Was jij er zaterdag?Klos wrote:Heel erg fijn. Had dit 10x liever, als afsluiter, dan die van de zaterdag
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: VWAB Indoor contest - DJ CRO
- View the latest post: The Saints: Holy Dreams @ REBiRTH Festival 2026 - Journey Beyond Borders
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
- View the latest post: Sub Zero Project Hardstyle Set Live From Wasteland 2026
- View the latest post: PRATO. | Appreciation Mix - B-Freqz
Moderators
Had dit ook liever gezien dan de afsluiter van zaterdag! Wat lijst zeg! 
-
PHardtraxx Veteran
- 5056 posts member since 2013
- last seen 11 hours ago
Denk dat Crypsis vaker geboekt gaat worden voor dit soort concepten
Zeker een goede set van Crypsis zijn kant, maar eerlijk gezegd haakte ik na een half uurtje af, en dit is voor een groot deel op het conto van de MC te schrijven, de tering zeg...
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Wat een bazenset! Alleen die MC

Moet ik hier ook een trui voor aantrekken voor ik deze set ga luisteren?
Did not see you tooTiMOTHYb wrote:Was jij er zaterdag?Klos wrote:Heel erg fijn. Had dit 10x liever, als afsluiter, dan die van de zaterdag
Tim was vast druk met praten. Ontzettend veel praten.
Te druk m'n portemonnee kwijt te raken denk. Nou tot eind 2015 dan maar!!
Ik denk dat hij Tim... (hou je vast) OVER HET HOOFD HEEFT GEZIEN 
Lucas?! Waarom zit je niet op je eigen account?The Skribbler wrote:Ik denk dat hij Tim... (hou je vast) OVER HET HOOFD HEEFT GEZIEN
Wat een vette set zeg. Had Chaser ook graag een keer live mee willen maken 
Oke super sorry enzo ik vond hem zelf wel geestigTiMOTHYb wrote:Lucas?! Waarom zit je niet op je eigen account?The Skribbler wrote:Ik denk dat hij Tim... (hou je vast) OVER HET HOOFD HEEFT GEZIEN
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Shitttt lekkere set!

Lukt het uitloggen niet Lucas?The Skribbler wrote: Oke super sorry enzo ik vond hem zelf wel geestig
Heerlijke TL zeg, en wat mixt Cryp toch altijd als een baas. Kunnen veel grote namen een voorbeeld aan nemen!
JeftaElachouri wrote:Had dit ook liever gezien dan de afsluiter van zaterdag! Wat lijst zeg!
deze staat weer op, warmupje voor zaterdag

-
B
kijk heel erg uit naar Crypsis zaterdag 
Als hij zaterdag weer net zo'n set neerzet, dan moet ik er gewoon heen 
enprovehito wrote:deze staat weer op, warmupje voor zaterdag![]()
enbloemkool wrote:kijk heel erg uit naar Crypsis zaterdag
Norther66 wrote:Als hij zaterdag weer net zo'n set neerzet, dan moet ik er gewoon heen
Laat hem maandag maar weer platen als Born Slippy, The Test 2.0, Pak een Punt en I Will Be Master erbij pakken dan kan het nog wel eens heel mooi worden daar in de HMH. 
Ik blijf de tijdmachine setjes van Crypsis toch het fijnst vinden; Fantasy Island 2015 & Rebirth 2016!

Sow ja, vooral The Test 2.0 lijkt me echt super vet op het geluid in de HMHMelvinFR wrote:Laat hem maandag maar weer platen als Born Slippy, The Test 2.0, Pak een Punt en I Will Be Master erbij pakken dan kan het nog wel eens heel mooi worden daar in de HMH.