Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 17 hours ago
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 13 hours ago
De Tijdmachine Weekender | Vrijdag | Josh & Wesz
View on SoundCloud

Tracklist:
1. Headhunterz - Hate it or Love it
2. Josh & Wesz - Overdrive O
3. The Hose - I Survived
4. Gostosa - Sutra
5. Scope DJ - Lockdown
6. The Pitcher - Our Core
7. Josh & Wesz - Autumn Green
8. The KGB's - Infinity (DJ Phil Ty Remix)
9. Headhunterz - Rock Civilization
10. Josh & Wesz - Lip Service Radio
11. Project One - The Story Unfolds
12. JDX ft. Sarah Maria - Live The Moment
13. Hyperdrive - The Punishment
14. Josh & Wesz - Like Thiz
Last edited by Koen on 14 Jan 2015 15:57, edited 1 time in total.
B
1. Headhunterz - Hate it or Love it
2. Josh & Wesz - Overdrive O
3. The Hose - I Survived
4. Gostosa - Sutra
5. Scope DJ - Lockdown
6. The Pitcher - Our Core
7. Josh & Wesz - Autumn Green
8. The KGB's - Infinity (DJ Phil Ty Remix)
9. Headhunterz - Rock Civilization
10. Josh & Wesz - Lip Service Radio
11. Project One - The Story Unfolds
12. JDX ft. Sarah Maria - Live The Moment
13. Hyperdrive - The Punishment
14. Josh & Wesz - Like Thiz
Hardtraxxer
397 posts member since 2010
last seen Apr 2017
Prima set dit hoor, maar zou het persoonlijk toch jammer vinden als ik dit voorbij hoorde komen. Ik zou me dan gek verheugen op Houze Muzik, Fuckin'Posers, Natte Asbak, I Got You, Tempopusher (L) , Durty 7 en Alexez bijvoorbeeld...

Maar goed, er zitten wel een paar heldenplaten tussen :thumbsup:
G
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Sep 2023
Wel jammer dat hij "The KGB's - Infinity (DJ Phil Ty Remix)" draait en niet de Technoboy Ruff Mix, die is zoveel beter!
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Civil Mindz wrote:Prima set dit hoor, maar zou het persoonlijk toch jammer vinden als ik dit voorbij hoorde komen. Ik zou me dan gek verheugen op Houze Muzik, Fuckin'Posers, Natte Asbak, I Got You, Tempopusher (L) , Durty 7 en Alexez bijvoorbeeld...

Ja en ik denk dat ze juist een beetje proberen te varieren, dus naar mijn idee hebben ze juist een goeie set neergezet, doordat ze niet elke keer op een classics stage al hun eigen platen draaien.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 9 hours ago
Grudgie wrote:Wel jammer dat hij "The KGB's - Infinity (DJ Phil Ty Remix)" draait en niet de Technoboy Ruff Mix, die is zoveel beter!
Mwoa.

Deze is ook wel lekker vrolijk :D De break in de Phil Ty remix vind ik zelfs beter.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Henk-Jan wrote:
Grudgie wrote:Wel jammer dat hij "The KGB's - Infinity (DJ Phil Ty Remix)" draait en niet de Technoboy Ruff Mix, die is zoveel beter!
Mwoa.

Deze is ook wel lekker vrolijk :D De break in de Phil Ty remix vind ik zelfs beter.
Vind deze sws vetter, die Ruff Mix heb ik nooit veel aan gevonden.
The Skribbler wrote:
Civil Mindz wrote:Prima set dit hoor, maar zou het persoonlijk toch jammer vinden als ik dit voorbij hoorde komen. Ik zou me dan gek verheugen op Houze Muzik, Fuckin'Posers, Natte Asbak, I Got You, Tempopusher (L) , Durty 7 en Alexez bijvoorbeeld...

Ja en ik denk dat ze juist een beetje proberen te varieren, dus naar mijn idee hebben ze juist een goeie set neergezet, doordat ze niet elke keer op een classics stage al hun eigen platen draaien.
Alleen variëren ze niet erg qua tracks van andere artiesten, zijn vaak wel een beetje dezelfde platen die ze draaien op die stages. Al zijn ze wel één voor één vet natuurlijk.
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Ze draaien inderdaad altijd de hitjes. Was een gave set om mee te maken (vooral door de sfeer), maar ze mogen inderdaad wel wat afwisseling in hun sets stoppen.

En de Ruff Mix is dus echt wel gaver he ^^
Hardtraxxer
226 posts member since 2012
last seen Jan 2017
Ik vond het een hele toffe set, gewoon wat ik wilde horen :D
Het is wel een tijdmachine setje zoals het hoort, niet alleen werk van jezelf maar lekker gevarieerd (ondanks dat het 'hitjes' zijn)
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Iemand zippy link ?
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Hoe haalt die MC het in z'n hoofd om door de break van Live The Moment heen te schreeuwen :sick: :cry:
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Fuzzylogic wrote:Hoe haalt die MC het in z'n hoofd om door de break van Live The Moment heen te schreeuwen :sick: :cry:
Lekker setje :thumbsup: welke mc stond op dit feest? gozer is echt irritant! Gelukkig lult ie niet zoveel als Ruffian bijv., maar als ie dan wat zegt :x
Hardtraxx Veteran
3010 posts member since 2011
last seen 10 hours ago
Op de vrijdag was het MC Shizzler en op de zaterdag stond DV8 er.
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Ruud_93 wrote:Ik vond het een hele toffe set, gewoon wat ik wilde horen :D
Het is wel een tijdmachine setje zoals het hoort, niet alleen werk van jezelf maar lekker gevarieerd (ondanks dat het 'hitjes' zijn)
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Fuzzylogic wrote:Hoe haalt die MC het in z'n hoofd om door de break van Live The Moment heen te schreeuwen :sick: :cry:
Omdat het in ieder geval al de 2e of 3e keer was die avond dat Live The Moment gedraaid werd denk ik.
Dan wordt het ook wat veel van t goede voor mij, en neem ik het hem ook niet kwalijk :P
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
nee... eerste keer. Dacht ik
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Lip DJ heeft hem sowieso ook al gedraaid. Setje staat hier ook ergens online
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik vind als een plaat vaker gedraaid is nou niet echt een goede reden om er allerlei onzin doorheen te gaan staan schreeuwen. Dan zou het feit dat ik die plaat al 2 jaar niet meer heb gehoord ook een goede reden zijn om het niet te doen. Vooralsnog wel liever door de break dan door de climax heen, dat was ook een tijd lang helemaal 'in'.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Ik zeg ook niet dat het een goede reden is, ik zeg dat ik het hem dit daarom niet kwalijk neem in dit geval ;)
Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
pecola-tje wrote:Ik zeg ook niet dat het een goede reden is, ik zeg dat ik het hem dit daarom niet kwalijk neem in dit geval ;)
Ik denk dat voor hem de reden was er doorheen te schreeuwen niét was dat de plaat al 2 keer daarvoor was gedraaid. Ik denk dat er gewoon geen reden was.