Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 20:49 

iRon schreef:
Als niet B-Front, maar bijvoorbeeld Delete R.E.M. Sleep had gemaakt met Thera denk ik dat de track niet gedraaid zou worden. Ik heb laatst een interview gelezen van Digital Punk waar hij aangaf alleen te selecteren op kwaliteit en niet zozeer op naam. Ik betwijfel dat ten zeerste.

Ja dan was die plaat dus ook niet hetzelfde geweest hé! Echt dit gaat in de boeken als 1 van de domste opmerkingen ooit! Gefeliciteerd! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 20:51 

Hardtraxx Veteran

Het gaat erom dat als de naam B-Front er niet had gestaan hij gewoon niet in de podcast zat. Moet je daarom zo bijdehand doen? :")
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 21:27 

Hardtraxx Elite

Jezus, kerel. xd

Is toch ook niet geheel toevallig dat het enige nummer van Thera's album ook meteen een collab is van een artiest die bijna elke episode te bewonderen valt? En dat Bitch Fight het eerste Delete nummer ooit is in Unleashed, een collab met Titan? Ook continu die Evil Activities afsluitingen, toevallig een persoon die Digital Punk veel heeft begeleidt in waar hij nu staat. Heb liever een fijne hardstyle plaat van ik noem maar een Warface.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 11:51 

Qlown schreef:
Het gaat erom dat als de naam B-Front er niet had gestaan hij gewoon niet in de podcast zat.

En wat is dan het probleem? Thera(cords) is een genre wat je moet liggen! Waarschijnlijk ligt het DP niet of vindt hij het niet in ZIJN podcast passen! En daarin snap ik hem volkomen!

iRon schreef:
Heb liever een fijne hardstyle plaat van ik noem maar een Warface.

Hier gaat het dus alweer mis! :lol: Dan ga je toch een podcast luisteren waar die tracks wel inzitten! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 15:11 

Hardtraxx Veteran

Snap niet dat hij Zatox, The Anarchist en X-pander wel kan waarderen ipv een nummer van Theracords. Want zeker bij Prefix & Density en alle andere grote Theracords artiesten is de kwaliteit ook vele malen beter dan bij een X-pander. Maarja tegenwoordig draait Digital Punk ook niet heel interessant meer op feestjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 16:55 

Hardtraxx Addict

Pipa schreef:
Snap niet dat hij Zatox, The Anarchist en X-pander wel kan waarderen ipv een nummer van Theracords. Want zeker bij Prefix & Density en alle andere grote Theracords artiesten is de kwaliteit ook vele malen beter dan bij een X-pander. Maarja tegenwoordig draait Digital Punk ook niet heel interessant meer op feestjes.

Dit klopt ook gewoon helemaal als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 17:54 

Hardtraxxer

Zin schreef:
Pipa schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 18:10 

Hardtraxxer

Hij heeft gewoon geen totale vrijheid met het kiezen van tracks klaar.
Warface & Luna - The revival... Wie weet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 18:27 

Donateur

iRon schreef:
Als niet B-Front, maar bijvoorbeeld Delete R.E.M. Sleep had gemaakt met Thera denk ik dat de track niet gedraaid zou worden.

Laat het denken maar aan anderen over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 19:50 

Hardtraxx Elite

Zin schreef:
Pipa schreef:

Friends & Politics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 23:29 

Pipa schreef:
grote Theracords artiesten..

Dit gaat niet echt samen in één zin :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 09:05 

Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Pipa schreef:
grote Theracords artiesten..

Dit gaat niet echt samen in één zin :cool:

De grote namen van Theracords. Degos & Re-Done, Thera, Delete, Deetox, Prefix & Density, Geck-O dat zijn de grote namen van TC naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 01:58 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
AndyAsteroids schreef:
Baco33 schreef:
Dat is een tijdje terug bij een Q&A op Facebook gevraagd en geloof dat ie aangaf dat er voor hem geen interessante nummers tussen zitten.

Oftewel: "ik ben bang dat de luisteraars dat niet aan kunnen, dus ik speel lekker op safe en maak weer een lijstje zoals altijd."
Hoe kan er nou niks interessants tussen zitten van Thera. De beste man komt met een album. En Warface ook (lijkt het). Ik vind het een raar verhaal.

Gast als DP TC en Spoontech toch geen fuck aan vindt waarom zou hij dan platen van ze draaien.

Dit :thumbup:
OT: was weer goed te doen! Titan tracks zijn erg relaxed
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 03:06 

Hardtraxx Veteran

Toch raar dat ie geen TC support. Stond toch op hun stage tijdens Last World.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle