pim0412 schreef:
iRon schreef:
Vind het wel jammer dat artiesten als Warface, Delete of Thera nooit in de podcast komen.
Ik stond juist op 't punt te zeggen: +1 voor het draaien van een Delete track in de podcast. Zelfs al is het een collab met Titan en is ie een stuk minder lomp dan wat er normaal gesproken van Delete afkomt. En vorige maand zat 'REM Sleep' er ook in met Thera, dus maak van nooit maar zelden

Vind overigens dat er genoeg tracks zijn die er wel tussen zouden passen van TC/ST. Ik kan me best voorstellen dat de 'chaos' in tracks van Vazard/Delete niet echt DP zijn smaak is bijvoorbeeld, maar (zoals eerder gezegd) een track als Never Come Close, Strong, Enforce The Beat, Chaos Reign om maar even een paar recente tracks te noemen zouden toch prima kunnen en sluiten ook vrij goed aan op wat de podcast normaal biedt (imo).
Als niet B-Front, maar bijvoorbeeld Delete R.E.M. Sleep had gemaakt met Thera denk ik dat de track niet gedraaid zou worden. Ik heb laatst een interview gelezen van Digital Punk waar hij aangaf alleen te selecteren op kwaliteit en niet zozeer op naam. Ik betwijfel dat ten zeerste.
Kan ook zijn dat Spoontech of TC normaal veel harder materiaal levert dan bijvoorbeeld A2 of Fusion, maar er zitten ook genoeg tracks bij die er prima inpassen, zoals je al zegt.