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:42 
 

maarten1410 schreef:
Gaat ook mee :)

-edit- Genre: Christian Rap, haha ik moest lachen.


:) Dus er zijn gewoon mensen die dat zien? Lol, volgens mij gebruiken we iedere keer een andere..

Anyway, tracklist is blijkbaar leuk - maar wat vinden we van het mixwerk? :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
maarten1410 schreef:
Gaat ook mee :)

-edit- Genre: Christian Rap, haha ik moest lachen.


:) Dus er zijn gewoon mensen die dat zien? Lol, volgens mij gebruiken we iedere keer een andere..

Anyway, tracklist is blijkbaar leuk - maar wat vinden we van het mixwerk? :-)

Ja natuurlijk, ik sorteer al mijn muziek en dus ook livesets netjes. Dan zie je dat dus haha.

Vul ze zelf ook altijd in, incl. album art. Toch leuk :) Ik stap zo in de auto en dan gaat hij aan. Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 11:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Man man man, wat een lijst :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, geluisterd :)

Apart lijstje dus zoals er meer al zeggen. Ondanks dat het niet helemaal mijn stijl is, toch heel erg lekker om te horen. Maar... jongens... BLIJF EENS VAN DIE EFFECTKNOP AF! Werkelijk ELKE plaat (nee wacht, 4 stuks niet) had minimaal één effect. Of het nou trans, filter, phaser of flanger was, op een gegeven moment werd het gewoon irritant. Vooral omdat de effecten wel erg aanwezig en soms wat lang aanstonden. Een effect is "voor het effect" leuk maar nu was het geen verrassing meer... Zonde!

Mixwerk was verder prima, Give It Up kwam er wel wat hard in en sommige overgangen konden iets langer. Maar luisterd prima verder :)

Kleine opmerking nog: Onder de gehele set zat een zeer hoge pieptoon, niet hard maar wel aanwezig... Kabelprobleempje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Zo, geluisterd :)

Apart lijstje dus zoals er meer al zeggen. Ondanks dat het niet helemaal mijn stijl is, toch heel erg lekker om te horen. Maar... jongens... BLIJF EENS VAN DIE EFFECTKNOP AF! Werkelijk ELKE plaat (nee wacht, 4 stuks niet) had minimaal één effect. Of het nou trans, filter, phaser of flanger was, op een gegeven moment werd het gewoon irritant. Vooral omdat de effecten wel erg aanwezig en soms wat lang aanstonden. Een effect is "voor het effect" leuk maar nu was het geen verrassing meer... Zonde!

Mixwerk was verder prima, Give It Up kwam er wel wat hard in en sommige overgangen konden iets langer. Maar luisterd prima verder :)

Kleine opmerking nog: Onder de gehele set zat een zeer hoge pieptoon, niet hard maar wel aanwezig... Kabelprobleempje?


Hmm wij vinden het persoonlijk meestal wel vet om te spelen met de effecten. Anders sta je ook maar elke keer 4 minuten te wachten tot je weer een nummertje kan mixen. Geeft toch iets meer een persoonlijk tintje aan je set als je het mij vraagt. Iig bedankt voor je feedback, leuk dat je de moeite neemt om nog ff te reageren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 13:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja dat met die effecten is wel vaker, maar ik ben ook altijd geneigd om wat te teasen of te spelen met effectjes omdat je anders ook een eeuwigheid moet wachten tot je de volgende plaat in mag mixen :P Neemt niet weg dat het wel wat minder mag. Mixwerk was gewoon uitstekend, heb vandaag lekker genoten in de metro!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
maarten1410 schreef:
Zo, geluisterd :)

Apart lijstje dus zoals er meer al zeggen. Ondanks dat het niet helemaal mijn stijl is, toch heel erg lekker om te horen. Maar... jongens... BLIJF EENS VAN DIE EFFECTKNOP AF! Werkelijk ELKE plaat (nee wacht, 4 stuks niet) had minimaal één effect. Of het nou trans, filter, phaser of flanger was, op een gegeven moment werd het gewoon irritant. Vooral omdat de effecten wel erg aanwezig en soms wat lang aanstonden. Een effect is "voor het effect" leuk maar nu was het geen verrassing meer... Zonde!

Mixwerk was verder prima, Give It Up kwam er wel wat hard in en sommige overgangen konden iets langer. Maar luisterd prima verder :)

Kleine opmerking nog: Onder de gehele set zat een zeer hoge pieptoon, niet hard maar wel aanwezig... Kabelprobleempje?


Hmm wij vinden het persoonlijk meestal wel vet om te spelen met de effecten. Anders sta je ook maar elke keer 4 minuten te wachten tot je weer een nummertje kan mixen. Geeft toch iets meer een persoonlijk tintje aan je set als je het mij vraagt. Iig bedankt voor je feedback, leuk dat je de moeite neemt om nog ff te reageren!

Snap ik, dat heb ik ook wel eens, maar het bij elk nummer doen vind ik gewoon een overkill aan effecten. Weet niet meer waar het precies was maar in volgens mij het het 2e of 3e nummer zat gewoon een flanger van 20 seconde. Dat ik mij gewoon te veel van het goede... dat is ook geen spelen meer denk ik dan haha.

Maar verder was het prima hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 17:31 
 

[backstab mode] Volledig mee eens maarten, ze moeten toch wel eens van die knoppen afblijven! Maarja, over smaak valt niet te twisten komen we nu achter he? [/backstab mode] Ik ben zelf ook meer van het teasen dan van de effecten (niet dat ik dat zo supervaak doe.. Eerst maar eens concentreren op de beatmatch :p )

Maar in ieder geval bedankt voor de feedback! Van de pieptoon, geen idee hoe dat komt. Ik heb m nog niet teruggeluistert op goede geluidsinstallatie dus ik hoor m ook niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
[backstab mode] Volledig mee eens maarten, ze moeten toch wel eens van die knoppen afblijven! Maarja, over smaak valt niet te twisten komen we nu achter he? [/backstab mode] Ik ben zelf ook meer van het teasen dan van de effecten (niet dat ik dat zo supervaak doe.. Eerst maar eens concentreren op de beatmatch :p )

Maar in ieder geval bedankt voor de feedback! Van de pieptoon, geen idee hoe dat komt. Ik heb m nog niet teruggeluistert op goede geluidsinstallatie dus ik hoor m ook niet echt.

Hahaha! Ja het is een stijl natuurlijk en ik heb inderdaad ook liever een tease dan een effect. Of het moet mooi in balans zijn maar nu was het gewoon veel effect.

Die pieptoon hoor je eigenlijk alleen in de breaks/stille momenten. Dus niet heel storend maar als het iets zachter gaat dan hoor je em.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 01:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, de effecten. We weten dat we het minder moeten doen maar wat zou je zelf doen met een djm700 :$

Die frequentie filter is echt :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: maar thnkz voor de feedback en we zullen er wat mee doen. Verder zal ik de bekabeling ff checken voor de piep

Nog verzoekjes voor volgende week:P???
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJMarino schreef:
Ja, de effecten. We weten dat we het minder moeten doen maar wat zou je zelf doen met een djm700 :$

Die frequentie filter is echt :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: maar thnkz voor de feedback en we zullen er wat mee doen. Verder zal ik de bekabeling ff checken voor de piep

Nog verzoekjes voor volgende week:P???

Ik weet precies wat ik met een DJM700 zou doen, ik heb namelijk een DJM800 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 11:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DJMarino schreef:
Ja, de effecten. We weten dat we het minder moeten doen maar wat zou je zelf doen met een djm700 :$

Die frequentie filter is echt :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: maar thnkz voor de feedback en we zullen er wat mee doen. Verder zal ik de bekabeling ff checken voor de piep

Nog verzoekjes voor volgende week:P???

The Raiders - Miss Kidman on a Cruise :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raine - Buzzclick (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
DJMarino schreef:
Ja, de effecten. We weten dat we het minder moeten doen maar wat zou je zelf doen met een djm700 :$

Die frequentie filter is echt :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: maar thnkz voor de feedback en we zullen er wat mee doen. Verder zal ik de bekabeling ff checken voor de piep

Nog verzoekjes voor volgende week:P???

Ik weet precies wat ik met een DJM700 zou doen, ik heb namelijk een DJM800 :lol:



Dan weet je nog niet alles, want op de 700 kan je het effect in en uit filteren op de High en Low pass filter :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJMarino schreef:
maarten1410 schreef:
DJMarino schreef:
Ja, de effecten. We weten dat we het minder moeten doen maar wat zou je zelf doen met een djm700 :$

Die frequentie filter is echt :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: maar thnkz voor de feedback en we zullen er wat mee doen. Verder zal ik de bekabeling ff checken voor de piep

Nog verzoekjes voor volgende week:P???

Ik weet precies wat ik met een DJM700 zou doen, ik heb namelijk een DJM800 :lol:



Dan weet je nog niet alles, want op de 700 kan je het effect in en uit filteren op de High en Low pass filter :cool:

Haha klopt, wist het wel maar inderdaad dat zit niet op de 800.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat issie scherp hé die Marino. Als een samuraizwaard. :worship:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle