Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 03:54 
 
Donateur

Afbeelding

“Breaking News” voor alle #unleashed fans! Op zaterdag 30 mei 2015 is het namelijk tijd om alle #unleashed soldiers opnieuw bij elkaar te brengen! High Energy Events en Digital Punk hebben ook voor 2015 de handen ineen geslagen en gaan de uitdaging aan om de geweldige 2014-editie van Digital Punk - Unleashed Outdoor te overtreffen. Megabase presents: Digital Punk Unleashed Outdoor!

Net als afgelopen jaar is Park de Wezenlanden in het centrum van Zwolle dé locatie waar het allemaal gaat gebeuren. In een 12-uur durend spektakel waarin Digital Punk centraal staat, draait het... feitelijk om één ding: keihard beuken! Alle bezoekers van afgelopen 2014-editie weten wat zij kunnen verwachten van de krachtige samenwerking tussen High Energy Events en Digital Punk. Heb jij er afgelopen keer niet bij kunnen zijn of wil je deze onvergetelijke dag herbeleven? Check hier de aftermovie: http://youtu.be/BNgocQCqKzQ

Early Bird Weekend
Alléén op zaterdag 24 januari én zondag 25 januari kan er een Early Bird ticket gekocht worden. Early Bird tickets kosten slechts €24,50 (ex. Fee). Net als vorig jaar maakt de organisatie voordat de Early Bird verkoop begint de complete line-up bekend. Blok dus het weekend van 24/25 januari 2015 in je agenda en scoor die tickets met korting!

Megabase presents: Digital Punk – Unleashed Outdoor
30 mei 2015 – Park de Wezenlanden, Zwolle

--Line Up--
☆ Digital Punk
☆ Ran-D
☆ Dj Adaro
☆ B-Front
☆ E-Force
☆ Titan
☆ Warface LIVE
☆ Chain Reaction
☆ Audiofreq
☆ Outbreak
☆ Hard Driver
☆ Mashup Jack
☆ Waverider
☆ MC Da Syndrome

http://www.megabase.nl | http://www.djdigitalpunk.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 14:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekkere datum. Tegelijk met Emporium en Intents Festival :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

30-05-2014 ja? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Lekkere datum. Tegelijk met Emporium en Intents Festival :lol:


Intents is weekje later. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 16:05 
 
Donateur

Mitzinator schreef:
30-05-2014 ja? :P


Oeps, aangepast

Weer aanwezig. Vorig jaar hier goed vermaakt en geluid show was dik in orde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 16:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
Patjee410 schreef:
Lekkere datum. Tegelijk met Emporium en Intents Festival :lol:


Intents is weekje later. :)


Oeps.. my bad. Heb Emporium datum wel net opgezocht maar die van Intents niet :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2014 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima feestje gehad dit jaar, volgend jaar sowieso weer erbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up: http://www.megabase.nl/#!line-up/c10fy
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 17:34 
 

Line-up:

Digital Punk
Ran-D
Adaro
B-Front
Hard Driver
E-Force
Chain Reaction
Titan
Warface LIVE
Outbreak
Mash-Up Jack
Audiofreq
Waverider

Hosted by: Mc Da Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

Totaaaal niet standaard weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke line up voor Qapital..he wacht is ff!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 15:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Present! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2015 17:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dan post ik t nog maar een keer hier:
Misschien aan het einde van de middag na werk aanwezig.

Edit: toch niet aanwezig, helaas ziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2015 00:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een leuk feestje vorig jaar. Maar wat een saaie line up zeg, sla deze over
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 14:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=218955&cat=1#prettyPhoto

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 14:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spitta schreef:


Citaat:
Het volume moet van de rechter van 85 dB(A)/95 db(C) terug naar 75 dB(A)/90 dB(C). Dat betekent dat het volume met meer dan de helft zachter zal zijn (een toename van 3 dB betekent dat het geluid twee keer zo hard wordt). Volgens de rechter heeft de gemeente Zwolle, die de vergunning heeft verleend, vrijwel geen aandacht geschonken aan de belangen van omwonenden.


>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 15:00 
 

Citaat:
De organisatie van Megabase Outdoor, High Energy Events, heeft geen tijd om te reageren op de uitspraak vanwege de opbouw van het podium en de rest van het terrein. Eerder gaven ze al wel aan dat wanneer de rechter het volume omlaag zou draaien, dat teleurgestelde bezoekers zal veroorzaken en dat er een mogelijk is dat daardoor ongeregeldheden kunnen ontstaan.


:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 15:01 
 

Oei dat is wel een aardige domper zeg :oh: Misschien kan het dan een keer zonder oordoppen? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 15:04 
 

Citaat:
Eerder gaven ze al wel aan dat wanneer de rechter het volume omlaag zou draaien, dat teleurgestelde bezoekers zal veroorzaken en dat er een mogelijk(heid) :list: is dat daardoor ongeregeldheden kunnen ontstaan


Een soort van vrijbriefje om de de stad af te mogen breken :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 15:16 
 

Kiloknaller schreef:
Citaat:
Eerder gaven ze al wel aan dat wanneer de rechter het volume omlaag zou draaien, dat teleurgestelde bezoekers zal veroorzaken en dat er een mogelijk(heid) :list: is dat daardoor ongeregeldheden kunnen ontstaan


Een soort van vrijbriefje om de de stad af te mogen breken :evil:


ik hou je niet tegen. Sommige reacties bij die omroep op de site is gewoon vragen om problemen.
Volgens mij zijn het christelijke zandvagina`s die niks met muziek te maken hebben. al die jaren is er niks aan het handje geweest. ineens moet het omlaag en ineens is de muziek herrie die hartritmestoringen veroorzaakt.

jeetje, dat zou ik allang in het ziekenhuis liggen of nog erger dood, omdat ik festivals heb bezocht....

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 15:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
ineens moet het omlaag en ineens is de muziek herrie die hartritmestoringen veroorzaakt.:


Ik las dit met enige verbijstering :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de mensen die niet weten hoe hard (of beter gezegd: hoe zacht) 70 dB klinkt:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar een zeer puik feestje beleefd hier, wist toen al dat het dit jaar niet weer zou kunnen.
Geluid was gewoon te hard zo dicht bij een woonwijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

Vorig jaar een van de beste festivals geweest qua geluid en nu is dat helemaal weg door een stel van die stink debielen die vroeger een kut jeugd hebben gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2015 15:33 
 

Basshunterzz schreef:
Vorig jaar een van de beste festivals geweest qua geluid en nu is dat helemaal weg door een stel van die stink debielen die vroeger een kut jeugd hebben gehad.

lijkt me dat deze heren en dames in Zwolle een moeilijke priester hadden,..
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten