Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 11:55 
 
Hardtraxx Veteran

Echt als een debiel links vooraan met een groep tekeer staan gaan. Zou best wel willen zien hoe dat er uit heeft gezien. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Echt als een debiel links vooraan met een groep tekeer staan gaan. Zou best wel willen zien hoe dat er uit heeft gezien. xd

https://www.facebook.com/psychedmedia/v ... 939886201/
Zo dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 12:33 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Basshunterzz schreef:
Echt als een debiel links vooraan met een groep tekeer staan gaan. Zou best wel willen zien hoe dat er uit heeft gezien. xd

https://www.facebook.com/psychedmedia/v ... 939886201/
Zo dus


Ahh, wij staan daar net achter. Zie alleen mezelf blij springen wanneer hij omdraait :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 13:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Basshunterzz schreef:
Echt als een debiel links vooraan met een groep tekeer staan gaan. Zou best wel willen zien hoe dat er uit heeft gezien. xd

https://www.facebook.com/psychedmedia/v ... 939886201/
Zo dus

Godver, die Take It, Leave It VIP klonk zo episch. Machtige melodie en lompe kicks. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 16:45 
 
Hardtraxx Elite

Dit was echt zo vet, zonder twijfel de set van de dag! Wel jammer dat de eerste 10 minuten niet erbij zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2016 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind deze wel minder dan die van Qapital, maar live was dit zo vet. Eindelijk Genocide live gehoord. Dat gaat echt nergens meer over :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2016 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een geweld, die kicks van Genocide gaan echt door merg en been! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocht iemand hem willen downloaden :P

http://www66.zippyshare.com/v/2vEk1zRE/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 15:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
MelvinFR schreef:
Unknown schreef:
Dit vind ik 3 keer niks, echt vreselijk zelfs, ik luister nu even de Delete VIP van Qapital, dat vind ik meteen veel gaver.


:huh:

Ik begrijp het ook niet nee...

Wat is dan het grote verschil? Teringzieke drive zit in beide sets, kickrolls everywhere, kickswitches... Ik hoor een vergelijkbare set hoor.


Ik vind dat er ook wel een verschil is met zijn vorige sets. Deze set is imo namelijk wat harder, met nog meer switches en kickrolls etc. Ik vind dit ook vet hoor, maar kan ook begrijpen dat dit voor somige mensen net iets te is misschien. Mijn vriendin bijv. vond zijn vorige sets ook leuker :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Echt als een debiel links vooraan met een groep tekeer staan gaan. Zou best wel willen zien hoe dat er uit heeft gezien. xd


dan stond je ook bij ons, onze hele groep deed gewoon zo gek mogelijk en fucking hard los gaan. Ik heb als een malloot met geck-o staan dansen haha ongekende sfeer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 19:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Basshunterzz schreef:
Echt als een debiel links vooraan met een groep tekeer staan gaan. Zou best wel willen zien hoe dat er uit heeft gezien. xd


dan stond je ook bij ons, onze hele groep deed gewoon zo gek mogelijk en fucking hard los gaan. Ik heb als een malloot met geck-o staan dansen haha ongekende sfeer!

Was schitterend ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Frijolrojo schreef:
Basshunterzz schreef:
Echt als een debiel links vooraan met een groep tekeer staan gaan. Zou best wel willen zien hoe dat er uit heeft gezien. xd


dan stond je ook bij ons, onze hele groep deed gewoon zo gek mogelijk en fucking hard los gaan. Ik heb als een malloot met geck-o staan dansen haha ongekende sfeer!

Was schitterend ja :lol:


Dan stond ik daar 1 meter naast, Rik stond ook naast mij / ons haha .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 00:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heuh, links vooraan! Ik stond er met Koen en Paul :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 10:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat heb ik me hier op kunnen vermaken zeg. En volgens mij stond bijna iedereen van HT links vooraan zo te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Tracklist:

1. Delete - Level VIP
2. Delete - Formula VIP
3. Delete - Just Do It VIP
4. Delete & Psyched - Take It, Leave It
5. Delete - Dismissed VIP
6. Delete - Funk VIP
7. Delete & Deetox - Alone
8. Delete - Eden VIP
9. Warface & Delete - Enforce The Beat VIP
10. Delete - Beheaded VIP
11. Delete & Warface - The Baddest VIP
12. Delete - The Curse VIP
13. Delete - Proximity To Extinction VIP
14. Delete - Mutants (Malice & Rooler Remix)
15. Vazard & Delete - The End VIP
16. Delete - Genocide

Als deze toegevoegd kan worden aan de OP? Wat een bruut halfuur was dit zeg, en eindelijk Genocide die niet eruit geknipt is :thumbsup: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 18:57 
 
Hardtraxxer

Jesus die VIP edit van Dismissed!!! :surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn god wat was dit achterlijk lomp ey :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2016 11:07 
 
Hardtraxxer

Doordat me groep naar de wc moest en langdradig deed eerste gedeelte helaas gemist, kwam pas binnen tijdens Alone VIP. :(
Maar desalniettemin een heerlijk lompe set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2016 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

alexxie schreef:
Doordat me groep naar de wc moest en langdradig deed eerste gedeelte helaas gemist, kwam pas binnen tijdens Alone VIP. :(
Maar desalniettemin een heerlijk lompe set!


Dan had ik het wel geweten. Even een bericht sturen dat ik al in de tent was en ze daar wel zou zien. Ik zou wel redelijk pissed zijn als ik daardoor een deel van deze set moest missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2016 16:31 
 
Hardtraxxer

Thommy schreef:
Dan had ik het wel geweten. Even een bericht sturen dat ik al in de tent was en ze daar wel zou zien. Ik zou wel redelijk pissed zijn als ik daardoor een deel van deze set moest missen.


Had ik ook moeten doen eigenlijk, had mede door deze set me kaartje gehaald. Maar raakte al de hele dag iedereen kwijt, moest dat groepje ook overhalen om mee te gaan naar Delete VIP, waren niet echt hardstyle liefhebbers. Maar volgende x wil ik zeker geen seconde missen! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe link en volledige tracklist aangepast.

Nogmaals, werkelijk briljant dit. Hoop dat ik dit niveau van Delete nog lang mag aanschouwen! :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was zo briljant, hoop alleen oprecht dat Delete VIP eens wat minder geboekt wordt om het lekker exclusief te houden! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 01:44 
 
Donateur

Woow The Baddest :love:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle