Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:48 

Hardtraxx Veteran

Download Daveytl - Destination Space:
http://soundcloud.com/daffytl/mixje-daveytl-destination

Tracklist:

01. Ivan Carsten - Bumpin' Hard (Technoboy Remix) [BLQ Records]
02. Zanza Labs - Zanzarismo (Zanza Labs Mix) [DJ's United Zanzatraxx]
03. Frontliner - I'm the Melodyman [Keep It Up Music]
04. Adrenalize - Secrets of Time [Scantraxx Recordz]
05. The R3bels - Keep the Rhythm [Wicked/ Ipnotika Italy]
06. Submotion - UFO [The Magic Show Records]
07. Tatanka - Tokyo [DJ's United Zanzatraxx]
08. The R3belz & Vamper - Cosmik [Italian Hardstyle]
09. Williams Syndrome - Secrets [Superplastik Records]
10. The Pitcher - Titan [Superplastik Records]
11. B-Front - Mysterias [Fusion Records]
12. Donkey Rollers - Immeasurably [Fusion Records]
13. The R3bels - Growl [Wicked/ Ipnotika Italy]
14. Prefix & Density - La Musica [Theracords]

Weer een nieuw mixje van mij (en weer 1 met 'space' in de titel :P ), gemaakt voor het potje poker dat we vanavond eindelijk weer eens gaan spelen :cool: Luistert naar mijn mening heerlijk weg.

Af en toe een iets tragere overgang, af en toe een vlugge overgang. Variatie in het mixwerk is er ook wel.
Paar 'explosion'-overgangen en een paar overgangen die mooi over elkaar lopen. Zitten nog wel wat foutjes in, maar deze luisterde te lekker weg om het opnieuw te mixen.

Variatie in de platen zit er ook wel, paar oudjes gepakt, paar nieuwen en zelfs 1 track die nog niet 'full' uit is in goeie kwaliteit.
Als je deze set luistert (doe maar), zou ik het leuk vinden als je een comment achter laat ^^

Veel luisterplezier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:59 

Hardtraxx Elite

Wat is een 'explosion' overgang :P Verders een zeer aangename TL, even een luisterbeurt geven :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 16:05 

Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
Wat is een 'explosion' overgang :P Verders een zeer aangename TL, even een luisterbeurt geven :thumbup:

Een explosion overgang is dat je de ene plaat vrij abrupt er uit haalt en dat dan gelijk bijvoorbeeld de break van de volgende track begint.

Tof dat je hem gaat luisteren, als je wat aan te merken hebt op het mixwerk dan mag je gerust een comment achterlaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 16:22 

Hardtraxxer

Time and Space was lekker dus neem deze ook mee! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 16:47 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
en zelfs 1 track die nog niet 'full' uit is in goeie kwaliteit.

Boefje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 17:04 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:
en zelfs 1 track die nog niet 'full' uit is in goeie kwaliteit.

Boefje :cool:

Had eigenlijk perfecte kwaliteit moeten staan. Maar verdoe je tijd niet en ga dit mixje luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 18:25 

Ik heb m geluisterd. Vind het wisselend! Overgangen zijn overwegend netjes, al vind ik ze soms niet helemaal lekker matchen. Cosmik staat wat misplaatst, een veel vrolijkere track dan tokyo krijg je niet, en die bass-switch is toch vrij ruig van cosmik. Immeasureable lag er ook naast, wordt niet goed gecorrigeerd, en daarna weer net iets te weinig terug - was jammer. Growl matchte niet helemaal en La musica vond ik qua timing wel vet, maar het klonk best wel druk.

Eerste mix was wel dik! Lekkere switch die er goed bij kwam. Het zijn wel een aantal verbeterpuntjes die ik heb. Over het algemeen gaat t wel gewoon goed- maar de afwerking laat soms nog wat te wensen over. Dit is op vdj toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 18:44 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Ik heb m geluisterd. Vind het wisselend! Overgangen zijn overwegend netjes, al vind ik ze soms niet helemaal lekker matchen. Cosmik staat wat misplaatst, een veel vrolijkere track dan tokyo krijg je niet, en die bass-switch is toch vrij ruig van cosmik. Immeasureable lag er ook naast, wordt niet goed gecorrigeerd, en daarna weer net iets te weinig terug - was jammer. Growl matchte niet helemaal en La musica vond ik qua timing wel vet, maar het klonk best wel druk.

Eerste mix was wel dik! Lekkere switch die er goed bij kwam. Het zijn wel een aantal verbeterpuntjes die ik heb. Over het algemeen gaat t wel gewoon goed- maar de afwerking laat soms nog wat te wensen over. Dit is op vdj toch?

Thanks voor je commentaar ^^

Wat bedoel je met
Citaat:
Growl matchte niet helemaal
?
Met La Musica ben ik het eens, klinkt idd druk. Had niet verwacht dat dat zo druk zou klinken. Toch vind ik het idee van de overgang wel tof. Dat van Immeasurably is jammer idd.
Cosmik vind ik zelf afgezien van die anti ook wel een soft plaatje, maar ik kan begrijpen dat je die misplaatst vindt ;)

Is idd op VDJ gemaakt, maar had er niet echt ruim de tijd voor genomen. Ik vind het ook veel lastiger om mainstream te mixen dan om de rauwere hardstyle te mixen. Ik denk dat als je deze (hardstyle/daveytl-resistance-is-futile-t28509.html) luistert, dat je dat ook wel merkt. Die set vind ik trouwens een aanrader, mixwerk is daar een stukje beter naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 18:52 

Ik vond het qua stijltje niet bij elkaar passen, growl en die daarvoor. Klonk een beetje apart :)

Niet alle mainstream is even lastig, en laten we wel wezen - zo heel maintstream is je set niet! Valt best mee. Maar wat ik wilde zeggen; je hebt lastige plaatjes uitgekozen om te mixen. Heel veel hebben echt een eigen sound, en soms een niet al te best afgewerkte sound imo. Dat is dus ontzettend lastig mixen om gewoon goed en matchend te doen. Die andere lijst ziet er goed uit- zal die ook eens een luisterbeurt geven en via pm mijn mening! Jammer van stimulate your curiosity :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 13:27 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Ik vond het qua stijltje niet bij elkaar passen, growl en die daarvoor. Klonk een beetje apart :)

Klopt, dit setje was ook niet echt doordacht of zo. Was gewoon snel in elkaar geflanst voor een avondje poker waar we dan met paar man tegelijkertijd de set wilden gaan luisteren.

Nazale schreef:
Niet alle mainstream is even lastig, en laten we wel wezen - zo heel maintstream is je set niet!

Klopt, bedoelde ook eigenlijk de iets softere platen, niet per sé mainstream.

Nazale schreef:
Maar wat ik wilde zeggen; je hebt lastige plaatjes uitgekozen om te mixen. Heel veel hebben echt een eigen sound, en soms een niet al te best afgewerkte sound imo. Dat is dus ontzettend lastig mixen om gewoon goed en matchend te doen.

Klopt, kwam ik ook al snel achter :P Zijn bijna allemaal best lastig in te mixen.

Nazale schreef:
Die andere lijst ziet er goed uit- zal die ook eens een luisterbeurt geven en via pm mijn mening! Jammer van stimulate your curiosity :p

Nice, ik hoor het wel van je ;) Dacht al dat veel mensen die jammer zouden vinden, maar ik vind het zelf wel een vette plaat. Maar hij past niet echt in de set daar, dat klopt wel. Is een beetje een inkakmoment in die set.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle