Ja dan was die plaat dus ook niet hetzelfde geweest hé! Echt dit gaat in de boeken als 1 van de domste opmerkingen ooit! Gefeliciteerd!wrote:Als niet B-Front, maar bijvoorbeeld Delete R.E.M. Sleep had gemaakt met Thera denk ik dat de track niet gedraaid zou worden. Ik heb laatst een interview gelezen van Digital Punk waar hij aangaf alleen te selecteren op kwaliteit en niet zozeer op naam. Ik betwijfel dat ten zeerste.
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
K
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Het gaat erom dat als de naam B-Front er niet had gestaan hij gewoon niet in de podcast zat. Moet je daarom zo bijdehand doen? :")
Jezus, kerel.
Is toch ook niet geheel toevallig dat het enige nummer van Thera's album ook meteen een collab is van een artiest die bijna elke episode te bewonderen valt? En dat Bitch Fight het eerste Delete nummer ooit is in Unleashed, een collab met Titan? Ook continu die Evil Activities afsluitingen, toevallig een persoon die Digital Punk veel heeft begeleidt in waar hij nu staat. Heb liever een fijne hardstyle plaat van ik noem maar een Warface.
Is toch ook niet geheel toevallig dat het enige nummer van Thera's album ook meteen een collab is van een artiest die bijna elke episode te bewonderen valt? En dat Bitch Fight het eerste Delete nummer ooit is in Unleashed, een collab met Titan? Ook continu die Evil Activities afsluitingen, toevallig een persoon die Digital Punk veel heeft begeleidt in waar hij nu staat. Heb liever een fijne hardstyle plaat van ik noem maar een Warface.
-
K
En wat is dan het probleem? Thera(cords) is een genre wat je moet liggen! Waarschijnlijk ligt het DP niet of vindt hij het niet in ZIJN podcast passen! En daarin snap ik hem volkomen!wrote:Het gaat erom dat als de naam B-Front er niet had gestaan hij gewoon niet in de podcast zat.
Hier gaat het dus alweer mis!wrote:Heb liever een fijne hardstyle plaat van ik noem maar een Warface.
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Snap niet dat hij Zatox, The Anarchist en X-pander wel kan waarderen ipv een nummer van Theracords. Want zeker bij Prefix & Density en alle andere grote Theracords artiesten is de kwaliteit ook vele malen beter dan bij een X-pander. Maarja tegenwoordig draait Digital Punk ook niet heel interessant meer op feestjes.
Dit klopt ook gewoon helemaal als je het mij vraagt.wrote:Snap niet dat hij Zatox, The Anarchist en X-pander wel kan waarderen ipv een nummer van Theracords. Want zeker bij Prefix & Density en alle andere grote Theracords artiesten is de kwaliteit ook vele malen beter dan bij een X-pander. Maarja tegenwoordig draait Digital Punk ook niet heel interessant meer op feestjes.
-
NHardtraxxer
- 62 posts member since 2014
- last seen Apr 2015
wrote:Dit klopt ook gewoon helemaal als je het mij vraagt.wrote:Snap niet dat hij Zatox, The Anarchist en X-pander wel kan waarderen ipv een nummer van Theracords. Want zeker bij Prefix & Density en alle andere grote Theracords artiesten is de kwaliteit ook vele malen beter dan bij een X-pander. Maarja tegenwoordig draait Digital Punk ook niet heel interessant meer op feestjes.
-
JHardtraxxer
- 235 posts member since 2014
- last seen Oct 2017
Hij heeft gewoon geen totale vrijheid met het kiezen van tracks klaar.
Warface & Luna - The revival... Wie weet
Warface & Luna - The revival... Wie weet
Laat het denken maar aan anderen over.wrote: Als niet B-Front, maar bijvoorbeeld Delete R.E.M. Sleep had gemaakt met Thera denk ik dat de track niet gedraaid zou worden.
Friends & Politics.wrote:Dit klopt ook gewoon helemaal als je het mij vraagt.wrote:Snap niet dat hij Zatox, The Anarchist en X-pander wel kan waarderen ipv een nummer van Theracords. Want zeker bij Prefix & Density en alle andere grote Theracords artiesten is de kwaliteit ook vele malen beter dan bij een X-pander. Maarja tegenwoordig draait Digital Punk ook niet heel interessant meer op feestjes.
-
K
Dit gaat niet echt samen in één zinwrote:grote Theracords artiesten..
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
De grote namen van Theracords. Degos & Re-Done, Thera, Delete, Deetox, Prefix & Density, Geck-O dat zijn de grote namen van TC naar mijn mening.wrote:Dit gaat niet echt samen in één zinwrote:grote Theracords artiesten..
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Ditwrote:Gast als DP TC en Spoontech toch geen fuck aan vindt waarom zou hij dan platen van ze draaien.wrote:Oftewel: "ik ben bang dat de luisteraars dat niet aan kunnen, dus ik speel lekker op safe en maak weer een lijstje zoals altijd."wrote:Dat is een tijdje terug bij een Q&A op Facebook gevraagd en geloof dat ie aangaf dat er voor hem geen interessante nummers tussen zitten.
Hoe kan er nou niks interessants tussen zitten van Thera. De beste man komt met een album. En Warface ook (lijkt het). Ik vind het een raar verhaal.
OT: was weer goed te doen! Titan tracks zijn erg relaxed
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Toch raar dat ie geen TC support. Stond toch op hun stage tijdens Last World.