Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 12:33 

Hardtraxx Veteran

Download Daveytl - Journey Through Space & Time:
http://www22.zippyshare.com/v/78283584/file.html

Tracklist:
01. Scope DJ - Lockdown
02. Tatanka - Tokyo
03. Outlander - Evening Sky
04. The Pitcher - Karma
05. Frontliner - Frozen
06. The Hose - Piano Song (Alla Vecchia Mix)
07. Star Creatorz - Killzone (Hunter Remix)
08. Zanza Labs - Zanzarismo (Zanza Labs Mix)
09. D-Block & S-Te-Fan - Shallow Planet
10. Wildstylez - Into the Light
11. Zany - Squared
12. The Prophet - Morphed
13. Project One - Life Beyond Earth
14. The Machine - Stardust
15. Frontliner - The First Cut
16. D-Block & S-Te-Fan - Guilty
17. Kodex - Insomnia (The Machine Remix)

Weer een nieuw mixje van mij, jeeeeeeeej :P Dit keer een leuke afwisseling van wat iets oudere platen met wat nieuwere platen. De thema van dit set is Space & Time. De tracks in deze mix hebben voor mij persoonlijk allemaal wat zweverigs.
Ik heb geprobeerd om sommige platen door elkaar heen te laten lopen. Na Mojo's kritiek bij mijn vorige set ( hardstyle/daveytl-b-front-collab-special-t25062.html ) probeerde ik het dit keer anders te doen. Af en toe klinkt dit erg leuk, soms is het ook wat minder.

Een paar overgangen waren niet perfect qua beatmatch, dit komt volgens mij doordat het originele BPM van die plaat anders is. Hij verschoof namelijk af en toe.

Ik hoor graag commentaar, en wees niet bang om kritiek te geven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 13:12 

Hardtraxx Veteran

lijst ziet er goed uit :)....gaat mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 13:39 

Hardtraxx Veteran

Lekker hoor die laatste overmix :lol:
Dat BPM van Guilty springt opeens omhoog daar >.< Dus ik moest hem constant bijstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 13:42 

Hardtraxx Veteran

Eerste wie ik niet mee neem, niet echt mijn lijst dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 13:54 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Eerste wie ik niet mee neem, niet echt mijn lijst dit

Prima ^^ Volgende keer beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 16:08 

Hardtraxx Veteran

Hier gaat die wel mee, lijst ziet er goed uit :D benieuwd naar je overgankjes :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 23:50 

Sorry, maar ik vind de meeste overgangen helemaal niet goed klinken. :/
Het lijkt net alsof de tracks op random momenten in worden gemixed en de boel begint ook te clippen.

Ik zeg: beluister en oordeel eerst zelf je sets in plaats van dat je ze gelijk upload. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 08:12 

Hardtraxx Veteran

Chronic Deface schreef:
Sorry, maar ik vind de meeste overgangen helemaal niet goed klinken. :/
Het lijkt net alsof de tracks op random momenten in worden gemixed en de boel begint ook te clippen.

Ik zeg: beluister en oordeel eerst zelf je sets in plaats van dat je ze gelijk upload. :thumbup:

Thanks voor je kritiek, maar nu wil ik toch wel graag weten of.je vaker setjes van mij hebt geluisterd (en dat je je al vaker hier aan stoorde) of.dat het de 1e keer is dat je een mix luistert van mij?
Normaal mix ik namelijk anders, maar,wilde deze keer wat nieuws proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 14:13 

Ik heb jouw B-Front ook beluisterd en ik moet zeggen dat die op een paar stukjes na veel beter klonk dan deze Journey set, alleen bij een paar plekjes ging het beatmatchen scheef of werd de volgende track niet op het juiste moment ingemixed.

Ik wil het liefst niet te kritisch zijn over dit soort dingen, maar ik kan hier niet met veel plezier naar luisteren. Ik weet niet hoelang je nu draait, maar ik zou nog een paar maanden oefenen zodat je toekomstige sets geen (het liefst zo min mogelijk) fouten bevatten. :)

Vat het niet negatief op btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 16:15 

Hardtraxx Addict

Sluit me aan bij Chronic Deface. Gaf deze set een kansje vanwege een aantal tracks maar de overgangen zijn veeel te rommelig en passen vaak niet bij elkaar. Jammer, maar blijf oefenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 17:19 

Hardtraxx Veteran

Chronic Deface schreef:
Ik wil het liefst niet te kritisch zijn over dit soort dingen, maar ik kan hier niet met veel plezier naar luisteren. Ik weet niet hoelang je nu draait, maar ik zou nog een paar maanden oefenen zodat je toekomstige sets geen (het liefst zo min mogelijk) fouten bevatten. :)

Oké. Ik doe dit ook eigenlijk vooral voor mijn eigen plezier, en ik mix nu 2 maandjes vrij actief. Ik neem je kritiek mee in de volgende mix, en zal de mix zelf eerst kritisch beluisteren voordat ik hem online zet ;)

Chronic Deface schreef:
Vat het niet negatief op btw.

Nee joh, juist tof dat ik zo'n reactie krijg ^^

Chronic Deface schreef:
Ik heb jouw B-Front ook beluisterd en ik moet zeggen dat die op een paar stukjes na veel beter klonk dan deze Journey set, alleen bij een paar plekjes ging het beatmatchen scheef of werd de volgende track niet op het juiste moment ingemixed.

Oké, ik dacht al dat je die iets beter zou vinden ;) Beatmatches die fout gaan moet eigenlijk niet natuurlijk, maar ik mix tegenwoordig met oordopjes of speakers, aangezien een koptelefoon bij mij niet werkt hier (als die er vol in zit dan doet de rechterkant het niet, en de linkerkant doet het dan heel zacht). Vaag probleem >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 23:23 

(L)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle