Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 48 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
vincejuh wrote: Je moet voor de grap eens voor jezelf zijn zinnen uitspreken, dus met al die uitroeptekens. Klinkt best wel grappig, dan schreeuw je je helemaal suf.
View on YouTube
Zoiets?
I
Hardtraxxer
155 posts member since 2015
last seen Apr 2017
jeffrey2107 wrote:jezus als je wil raggen tyf dan alsjeblieft op naar hardcore
Je ziet er wel boos uit moet ik zeggen. Kalmeer is ff jochie.
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
IHanterI wrote:
ik kan me gewoon zo ergeren aan die mensen die de hele tjd lopen te zeggen dat raw de enigste echt hardstyle is terwijl dat niet zo is. en normaal ergens op antwoorden kunnen ze allemaal niet
F
Hardtraxxer
204 posts member since 2015
ik snap het gezeik op digital punk niet echt.. vond het een van de vetste sets van de mainstage!
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 12 days ago
TiMOTHYb wrote:
vincejuh wrote: Je moet voor de grap eens voor jezelf zijn zinnen uitspreken, dus met al die uitroeptekens. Klinkt best wel grappig, dan schreeuw je je helemaal suf.
View on YouTube
Zoiets?
Blijft een lekker wijf(niet die hc chick, maar Gwen van Poorten)
I
Hardtraxxer
last seen Apr 2017
jeffrey2107 wrote:
IHanterI wrote:
ik kan me gewoon zo ergeren aan die mensen die de hele tjd lopen te zeggen dat raw de enigste echt hardstyle is terwijl dat niet zo is. en normaal ergens op antwoorden kunnen ze allemaal niet
Ja maar ik zeg niet dat raw de enigste hardstyle is, ik zeg alleen dat ik een eckte raw boy ben.

Ik vindt euphoric hardstyle ook wel ''mooi'' maar dan om het thuis te horen en niet live op een festival want live moet je toch normaal gesproken helemaal los gaan en gaten in de grond stampen of nie?
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
kan natuurlijk ook maar meestal gaat juist de melodische hardstyle qua kicks harder dan de raw, dat klinkt hard maar gaat het niet echt, (vaak gaat bpm naar 155)
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 24 days ago
mainstream is echt verschrikkelijk gay geworden in de afgelopen jaren..
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
yowan wrote:mainstream is echt verschrikkelijk gay geworden in de afgelopen jaren..
Met je bezweten bovenlijf tegen elkaar aanspringen is alles behalve 'gay' wil je zeggen
Hardtraxxer
682 posts member since 2013
last seen Jan 2024
IHanterI wrote:
Ja maar ik zeg niet dat raw de enigste hardstyle is, ik zeg alleen dat ik een eckte raw boy ben.

Ik vindt euphoric hardstyle ook wel ''mooi'' maar dan om het thuis te horen en niet live op een festival want live moet je toch normaal gesproken helemaal los gaan en gaten in de grond stampen of nie?
Er zijn ook mensen die heerlijk kunnen genieten van een mooie, zweverige, hypnotiserende melodie met een wat stevigere kick/bass en een iets hoger tempo dan gewoon dance/trance/house etc, ook wel de meer euforische kant van hardstyle. Ja, daar ga ik ook los op. Nee, niet snoeien/stampen/beuken of whatever, maar wel los gaan en genieten. En raw is ook echt niet slecht, maar ook daar kan er alsnog wel moeite gedaan worden door de DJ om een setje interessant te maken, iets wat DP al een tijdje niet echt meer doet!
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
IHanterI wrote: Ja maar ik zeg niet dat raw de enigste hardstyle is, ik zeg alleen dat ik een eckte raw boy ben.

Jonge jonge jonge :list:
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 24 days ago
Peperkoek wrote:
yowan wrote:mainstream is echt verschrikkelijk gay geworden in de afgelopen jaren..
Met je bezweten bovenlijf tegen elkaar aanspringen is alles behalve 'gay' wil je zeggen
ik spring eigenlijk nooit tegen iemand aan.. ik zou eigenlijk niet weten waarom ik tegen iemand aan zou willen springen. Afgezien van een paar spanjaarden of finnen zie ik eigenlijk nooit mensen tegen elkaar springen..
Verder is er niks hards aan zweverige melodieën en slappe kut kicks. Kan beter gaystyle genoemd worden of gewoon 150 bpm house
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
ITT: Mensen die van elkaar niet snappen dat er meer dan 1 reden is om naar een festival te gaan
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Wat een goede discussie ook weer zeg :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
yowan wrote:
Peperkoek wrote:
ik spring eigenlijk nooit tegen iemand aan.. ik zou eigenlijk niet weten waarom ik tegen iemand aan zou willen springen. Afgezien van een paar spanjaarden of finnen zie ik eigenlijk nooit mensen tegen elkaar springen..
Verder is er niks hards aan zweverige melodieën en slappe kut kicks. Kan beter gaystyle genoemd worden of gewoon 150 bpm house
Jorgraw v2?
K
IHanterI wrote:want live moet je toch normaal gesproken helemaal los gaan en gaten in de grond stampen of nie?
En ik doe dit op euforische hardstyle.. Raar ben ik hé?
Hardtraxxer
289 posts member since 2013
last seen Nov 2019
IHanterI wrote:want live moet je toch normaal gesproken helemaal los gaan en gaten in de grond stampen of nie?
Ik doe het op beide.. Dat is dan helemaal apart zeker?
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 24 days ago
ik sta gewoon ziek hard te hakke
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
yowan wrote:Kan beter gaystyle genoemd worden of gewoon 150 bpm house
En Rawstyle kan beter Eentonigevoordoorgesnovenmensenontbreektallesquakwaliteitendoenalsofjestoerbentstyle genoemd worden.
I
Hardtraxxer
last seen Apr 2017
Broken Balance wrote:
yowan wrote:Kan beter gaystyle genoemd worden of gewoon 150 bpm house
En Rawstyle kan beter Eentonigevoordoorgesnovenmensenontbreektallesquakwaliteitendoenalsofjestoerbentstyle genoemd worden.
Werkt je spatie niet jochie.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Werkt je sarcasme meter niet knul?
Of je brein omdat de rest van mijn bericht wel spaties heeft?
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
xd
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Raven wrote:ik sta gewoon ziek hard te hakke
Idd. Beetje vierkant rammen af en toe
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 24 days ago
2e qlimax vierkant rammen
I
Hardtraxxer
last seen Apr 2017
Broken Balance wrote:Werkt je sarcasme meter niet knul?
Of je brein omdat de rest van mijn bericht wel spaties heeft?
Meneertje Broken Spatie, kalmeer is jochie.