Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 20:12 

Hardtraxx Veteran

Kan aan mij liggen, maar onderstaande track zit er niet in toch?

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 20:50 

Hardtraxxer

Lijkt wel zodra het een vrouwelijke dj is iedereen er lekker op loopt te zeiken.. Wat soms ook terecht is, maar nu niet vind ik.

Feroxx haar tracklists zijn meestal dik in orde. Schroomt meestal niet wat onbekendere of oudere platen uit te kiezen. Mixtechnisch kan het inderdaad wel wat beter, maar dat kan het bij 9 van de 10 djs wel. Ook vind ik het gelul dat er gezegd wordt dat ze doordat ze het vriendinnetje van Solutio is meer boekingen krijgt. Ze heeft 1 keer samen met hem gedraaid (bron partyflock) en verder heeft ze ook niet bijsterveel boekingen. Ik ken andere djs die er alleen maar door hielenlikken zijn gekomen en vele malen slechter zijn dan Feroxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 21:09 

KleinMefke schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Feedback

scheve tampon verhaal

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 21:13 

Hardtraxx Crew

Wordt er een keer uitgebreide kritiek gegeven in plaats van blind gehaat, is het weer niet goed. Dus wat gaan we dan doen? Juist, lekker blind haten op degene die zowaar een keer moeite wil steken in het uiten van zijn mening. Voor de mensen die zich ergeren aan de toon van het bericht: het is en blijft een mening, die niet noodzakelijkerwijs alleen maar positief hoeft te zijn. Van dit soort berichten kun je als DJ alleen maar leren, al is het maar omdat je de dingetjes waar je het mee eens bent eruit kunt pikken en de rest laat voor wat het is. Je kan je ook dingen teveel persoonlijk aantrekken...

Wat betreft de set: de trackkeuze vind ik netjes, ook gezien het feit dat ze er een hoop onbekende plaatjes bijpakt. Dat veel van deze tracks niet helemaal overeenkomen met mijn smaak, zal er echter voor zorgen dat ik de set niet vaak terug zal gaan luisteren. Het mixwerk vind ik ook niet zo fijn, veelal om de redenen die gangsterdwerg in zijn bericht ook al aankaart. Het zijn vaak vrij abrupte, plotselinge overgangen, waardoor het niet echt 1 geheel blijft. Het BPM ligt ook te hoog naar mijn smaak, zeker voor het thuis luisteren. Live kan ik vaak wat beter omgaan met een hoog BPM. Tot slot mix ik een beetje een spannende, gewaagde overgang tussendoor, een "wow, wat vet"-momentje zeg maar. De keren dat er een bass-switch geprobeerd wordt, pakt het eigenlijk net niet fijn uit.

Blijf vooral doen wat jij tof vindt, probeer wat te doen met de aandachtspuntjes die in dit topic gegeven worden en probeer jezelf zo te blijven verbeteren. Succes! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 22:33 

Hardtraxx Elite

Jezus christus. Een DJ met tieten en direct schiet men in de verdediging.
Verhaaltje van Gangsterdwerg valt niets op af te dingen, prima opbouwende kritiek.
Stelletje hypocriete honden hier toch soms :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 10:39 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Targavision schreef:
En wat maakt jou dan de 'mix expert' als ik dat vragen mag?

Prima mix hoor, niet veel op aan te merken.

2014: Beste Forum DJ: 1e plaats
2013: Beste Forum DJ: 2e plaats
2012: Beste Forum DJ: 2e plaats
2011: Beste Forum DJ: 1e plaats
Winnaar DJ Contest Mindset
Winnaar DJ Contest Delusion

Prima mix, niks op aan te merken? Heb je mijn post gelezen? :lol: Kruip aub terug in het hol waar je vandaan kwam

Nog nooit van de beste forum dj gehoord, wat is dit precies???

Als ze al sinds 2007 mixt dan is dit inderdaad erg slecht, maar we we weten allemaal hoe het in de huidige tijd gaat ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 10:42 

Hardtraxx Veteran

ttthijss schreef:
Nog nooit van de beste forum dj gehoord, wat is dit precies???

Stemmen bij de jaarlijkse Hardtraxx Awards :P
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle