Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 13 days ago
Echt als een debiel links vooraan met een groep tekeer staan gaan. Zou best wel willen zien hoe dat er uit heeft gezien. xd
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 6 days ago
Basshunterzz wrote:Echt als een debiel links vooraan met een groep tekeer staan gaan. Zou best wel willen zien hoe dat er uit heeft gezien. xd
View on Facebook
Zo dus
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 13 days ago
Chroman wrote:
Basshunterzz wrote:Echt als een debiel links vooraan met een groep tekeer staan gaan. Zou best wel willen zien hoe dat er uit heeft gezien. xd
View on Facebook
Zo dus
Ahh, wij staan daar net achter. Zie alleen mezelf blij springen wanneer hij omdraait :D
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 9 days ago
Chroman wrote:
View on Facebook
Zo dus
Godver, die Take It, Leave It VIP klonk zo episch. Machtige melodie en lompe kicks. :drool:
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
Dit was echt zo vet, zonder twijfel de set van de dag! Wel jammer dat de eerste 10 minuten niet erbij zitten.
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Vind deze wel minder dan die van Qapital, maar live was dit zo vet. Eindelijk Genocide live gehoord. Dat gaat echt nergens meer over :bomb:
Hardtraxxer
398 posts member since 2013
last seen Sep 2022
Wat een geweld, die kicks van Genocide gaan echt door merg en been! :bomb:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Mocht iemand hem willen downloaden :P

http://www66.zippyshare.com/v/2vEk1zRE/file.html
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
The Skribbler wrote:
MelvinFR wrote:
Unknown wrote:Dit vind ik 3 keer niks, echt vreselijk zelfs, ik luister nu even de Delete VIP van Qapital, dat vind ik meteen veel gaver.
:huh:
Ik begrijp het ook niet nee...

Wat is dan het grote verschil? Teringzieke drive zit in beide sets, kickrolls everywhere, kickswitches... Ik hoor een vergelijkbare set hoor.
Ik vind dat er ook wel een verschil is met zijn vorige sets. Deze set is imo namelijk wat harder, met nog meer switches en kickrolls etc. Ik vind dit ook vet hoor, maar kan ook begrijpen dat dit voor somige mensen net iets te is misschien. Mijn vriendin bijv. vond zijn vorige sets ook leuker :thumbup:
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
dan stond je ook bij ons, onze hele groep deed gewoon zo gek mogelijk en fucking hard los gaan. Ik heb als een malloot met geck-o staan dansen haha ongekende sfeer!
Hardtraxx Crew
30632 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
Frijolrojo wrote:
dan stond je ook bij ons, onze hele groep deed gewoon zo gek mogelijk en fucking hard los gaan. Ik heb als een malloot met geck-o staan dansen haha ongekende sfeer!
Was schitterend ja :lol:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
wootum wrote:
Frijolrojo wrote:
Was schitterend ja :lol:
Dan stond ik daar 1 meter naast, Rik stond ook naast mij / ons haha .
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Heuh, links vooraan! Ik stond er met Koen en Paul :P
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Wat heb ik me hier op kunnen vermaken zeg. En volgens mij stond bijna iedereen van HT links vooraan zo te lezen.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
View on Mixcloud

Tracklist:

1. Delete - Level VIP
2. Delete - Formula VIP
3. Delete - Just Do It VIP
4. Delete & Psyched - Take It, Leave It
5. Delete - Dismissed VIP
6. Delete - Funk VIP
7. Delete & Deetox - Alone
8. Delete - Eden VIP
9. Warface & Delete - Enforce The Beat VIP
10. Delete - Beheaded VIP
11. Delete & Warface - The Baddest VIP
12. Delete - The Curse VIP
13. Delete - Proximity To Extinction VIP
14. Delete - Mutants (Malice & Rooler Remix)
15. Vazard & Delete - The End VIP
16. Delete - Genocide

Als deze toegevoegd kan worden aan de OP? Wat een bruut halfuur was dit zeg, en eindelijk Genocide die niet eruit geknipt is :thumbsup: :bomb:
Last edited by Jordy on 04 Aug 2016 13:44, edited 1 time in total.
Z
Hardtraxxer
444 posts member since 2014
last seen Jan 2020
Jesus die VIP edit van Dismissed!!! :surrender: :surrender:
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
Mijn god wat was dit achterlijk lomp ey :surrender:
A
Hardtraxxer
257 posts member since 2013
last seen Jan 2020
Doordat me groep naar de wc moest en langdradig deed eerste gedeelte helaas gemist, kwam pas binnen tijdens Alone VIP. :(
Maar desalniettemin een heerlijk lompe set!
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
alexxie wrote:Doordat me groep naar de wc moest en langdradig deed eerste gedeelte helaas gemist, kwam pas binnen tijdens Alone VIP. :(
Maar desalniettemin een heerlijk lompe set!
Dan had ik het wel geweten. Even een bericht sturen dat ik al in de tent was en ze daar wel zou zien. Ik zou wel redelijk pissed zijn als ik daardoor een deel van deze set moest missen.
A
Hardtraxxer
257 posts member since 2013
last seen Jan 2020
Thommy wrote:Dan had ik het wel geweten. Even een bericht sturen dat ik al in de tent was en ze daar wel zou zien. Ik zou wel redelijk pissed zijn als ik daardoor een deel van deze set moest missen.
Had ik ook moeten doen eigenlijk, had mede door deze set me kaartje gehaald. Maar raakte al de hele dag iedereen kwijt, moest dat groepje ook overhalen om mee te gaan naar Delete VIP, waren niet echt hardstyle liefhebbers. Maar volgende x wil ik zeker geen seconde missen! ;)
Hardtraxxer
227 posts member since 2015
last seen Mar 2025
View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Nieuwe link en volledige tracklist aangepast.

Nogmaals, werkelijk briljant dit. Hoop dat ik dit niveau van Delete nog lang mag aanschouwen! :worship: :worship:
M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
:worship: :worship: :worship:
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 3 days ago
Dit was zo briljant, hoop alleen oprecht dat Delete VIP eens wat minder geboekt wordt om het lekker exclusief te houden! ^^
T
Donateur
3777 posts member since 2009
Woow The Baddest :love: