Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 20:54 
 
Hardtraxx Newbie

Feroxx @ The Confederation | Q-Base 2015


Tracklist:
01. Excision ft Messinian - X-rated Geck-o bootleg)
02. The Avengerz - Demons
03. Feroxx - Path to extinction with a necroslave revelation (Mash up)
04. Main Concern - Thug Cookies
05. Feroxx - Mind control the debt of blood (Mash up)
06. Dither ft Dep Affect - Over the coals
07. Rebelion - We won't die
08. Synapse - Primal & pure
09. Negative A - Bodies everywhere
10. Tymon - Monstermoog
11. Synapse - Hiresh
12. Mikromakine - So good (Synapse remix)
13. N-Vitral - Crispy bassdrum
14. Acid Diaper - Mending Monday
15. N-Vitral ft Sei2ure - Noize pumper
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 21:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deze staat toch al op Hardtraxx:

hardstyle/feroxx-the-confederation-q-base-2015-t53428.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 21:07 
 
Hardtraxx Newbie

Citaat:
Deze staat toch al op Hardtraxx


Verplaatst naar Hardcore ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 02:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks de hardstyleplaten vind ik dit toch wel een hardcore setje. Vind voor thuis het bpm van sommige platen toch wel iets te hoog. Live als afsluiter of iets dergelijks zou ik er prima meenkunnen leven. Leuke trackkeuze maar vind de afwisseling met die hardstyleplaten toch een beetje apart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 10:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Feroxx schreef:
Citaat:
Deze staat toch al op Hardtraxx


Verplaatst naar Hardcore ^^


Deze set staat ook gewoon nog tussen de Hardstyle, dat bedoel ik, staat er twee keer nu. ;)

EDIT:
Citaat:
Het opgevraagde onderwerp bestaat niet (meer).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Ondanks de hardstyleplaten vind ik dit toch wel een hardcore setje. Vind voor thuis het bpm van sommige platen toch wel iets te hoog. Live als afsluiter of iets dergelijks zou ik er prima meenkunnen leven. Leuke trackkeuze maar vind de afwisseling met die hardstyleplaten toch een beetje apart.

Maar dit was op de industrial raw stage
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore