Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 23:31 

Hardtraxx Veteran

Ik heb hem geluisterd! :thumbup:

1. De overgang naar 'Never Fall Asleep' klinkt nogal rommelig vind ik. Zoals al word aangegeven liggen de vocalen door elkaar heen en loopt het niet erg lekker.
2. De overgang is lekker en loopt goed en de geluiden van beide tracks passen goed bij elkaar!
3. 'Overdose' loopt misschien iets te vroeg, maar dat is niet echt storend. Lekkere overgang.
4. Goed gebeatmached, lpp[t alleen wat abrubt af.
5. Lekkere overgang!
6. Ik vind de climax van 'Crossroads' heel dim, maar in deze set past het wel om die weg te laten. Zorgt voor een lekker tempo in de set en je hebt hem ook netjes doorgemixed zo!
7. Lekker overgang.
8. Super chill! :woot:
9. Klinkt goed!
10. Ik hoorde hem niet echt aankomen, maar hij is des al niet te min wel lekker om naar te luisteren.
11. Lekkere snelle overgang man!
12. De beatmach is dik in orde, maar ik vind het zelf wat rommelig klinken en ik hoor 'Scary Noises' liever gewoon clean, ivm die vette kickrolls!
13. Lekkere overgang qua beatmaching, alleen springt de bass erg hoog! (dit had volgensmij ook met je versie te maken?)
14. Iets te laat met de vocalen van 'Goddamn' uitfaden en hij is erg abrubt! De beatmach en het hele stuk hiervooraf gaande vind ik wel erg lekker klinken!
15. Top!
16. Goed!
17. Klinkt lekker! Jammer dat je het outro niet nog ff laat horen! :(

Ik vind het mixwerk over het algemeen dik in orde! Hier en daar loopt het wat abrubt af, maar dat heeft er mee te maken dat je met VDJ draait denk ik? Zitten een paar lekkere tracks tussen, een paar die ik zelf bijna nooit luister. Over het algemeen zit er een vlot tempo in de set en veel lekkere beuk nummers! :worship:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle