Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 12:47 

Hardtraxx Veteran

Download Digital Punk - Unleashed Episode 19:

[zippy]http://www37.zippyshare.com/v/30408665/file.html[/zippy]

Tracklist:
1. The Prophet - Rokkstar
2. D-Block & S-Te-Fan & Deepack - Rocking With The Best
3. Kyara - Go!
4. Donkey Rollers - Dream Machine
5. The Anarchist - Shadow World Government
6. Zatox - Nobody Likes My Kicks
7. Donkey Rollers - So You Wanna Be Hardcore
8. The Resistance - Hypnose
9. Digital Punk & Outbreak - Prison Of Commercializm
10. Hard Driver - Crank It Up
11. Frequencerz - Burnin' (Phuture Noize)
12. Titan & B-Front - Surrender
13. Titan & Delete - Bitch Fight
14. Titan - The One Who Knocks
15. Hard Driver & Radical Redemption - United From The Start
16. X-Pander & Lowrider - Animal
17. Minus Militia - Genesis
18. Evil Activities - Live Ammunition
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 12:50 

Hardtraxxer

Lekker lijstje :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 12:55 

Hardtraxxer

Leuke lijst idd! Die track van The Resistance is wel een beetje heel overduidelijk E-Force :lol: Vette track daarentegen :thumbup: En Burnin' is wel heeeeel erg verkracht :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 13:01 

Hardtraxx Veteran

Leuk voor in de bus naar Q-base :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 13:11 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
8. The Resistance - Hypnose
9. Digital Punk & Outbreak - Prison Of Commercializm
10. Hard Driver - Crank It Up
11. Frequencerz - Burnin' (Phuture Noize)
12. Titan & B-Front - Surrender

De beste tracks allemaal achter elkaar gezet, dit stukje geluisterd en daardoor een top podcast. De rest is een beetje meuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 13:14 

Hardtraxx Veteran

Leuke lijst,
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 13:36 

Hardtraxxer

6. Zatox - Nobody Likes My Kicks

Wat een ellende dat nummer zeg :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 13:53 

Hardtraxx Newbie

Cue File ;)

http://www67.zippyshare.com/v/7881190/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 15:19 

Hardtraxx Veteran

Surrender & Bitch Fight :worship: :worship:

Rest valt zwaar tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 15:20 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Surrender & Bitch Fight :worship: :worship:

Rest valt zwaar tegen.

& The One Who Knocks <3 Wat een drive zeg in die Titan platen, geniaal gewoon :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 15:25 

Hardtraxx Addict

Surrender :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 15:30 

Hardtraxx Crew

12 t/m 15 is het enige interessante stuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 15:33 

Hardtraxx Veteran

Lekkere lijst hoor. Zoals altijd de eerste platen in Unleashed zijn niet interessant, maar die van The Resistance, Titan plaatjes en nieuwe DP en inbreak zijn echt lekker +

M-bition schreef:
En Burnin' is wel heeeeel erg verkracht :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 18:07 

Hardtraxx Addict

Vet lijstje hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 18:36 

die sfeer in Surrender pfft :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 19:26 

Hardtraxx Addict

wootum schreef:
12 t/m 15 is het enige interessante stuk.

Dit.
De rest totaal niet boeiend. Matige episode dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 02:21 

Hardtraxx Elite

Iemand die weet waarom er eigenlijk nooit platen van TC of Spoontech worden gedraaid? Vind het wel jammer dat artiesten als Warface, Delete of Thera nooit in de podcast komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 10:16 

Hardtraxx Newbie

Dat is een tijdje terug bij een Q&A op Facebook gevraagd en geloof dat ie aangaf dat er voor hem geen interessante nummers tussen zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 10:25 

Baco33 schreef:
Dat is een tijdje terug bij een Q&A op Facebook gevraagd en geloof dat ie aangaf dat er voor hem geen interessante nummers tussen zitten.

Oftewel: "ik ben bang dat de luisteraars dat niet aan kunnen, dus ik speel lekker op safe en maak weer een lijstje zoals altijd."
Hoe kan er nou niks interessants tussen zitten van Thera. De beste man komt met een album. En Warface ook (lijkt het). Ik vind het een raar verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 11:46 

Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids schreef:
Baco33 schreef:

Oftewel: "ik ben bang dat de luisteraars dat niet aan kunnen, dus ik speel lekker op safe en maak weer een lijstje zoals altijd."
Hoe kan er nou niks interessants tussen zitten van Thera. De beste man komt met een album. En Warface ook (lijkt het). Ik vind het een raar verhaal.

Smaken verschillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 11:51 

ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 12:15 

Hardtraxx Veteran

iRon schreef:
Vind het wel jammer dat artiesten als Warface, Delete of Thera nooit in de podcast komen.

Ik stond juist op 't punt te zeggen: +1 voor het draaien van een Delete track in de podcast. Zelfs al is het een collab met Titan en is ie een stuk minder lomp dan wat er normaal gesproken van Delete afkomt. En vorige maand zat 'REM Sleep' er ook in met Thera, dus maak van nooit maar zelden :P

Vind overigens dat er genoeg tracks zijn die er wel tussen zouden passen van TC/ST. Ik kan me best voorstellen dat de 'chaos' in tracks van Vazard/Delete niet echt DP zijn smaak is bijvoorbeeld, maar (zoals eerder gezegd) een track als Never Come Close, Strong, Enforce The Beat, Chaos Reign om maar even een paar recente tracks te noemen zouden toch prima kunnen en sluiten ook vrij goed aan op wat de podcast normaal biedt (imo).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 12:34 

Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids schreef:
Baco33 schreef:

Gast als DP TC en Spoontech toch geen fuck aan vindt waarom zou hij dan platen van ze draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 13:58 

Hardtraxx Elite

pim0412 schreef:
iRon schreef:
Vind het wel jammer dat artiesten als Warface, Delete of Thera nooit in de podcast komen.

Ik stond juist op 't punt te zeggen: +1 voor het draaien van een Delete track in de podcast. Zelfs al is het een collab met Titan en is ie een stuk minder lomp dan wat er normaal gesproken van Delete afkomt. En vorige maand zat 'REM Sleep' er ook in met Thera, dus maak van nooit maar zelden :P

Vind overigens dat er genoeg tracks zijn die er wel tussen zouden passen van TC/ST. Ik kan me best voorstellen dat de 'chaos' in tracks van Vazard/Delete niet echt DP zijn smaak is bijvoorbeeld, maar (zoals eerder gezegd) een track als Never Come Close, Strong, Enforce The Beat, Chaos Reign om maar even een paar recente tracks te noemen zouden toch prima kunnen en sluiten ook vrij goed aan op wat de podcast normaal biedt (imo).

Als niet B-Front, maar bijvoorbeeld Delete R.E.M. Sleep had gemaakt met Thera denk ik dat de track niet gedraaid zou worden. Ik heb laatst een interview gelezen van Digital Punk waar hij aangaf alleen te selecteren op kwaliteit en niet zozeer op naam. Ik betwijfel dat ten zeerste.

Kan ook zijn dat Spoontech of TC normaal veel harder materiaal levert dan bijvoorbeeld A2 of Fusion, maar er zitten ook genoeg tracks bij die er prima inpassen, zoals je al zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 15:15 

Hardtraxx Veteran

Heb je ook een reden dat je daar aan twijfelt?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle