Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:23 

Hardtraxxer

Download Frontliner - USA Tour 2011 Promo Mix:
http://soundcloud.com/harddancenation/f ... -promo-mix
http://hotfile.com/dl/95274082/22216e6/Frontliner_USA_Promo_Mix.mp3.html

Tracklist:
01. Frontliner Vs Marc Acardipane - Outside World
02. Frontliner Ft. MC Villain - Who I Am
03. Frontliner - Tuuduu (DJ Tool)
04. Frontliner - Toxxxic
05. Frontliner - Sunblast
06. Frontliner & B-Front - Godz Powerr!!
07. Frontliner - The First Cut
08. Frontliner - Time
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:27 

Hardtraxx Veteran

Even fatsoenlijke bron gevonden, namelijk soundcloud.

edit: TL erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:31 

Hardtraxx Veteran

Citaat:

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:34 

Hardtraxx Addict

Ik vind sunblast nog altijd een lekker nummertje ! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:35 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
Citaat:

:yawn:

idd..erg saaie en standaard tracklist...mja in USA zullen ze het nog nieuw vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:35 

Yoeloe schreef:

+1

Maar die kan ik ook opzetten in itunes :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:38 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Yoeloe schreef:

+1

Maar die kan ik ook opzetten in itunes :P.

Idd, rest is niet veel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:38 

Hardtraxxer

Leuke titel, maar noem het aub geen promo mix als elke willekeurige DJ zo'n setje neer kan zetten.
Neem aan dat het voor de mensjes in USA bedoeld is :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:41 

Hardtraxx Veteran

malle schreef:
Leuke titel, maar noem het aub geen promo mix als elke willekeurige DJ zo'n setje neer kan zetten.

het is een promotie mix voor usa

dus heet het een promo mix
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:42 

Hardtraxx Veteran

Is inderdaad gewoon wat hetzelfde, maar je gaat toch niet even naar de USA vliegen om meer nummers te draaien van anderen dan die van jezelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:44 

en dat is dus precies wat ik in het Wist Je Dat topic bedoelde met dat USA tours alleen maar oude hitjes zijn...
jammer, en dit is dus een van de zeeeeeeeeeeeeer weinig frontliner setjes die ik dus niet mee neem -.-
hier mag frontliner zich toch best wel een beetje voor schamen.
want wtf, promo mix? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:44 

Hardtraxxer

djpatt schreef:
malle schreef:

het is een promotie mix voor usa

dus heet het een promo mix

Ja dat snap ik, maar als je zo'n promotie mix maakt gooi er dan wel wat vernieuwends in, geen nummers die allemaal een jaar of ouder zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:45 

Hardtraxx Veteran

malle schreef:

Het is op de Soundcloud van een Amerikaanse organisatie die Hardstyle-DJ's naar de USA haalt. Zo gek is het dan niet dat je een promotiemixje erop gooit. Als promotie dat ie er dus komt.

Bovendien: waarom zou hij een aantal nieuwe albumtracks op zo'n manier op internet zetten? Lijkt me bedoeld voor het album zelf, niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:50 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
malle schreef:

Het is op de Soundcloud van een Amerikaanse organisatie die Hardstyle-DJ's naar de USA haalt. Zo gek is het dan niet dat je een promotiemixje erop gooit. Als promotie dat ie er dus komt.

Bovendien: waarom zou hij een aantal nieuwe albumtracks op zo'n manier op internet zetten? Lijkt me bedoeld voor het album zelf, niet?

Nee dat is ook logisch, maar ik neem aan dat de mensen in Amerika ook wel redelijk op de hoogte zijn met zijn releases etc., en ik bedoel ermee te zeggen als je dan zo'n promo mix maakt, gooi er dan niet alleen maar platen van een jaar of ouder in.

En ik doel niet persé op de albumtracks, maar gewoon de wat recentere tracks en misschien een paar promo's zoals een extreme loudnezz, discorecord etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:54 

Hardtraxx Veteran

weet niet of je wel eens filmpjes van defqon australie heb gezien ???

die mensen daar zijn niet zo verwend als wij nederlanders, die komen nog voor de muziek en de sweer en niet om alleen maar nieuwe platen te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:54 

Hardtraxx Veteran

malle schreef:
Nee dat is ook logisch, maar ik neem aan dat de mensen in Amerika ook wel redelijk op de hoogte zijn met zijn releases etc., en ik bedoel ermee te zeggen als je dan zo'n promo mix maakt, gooi er dan niet alleen maar platen van een jaar of ouder in.

En ik doel niet persé op de albumtracks, maar gewoon de wat recentere tracks en misschien een paar promo's zoals een extreme loudnezz, discorecord etc.

Deze mix is ook hoogstwaarschijnlijk bedoeld voor mensen die Frontliner niet kennen. In de USA is het een stuk onbekender allemaal.
En bovendien durf ik er bijna geld om te verwedden dat de tracks die jij noemt op het album komen.

En dat wat djpatt zei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 18:59 

Khadber schreef:
malle schreef:

Deze mix is ook hoogstwaarschijnlijk bedoeld voor mensen die Frontliner niet kennen. In de USA is het een stuk onbekender allemaal.
En bovendien durf ik er bijna geld om te verwedden dat de tracks die jij noemt op het album komen.

En dat wat djpatt zei.

ik kan alles opnieuw typen, of gewoon: algemeen/wist-je-dat-topic-t1877-16600.html#p390384
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 19:01 

Hardtraxxer

Gaat hij een album maken ? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 19:01 

Hardtraxxer

djpatt schreef:

die mensen daar zijn niet zo verwend als wij nederlanders, die komen nog voor de muziek en de sweer en niet om alleen maar nieuwe platen te horen

Dat is toch ook niet zo vreemd aangezien de hardstyle scene in Nederland velen malen groter is dan in bijv. Australie?
Dan is het niet meer dan logisch dat er op de feesten hier meer verwacht wordt van de DJ's dan in het buitenland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 19:08 

Hardtraxx Veteran

Begrijpelijke promo mix voor de wereldvreemde Amerikanen
Hitjes in een mix om mensen enthousiast te maken, gelukkig ben ik al een Frontliner fan dus hoef ik hem niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 20:40 

Hardtraxxer

Qre8ive schreef:
malle schreef:
djpatt schreef:

Dat is toch ook niet zo vreemd aangezien de hardstyle scene in Nederland velen malen groter is dan in bijv. Australie?
Dan is het niet meer dan logisch dat er op de feesten hier meer verwacht wordt van de DJ's dan in het buitenland?

Of de scene hier is gewoon te verwend?

Vind ik niet, de hardstyle scene is met name in Nederland en Italie groot geworden en dat zijn hedendaags nog steeds de landen waar de meeste liefhebbers vandaan komen en de meeste/grootste feesten worden georganiseerd (met name Nederland).
Dan vind ik het niet gek om wat nieuw spul te verwachten als je bijv. 50 euro voor een Hardbass kaartje neerlegt?
En al met al valt het reuze mee, net alsof ze alleen maar nieuwe nummers in de setjes draaien tegenwoordig? Een goede DJ weet (IMO) wanneer hij de bekendere nummers (beginnummer/afsluiter) in zijn set moet draaien om het publiek van de grond te krijgen en dat af te wisselen met wat nieuwer en ouder werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 22:18 

Hardtraxx Veteran

Ik laat hem links liggen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 22:28 

Hardtraxx Veteran

Waarom geen Magic in de TL? Hij was toch zo blij dat het nummer 1 op HT was geworden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 00:03 

Hardtraxxer

Ik dacht promo mix! :woot:

en toen ik de tl zag :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 13:01 

Jorann schreef:
Ik dacht promo mix! :woot:

en toen ik de tl zag :huh:

precies hetzelfde hier ^^
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle