Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 15:56 

Hardtraxx Veteran

De Tijdmachine Weekender | Vrijdag | Josh & Wesz

Tracklist:
1. Headhunterz - Hate it or Love it
2. Josh & Wesz - Overdrive O
3. The Hose - I Survived
4. Gostosa - Sutra
5. Scope DJ - Lockdown
6. The Pitcher - Our Core
7. Josh & Wesz - Autumn Green
8. The KGB's - Infinity (DJ Phil Ty Remix)
9. Headhunterz - Rock Civilization
10. Josh & Wesz - Lip Service Radio
11. Project One - The Story Unfolds
12. JDX ft. Sarah Maria - Live The Moment
13. Hyperdrive - The Punishment
14. Josh & Wesz - Like Thiz
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 16:30 

1. Headhunterz - Hate it or Love it
2. Josh & Wesz - Overdrive O
3. The Hose - I Survived
4. Gostosa - Sutra
5. Scope DJ - Lockdown
6. The Pitcher - Our Core
7. Josh & Wesz - Autumn Green
8. The KGB's - Infinity (DJ Phil Ty Remix)
9. Headhunterz - Rock Civilization
10. Josh & Wesz - Lip Service Radio
11. Project One - The Story Unfolds
12. JDX ft. Sarah Maria - Live The Moment
13. Hyperdrive - The Punishment
14. Josh & Wesz - Like Thiz
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 16:57 

Hardtraxxer

Prima set dit hoor, maar zou het persoonlijk toch jammer vinden als ik dit voorbij hoorde komen. Ik zou me dan gek verheugen op Houze Muzik, Fuckin'Posers, Natte Asbak, I Got You, Tempopusher (L) , Durty 7 en Alexez bijvoorbeeld...

Maar goed, er zitten wel een paar heldenplaten tussen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 17:00 

Hardtraxxer

Wel jammer dat hij "The KGB's - Infinity (DJ Phil Ty Remix)" draait en niet de Technoboy Ruff Mix, die is zoveel beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 17:01 

Hardtraxx Veteran

Civil Mindz schreef:
Prima set dit hoor, maar zou het persoonlijk toch jammer vinden als ik dit voorbij hoorde komen. Ik zou me dan gek verheugen op Houze Muzik, Fuckin'Posers, Natte Asbak, I Got You, Tempopusher (L) , Durty 7 en Alexez bijvoorbeeld...

Ja en ik denk dat ze juist een beetje proberen te varieren, dus naar mijn idee hebben ze juist een goeie set neergezet, doordat ze niet elke keer op een classics stage al hun eigen platen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 18:00 

Hardtraxx Veteran

Grudgie schreef:
Wel jammer dat hij "The KGB's - Infinity (DJ Phil Ty Remix)" draait en niet de Technoboy Ruff Mix, die is zoveel beter!

Mwoa.

Deze is ook wel lekker vrolijk :D De break in de Phil Ty remix vind ik zelfs beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 18:04 

Bierkoning

Henk-Jan schreef:
Grudgie schreef:

Mwoa.

Deze is ook wel lekker vrolijk :D De break in de Phil Ty remix vind ik zelfs beter.

Vind deze sws vetter, die Ruff Mix heb ik nooit veel aan gevonden.

The Skribbler schreef:
Civil Mindz schreef:

Ja en ik denk dat ze juist een beetje proberen te varieren, dus naar mijn idee hebben ze juist een goeie set neergezet, doordat ze niet elke keer op een classics stage al hun eigen platen draaien.

Alleen variëren ze niet erg qua tracks van andere artiesten, zijn vaak wel een beetje dezelfde platen die ze draaien op die stages. Al zijn ze wel één voor één vet natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 18:36 

Hardtraxx Crew

Ze draaien inderdaad altijd de hitjes. Was een gave set om mee te maken (vooral door de sfeer), maar ze mogen inderdaad wel wat afwisseling in hun sets stoppen.

En de Ruff Mix is dus echt wel gaver he ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 19:51 

Hardtraxxer

Ik vond het een hele toffe set, gewoon wat ik wilde horen :D
Het is wel een tijdmachine setje zoals het hoort, niet alleen werk van jezelf maar lekker gevarieerd (ondanks dat het 'hitjes' zijn)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 23:28 

Hardtraxxer

Iemand zippy link ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 22:10 

Hardtraxx Veteran

Hoe haalt die MC het in z'n hoofd om door de break van Live The Moment heen te schreeuwen :sick: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 12:46 

Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Hoe haalt die MC het in z'n hoofd om door de break van Live The Moment heen te schreeuwen :sick: :cry:

Lekker setje :thumbsup: welke mc stond op dit feest? gozer is echt irritant! Gelukkig lult ie niet zoveel als Ruffian bijv., maar als ie dan wat zegt :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 12:48 

Hardtraxx Elite

Op de vrijdag was het MC Shizzler en op de zaterdag stond DV8 er.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 12:54 

Hardtraxx Elite

Ruud_93 schreef:
Ik vond het een hele toffe set, gewoon wat ik wilde horen :D
Het is wel een tijdmachine setje zoals het hoort, niet alleen werk van jezelf maar lekker gevarieerd (ondanks dat het 'hitjes' zijn)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 16:48 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:

Omdat het in ieder geval al de 2e of 3e keer was die avond dat Live The Moment gedraaid werd denk ik.
Dan wordt het ook wat veel van t goede voor mij, en neem ik het hem ook niet kwalijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 17:28 

Hardtraxx Veteran

nee... eerste keer. Dacht ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 17:41 

Hardtraxx Veteran

Lip DJ heeft hem sowieso ook al gedraaid. Setje staat hier ook ergens online
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 09:22 

Donateur

Ik vind als een plaat vaker gedraaid is nou niet echt een goede reden om er allerlei onzin doorheen te gaan staan schreeuwen. Dan zou het feit dat ik die plaat al 2 jaar niet meer heb gehoord ook een goede reden zijn om het niet te doen. Vooralsnog wel liever door de break dan door de climax heen, dat was ook een tijd lang helemaal 'in'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 14:11 

Hardtraxx Veteran

Ik zeg ook niet dat het een goede reden is, ik zeg dat ik het hem dit daarom niet kwalijk neem in dit geval ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 15:41 

Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
Ik zeg ook niet dat het een goede reden is, ik zeg dat ik het hem dit daarom niet kwalijk neem in dit geval ;)

Ik denk dat voor hem de reden was er doorheen te schreeuwen niét was dat de plaat al 2 keer daarvoor was gedraaid. Ik denk dat er gewoon geen reden was.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle