Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 22:23 

Hardtraxxer

IHanterI schreef:
AniThing schreef:
lekker puh

Was niet zo bedoeld, ik zeg gewoon dat ik iemand meer van raw ben en dat ik zelf niet op mainstream zou los gaan.

Aangezien je zo graag taalfouten verbetert, kon ik dit toch niet laten.

Over de set: dit is niet meer mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 22:27 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Khadber schreef:
Zullen we het eens over de set gaan hebben? Gaat nergens over hier.

Set gaat ook nergens over :lol:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 09:16 

Ik krijg echt steeds meer hekel aan die rawboys en hun afkeer tegen mainstream hardstyle... Waar 'wij' zeggen 'niks voor mij' bij een set die wat harder is, zitten hun constant te schreeuwen dat mainstream kut is en de mensen die dat luisteren niet weten wat hard is :/ Zijn ze wat aan het verdedigen? Bang dat het over is straks? Of is het gewoon het achterlijk lage niveau wat typerend is voor die 'groep'? Iemand, leg het me uit! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 09:33 

ik ben steeds meer geneigd om het lage niveau te zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 10:01 

Hardtraxxer

Dat laatste inderdaad. Afgelopen weekend zelf ook aanwezig geweest, samen met een groep (7 anderen) waarmee ik normaal nooit ga. Er was er één samen met mij die ook genoot van de 'mainstream', de rest vindt het allemaal kut en allemaal zeggen ze dat het te soft is. Het is ook 150BPM, dus hoezo soft? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 10:40 

Hardtraxx Veteran

NoobstaR* schreef:
Dat laatste inderdaad. Afgelopen weekend zelf ook aanwezig geweest, samen met een groep (7 anderen) waarmee ik normaal nooit ga. Er was er één samen met mij die ook genoot van de 'mainstream', de rest vindt het allemaal kut en allemaal zeggen ze dat het te soft is. Het is ook 150BPM, dus hoezo soft? ;)

Dan moet je ze allemaal naar de silver of black sturen. Ga daar lekker heen als je alleen maar harder wil
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 11:06 

Hardtraxx Veteran

Dit moeten wel trolls zijn in de comments. Digital Punk ook trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 11:18 

Hardtraxxer

Eigenlijk wil ik op deze waardeloze discussie nog niet reageren, maar kan het niet laten.

Zelf ben ik liefhebber van zowel euforisch (afgezonderd foute house bootlegs a.k.a. BH) als raw (ook hier geen 13/12 screetch kick- harder - hardst verhaal) noem het best of both worlds.

Ik ben zelf niet op Defqon aanwezig geweest maar wat setjes meegekeken op de stream. Ik heb genoten van bepaalde sets zoals Frequencerz zaterdag en Bass Modulators zondag o.a. totaal verschillend maar wel heerlijk in hun eigen genre wat ik dus beide kan waarderen. De discussie die altijd door raw fans wordt gevoerd over harder - hardst is vermoeiend. Beide genres zijn Hardstyle :thumbup: beide op eigenwijze te interpreteren.

Maar laat ieder in zijn waarde en geniet van de diversiteit, juist die diversiteit is op dit moment in "mijn" ogen ver te zoeken bij de raw, zowel in producties als in livesets (uitzonderingen daar gelaten). Dit verschijnsel trad juist een aantal jaar geleden op bij de Euforisch/mainstream (veel te veel house/bootlegs-drops) HS en daardoor trok ik juist meer naar de RAW en nu gebeurd het andersom. Als je kijkt naar deze set kan ik (liefhebber van beide) niet ontkennen dat Digital Punk de laatste jaren in zijn livesets en producties saai en eentonig is geworden (in 2013 vond ik hem geweldig).

Ook deze set is hier het bewijs van en dan kun je nog zo raw zijn als je wilt maar deze set draait hij 10 x uit 10 + die edit van Firestorm heeft niks met Hardstyle of Raw Hardstyle te maken dat is gewoon HC, tuurlijk je mag hem vet vinden maar gebruikt de plaat niet als argument om raw Hardstyle mee te promoten want het is Hardcore dat is net zoals hakken op Hardstyle >.<

Dat Raw harder moet vind ik persoonlijk onzin, ik begin als liefhebber moe te worden van screetch kick - harder - terugkijkend naar set van Adaro - hoog beuk gehalte weinig diversiteit in sound en dat is jammer een stevige raw plaat met melodie zou tegenwoordig niet misstaan daarom ben ik blij met B-Front en nieuwe platen van B-Freqz - Frequencerz bijvoorbeeld. Wat is er hemelsnaam mis met een melodie in een raw track? Paar jaar geleden kon ik daar juist van genieten, want het was anders en lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 12:32 

Hardtraxx Elite

Criticaster schreef:
Eigenlijk wil ik op deze waardeloze discussie nog niet reageren, maar kan het niet laten.

Zelf ben ik liefhebber van zowel euforisch (afgezonderd foute house bootlegs a.k.a. BH) als raw (ook hier geen 13/12 screetch kick- harder - hardst verhaal) noem het best of both worlds.

Ik ben zelf niet op Defqon aanwezig geweest maar wat setjes meegekeken op de stream. Ik heb genoten van bepaalde sets zoals Frequencerz zaterdag en Bass Modulators zondag o.a. totaal verschillend maar wel heerlijk in hun eigen genre wat ik dus beide kan waarderen. De discussie die altijd door raw fans wordt gevoerd over harder - hardst is vermoeiend. Beide genres zijn Hardstyle :thumbup: beide op eigenwijze te interpreteren.

Maar laat ieder in zijn waarde en geniet van de diversiteit, juist die diversiteit is op dit moment in "mijn" ogen ver te zoeken bij de raw, zowel in producties als in livesets (uitzonderingen daar gelaten). Dit verschijnsel trad juist een aantal jaar geleden op bij de Euforisch/mainstream (veel te veel house/bootlegs-drops) HS en daardoor trok ik juist meer naar de RAW en nu gebeurd het andersom. Als jij kijk naar deze set kan ik (liefhebber van beide) niet ontkennen dat Digital Punk de laatste jaren in zijn livesets en producties saai en eentonig zijn geworden (in 2013 vond ik hem geweldig).

Ook deze set is hier het bewijs van en dan kun je nog zo raw zijn als je wilt maar deze set draait hij 10 x uit 10 + die edit van Firestorm heeft niks met Hardstyle of Raw Hardstyle te maken dat is gewoon HC, tuurlijk je mag hem vet vinden maar gebruikt de plaat niet als argument om raw Hardstyle mee te promoten want het is Hardcore dat is net zoals hakken op Hardstyle >.<

Dat Raw harder moet vind ik persoonlijk onzin, ik begin als liefhebber moe te worden van screetch kick - harder - terugkijkend naar set van Adaro - hoog beuk gehalte weinig diversiteit in sound en dat is jammer een stevige raw plaat met melodie zou tegenwoordig niet misstaan daarom ben ik blij met B-Front en nieuwe platen van B-Freqz - Frequencerz bijvoorbeeld. Wat is er hemelsnaam mis met een melodie in een raw track? Paar jaar geleden kon ik daar juist van genieten, want het was anders en lekker.

Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 15:33 

Hardtraxx Veteran

Mooi verwoord. Het is ook zo zonde dat je al zo'n 95% van de tracklists kan voorspellen, bij zowel euforisch als Raw. Als ik de setjes op de mainstage zie, euforische artiesten die 9/10 vol hebben gepropt met eigen tracks en house bootlegs (uitzonderingen daargelaten) en nooit eens met een verrassend (oud) plaatje aankomen. Raw idem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 16:02 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Mooi verwoord. Het is ook zo zonde dat je al zo'n 95% van de tracklists kan voorspellen, bij zowel euforisch als Raw. Als ik de setjes op de mainstage zie, euforische artiesten die 9/10 vol hebben gepropt met eigen tracks en house bootlegs (uitzonderingen daargelaten) en nooit eens met een verrassend (oud) plaatje aankomen. Raw idem.

Grotendeels mee eens, ik denk alleen niet dat DefQon het meest geschikte feest is om een verrassend setje neer te gaan zetten, dit zal voornamelijk de sfeer niet ten goede komen aangezien een groot deel van het publiek uit dagjesvolk bestaat.

OT: Tsja, zelfde setje als altijd.. mag nu toch wel vernieuwing in komen want hij is zijn krediet echt aan het verspelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 16:33 

Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
chas1n schreef:

Grotendeels mee eens, ik denk alleen niet dat DefQon het meest geschikte feest is om een verrassend setje neer te gaan zetten, dit zal voornamelijk de sfeer niet ten goede komen aangezien een groot deel van het publiek uit dagjesvolk bestaat.

OT: Tsja, zelfde setje als altijd.. mag nu toch wel vernieuwing in komen want hij is zijn krediet echt aan het verspelen.

Ja, maar het is nou niet zo dat de setjes van deze artiesten er anders uitzien op andere (kleinere) feesten xd . Gewoon de USB met de standaard 25 tracks mee en ze breien er wel weer een standaard setje van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 16:47 

Hardtraxxer

chas1n schreef:

Klopt gedeeltelijk ook wel maar ik zie toch meer een trend dat juist de mainstream/euforische DJ's er wat meer diversiteit in proberen te krijgen door juist de laatste tijd weer wat meer oude tracks te draaien. En dat juist bij de raw nu de verrassing/diversiteit er niet meer is ook hier weer uitzonderingen daar gelaten.

Terugkijken naar de tracklists van de artiesten op Defqon kun je deze tendens toch wel klein beetje opmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 08:36 

Hardtraxxer

Criticaster schreef:

Maar laat ieder in zijn waarde en geniet van de diversiteit, juist die diversiteit is op dit moment in "mijn" ogen ver te zoeken bij de raw, zowel in producties als in livesets (uitzonderingen daar gelaten). Dit verschijnsel trad juist een aantal jaar geleden op bij de Euforisch/mainstream (veel te veel house/bootlegs-drops) HS en daardoor trok ik juist meer naar de RAW en nu gebeurd het andersom. Als je kijkt naar deze set kan ik (liefhebber van beide) niet ontkennen dat Digital Punk de laatste jaren in zijn livesets en producties saai en eentonig is geworden (in 2013 vond ik hem geweldig).

:worship:

Precies dit!

Ik herken het ook bij mezelf. Van al die house bootlegs en dergelijke werd ik zo moe, dat ik destijds toch meer raw ging luisteren. Nu is raw echt zulke eenheidsworst...altijd maar hetzelfde en diversiteit is er gewoon niet meer. Tracks als My World van Inceptum zouden er veel meer moeten zijn. Melodieus en heerlijk veel drive.

De melodieuze kant wint het momenteel weer. Als ik in de auto zit en Retrospect of Rushin' komen voorbij zit ik gewoon zo te genieten.

OT: Zoals velen al gezegd hebben...dit is echt erg! Elke keer maar weer hetzelfde.... Ik kan niet meer naar elk feest, maar als je maanden niet gaat en je ziet Digital Punk weer dan kun je gewoon zeggen wat hij gaat draaien! Dat dit dan geaccepteerd wordt....dagjesvolk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 08:41 

of ekte rawboys :lol: die alleen maar geforceerde kick screech meuk willen horen en nieuwe tracks niet willen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 13:35 

Hardtraxxer

jeffrey2107 schreef:
of ekte rawboys :lol: die alleen maar geforceerde kick screech meuk willen horen en nieuwe tracks niet willen

Ik ben idd een eckte rawboy, een harde kick en een screech in een intro zijn 10/10 voor mij
Deze remix bijvoorbeeld is TOTY voor mij.

https://www.youtube.com/watch?v=pTCDFBNHNQM
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 13:42 

Hardtraxx Veteran

Ik heb echt pijn in m'n ogen van deze discussie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 15:35 

Hardtraxx Crew

Dames en heren, zullen we proberen er een volwassen discussie van de maken en niet met argumenten als "rawstyle meuk ditdat" aan te komen? Dat houdt dit topic ook nog een beetje normaal. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 21:19 

Zenda schreef:
Dames en heren, zullen we proberen er een volwassen discussie van de maken en niet met argumenten als "rawstyle meuk ditdat" aan te komen? Dat houdt dit topic ook nog een beetje normaal. ;)

ik zit gewoon een beetje te trollen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 19:46 

Hardtraxx Addict

Nieuwe tracklist:

01. Ran-D & Digital Punk - Rebel To The Grave
02. E-Force & Frequencerz - Men of Steel
03. Noisecontrollers - Here We Go
04. Alpha2 - Let it go (Digital Punk remix)
05. Alpha2 & Jack of Sound - Das Weite Land
06. B-Front - TBA
07. B-Front & Frequencerz - Psycho
08. The Machine & The Geminizers - Godcore
09. Brennan Heart - Hard Bass Junkie (Digital Punk remix)
10. Outbreak - Brain smacker
11. E-Force - Seven (Freakz at night edit)
12. Brennan Heart - Outta My Way (Sub Sonik remix)
13. Digital Punk & Radical Redemption & Crypsis - Blood, Sweat & Tears
14. Radical Redemption - The Black Demon (Digital Punk remix)
15. Adaro & E-Force ft. MC Nolz - Open the gates
16. Radical Redemption - Piece of shit
17. E-Force & Digital Punk - My God
18. Digital Punk - Firestorm ( Defqon 1 2015 edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 20:08 

Hardtraxx Veteran

Waarom nooit meer een oblivion, radiant, spectral, the revelation, invasion, dark symphony of escape from reality plaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 21:01 

Hardtraxxer

Vraag me echt af of er nog mensen zijn die zin hebben om een set van Digital Punk te bezoeken. Blijkbaar wel, maar ik snap daar niets van..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 23:15 

Hardtraxxer

Lekker setje dit :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 13:02 

Hardtraxx Addict

Ook al is de set inderdaad Erg standaard en waren de tracks bijna wel te voorspellen, vind ik dit alsnog erg lekker om te horen op een feest :D Ben zowel liefhebber van melodieus en raw. We maken overal een feestje van :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2015 18:11 

Hardtraxx Veteran

RadicelArmy schreef:
Vraag me echt af of er nog mensen zijn die zin hebben om een set van Digital Punk te bezoeken. Blijkbaar wel, maar ik snap daar niets van..

ik heb me prima vermaakt hoor tijdens deze set.

misschien moeten mensen wat minder naar feesten gaan ipv 6x in de maand naar praktisch dezelfde feesten.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle