Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 19:47 
 
Hardtraxx Veteran

Luister Delete VIP @ Defqon.1 Blue:


Tracklist:
01. Delete - Level VIP
02. Delete - Formula VIP
03. Delete - Just Do It VIP
04. Delete & Psyched - Take It, Leave It (Delete VIP Edit)
05. Delete - Dismissed VIP
06. Delete - Funk VIP
07. Delete & Deetox - Alone (Delete VIP Edit)
08. Delete - Eden VIP
09. Warface & Delete - Enforce The Beat (Delete VIP Edit)
10. Delete - Beheaded VIP
11. Delete & Warface - The Baddest (Delete VIP Edit)
12. Delete - The Curse VIP
13. Delete - Proximity to Extinction VIP
14. Delete - Mutants (Malice & Rooler Remix)
15. Vazard & Delete - The End (Delete VIP Edit)
16. Delete - Genocide

Ongelofelijk wat een act is dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was echt gestoord :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was samen met Main Concern toch wel de set van de dag.. Heerlijk lomp en het ging maar door
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit ging nergens over, jezus wat was dit vet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Setje van de dag samen met Prefix & Density :worship: . De The Baddest VIP edit! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kick van Beheaded VIP was zo gaaf live! :worship: En eindelijk Genocide live gehoord. Fenomenaal, en eigenlijk deze hele set ook weer trouwens. :loving: Hopelijk snel in z'n geheel online.

Niet alleen maar nieuwe VIP edits deze keer, maar dat hoeft ook niet. Ik was zelf niet aanwezig bij Qapital dus dit maakte veel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 21:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste keer (op Hard Bass na dan) me gewaagd aan een set van Delete, en het kon me met het geluid en de show van de blue wel blijk maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 21:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit was echt zo briljant, wat ontzettend hard. Genocide stak er voor mij echt bovenuit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer zo verschrikkelijk vet :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist niet waar ik het moest zoeken tijdens deze set, wat een geweld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Dit was echt zo briljant, wat ontzettend hard. Genocide stak er voor mij echt bovenuit :loving:

Dit dus. Dat was echt wel even baas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelooflijk baas weer. In tijden niet zo'n sfeer ook meegemaakt om me heen (vooral bij zo'n grote stage). Heerlijk ook om die gezichten van afdruipende mensen te zien die er waren voor gunz :D . Hoogtepuntje was idd Genocide, hoorde de tease en toen bleef de track maar niet komen, gelukkig uiteindelijk toch wel. Wat een sloopkogelkicks. Fanboygehalte is weer gestegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat ging The End hard zeg, ook Genocide ging flink tekeer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het blijft een wereld act, echt zo lomp. Geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 10:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb echt niks meegekregen van de set, heb al die tijd hersenloos staan rammen. Wat was dit bizar zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 13:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit was vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Wist niet waar ik het moest zoeken tijdens deze set, wat een geweld.

Dit! Telkens die verbaasde blikken van iedereen om me heen :D Wat een lomp geweld en het setje stak weer geweldig in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 15:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik volg hardstyle al tijden niet meer zo fanatiek, en vooral de hardere hardstyle nog amper (ken de meeste van deze tracks dan ook niet), maar moet zeggen dat dit toch wel ontzettend gaaf klinkt :D Misschien Delete toch weer wat meer in de gaten gaan houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is toch niet meer normaal! alleen maar kippenvel gehad, echt heerlijk gedanst en wat een sfeer om me heen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit vind ik 3 keer niks, echt vreselijk zelfs, ik luister nu even de Delete VIP van Qapital, dat vind ik meteen veel gaver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Dit vind ik 3 keer niks, echt vreselijk zelfs, ik luister nu even de Delete VIP van Qapital, dat vind ik meteen veel gaver.


:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 23:34 
 
Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Wist niet waar ik het moest zoeken tijdens deze set, wat een geweld.


Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Unknown schreef:
Dit vind ik 3 keer niks, echt vreselijk zelfs, ik luister nu even de Delete VIP van Qapital, dat vind ik meteen veel gaver.


:huh:

Ik begrijp het ook niet nee...

Wat is dan het grote verschil? Teringzieke drive zit in beide sets, kickrolls everywhere, kickswitches... Ik hoor een vergelijkbare set hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 10:37 
 
Hardtraxx Newbie

Zoo ontzettend veel respect als je voor de derde keer een lifeset weggeeft en hem toch elke keer net wat anders weet te maken, wel jammer van de tijdtafelknutselaars om deze samen met rebelion te plaatsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 10:39 
 
Hardtraxx Newbie

brianfct65 schreef:
Dit was samen met Main Concern toch wel de set van de dag.. Heerlijk lomp en het ging maar door


Main concern was ook echt geweldig en Vazard mocht zeker ook niet ontbreken
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle