vierkant raw beuken 
ja zonder shirt op de fiets mattiewrote:2e qlimax vierkant rammen
ja zonder shirt op de fiets mattiewrote:2e qlimax vierkant rammen
eens*wrote:Meneertje Broken Spatie, kalmeer is jochie.wrote:Werkt je sarcasme meter niet knul?
Of je brein omdat de rest van mijn bericht wel spaties heeft?
Kmoet wel zeggen dat veel mensen meestertje proberen te spelen op deze site.wrote:eens*wrote:Meneertje Broken Spatie, kalmeer is jochie.wrote:Werkt je sarcasme meter niet knul?
Of je brein omdat de rest van mijn bericht wel spaties heeft?
En terecht! Laten we proberen het niveau een beetje hoog te houden héwrote:Als je ''Ik vindt'' zegt dan lijkt het net alsof hier de derde wereld oorlog is.
Ik moet*wrote: Kmoet wel zeggen dat veel mensen meestertje proberen te spelen op deze site.
Als je ''Ik vindt'' zegt dan lijkt het net alsof hier de derde wereld oorlog is.
Zelf wil ik dat je weet dat ik je totaal niet serieus neem.
voor style...wrote:jullie snappen gewoon niet waar hard voor staat
Best triest dat jij hem alleen op spelling kunt pakken. Pak hem dan inhoudelijk aan.wrote:Ik moet*wrote: Kmoet wel zeggen dat veel mensen meestertje proberen te spelen op deze site.
Als je ''Ik vindt'' zegt dan lijkt het net alsof hier de derde wereld oorlog is.
Zelf wil ik dat je weet dat ik je totaal niet serieus neem.
wrote:Meneertje Broken Spatie,
Iedereen ze eige ding toch? Ik ben een rawboy, jij niet.wrote:Hahaha heerlijke weer dit die rawboyz. EN Ihunter ik weet zeker dat ik harder losga op mainstream hardstyle dan jij op raw. Dus zeg niet dat je op mainstream niet kan losgaan
Was niet zo bedoelt, ik zeg gewoon dat ik iemand meer van raw ben en dat ik zelf niet op mainstream zou los gaan.wrote:lekker puh
Set gaat ook nergens overwrote:Zullen we het eens over de set gaan hebben? Gaat nergens over hier.