Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 11:36 

Hardtraxx Veteran

Download Daveytl - Resistance is Futile:
[zippy]http://www19.zippyshare.com/v/2162432/file.html[/zippy]
http://www19.zippyshare.com/v/2162432/file.html

Tracklist:
1. Headhunterz - Left some Answerz (Geck-O Remix)
2. Tuneboy - Hear This
3. The Prophet - Recession
4. Tat & Zat - Proud to be Loud
5. The Prophet - Counterfeit
6. Noisecontrollers - Sanctus
7. The Machine - Place of Terror
8. Wavolizer Meets Thera & Geck-O - Two and a half Kings
9. Alphaverb - Stimulate your Curiosity
10. Catatonic Overload - Futile
11. Alphaverb & The Machine - Chemistry of Sound
12. Tat & Zat - Skeleton
13. Catatonic Overload & Geck-O - Rotten from the Inside

Duur: 40:24

Setje is lekker snel doorgemixt, en bevat mijns inziens veel drive/ energie. Ik zou graag commentaar of een opmerking zien van iedereen die hem luistert zodat ik ook weet waar ik nog aan kan werken :D
Veel plezier er mee als je hem luistert, ik vermaak me er in ieder geval prima mee :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 11:56 

Hardtraxx Veteran

Neem hem mee, vanmiddag op het strand krijgt ie meteen een luisterbeurt :P.

Edit: Fijne set hoor! Lekker tempo, goed gevarieerd mixwerk. I.v.m. je vorige sets zijn de meeste overgangen een stuk beter, de eerste twee durf ik zelfs erg goed te noemen. Sommige waren echter wel ietwat chaotisch in het gehoor, maar niet bijzonder storend :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 19:35 

Hardtraxx Veteran

Dankjewel, ik vond dit zelf ook een lekker energieke set :)
Nog meer mensen die het geluisterd hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 11:02 

Hardtraxx Veteran

Ik neem hem nu mee, maar geef je geen commentaar. Dat heb je nog niet verdiend
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 11:04 

Hardtraxx Veteran

Neem hem mee, luister hem op het werk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 11:09 

Donateur

Jurheinen schreef:

:lol:

Ik Luister hem zo wel even in de auto
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 12:54 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:

Tsss bal gehakt!!!!!
Ik zie jou donderdag wel, en dan geef ik jou ff een pak slaag!!! Wees gewaarschuwd :mad: :mad:

Patrickjeb & Pete: veel plezier met luisteren, en zorg er voor dat ik jullie geen pak rammel hoef te geven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 19:01 

Hardtraxx Veteran

Was een leuk mixje, lekker doorgemixt met een paar 'gewaagde' overgangen (Op een paar kleine foutjes die niet heel storend waren na) alleen jammer genoeg was er iets bij het downloaden fout gegaan want bij Futile had hij er geen zin meer in :lol:

Leuk setje dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 19:06 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Was een leuk mixje, lekker doorgemixt met een paar 'gewaagde' overgangen (Op een paar kleine foutjes die niet heel storend waren na) alleen jammer genoeg was er iets bij het downloaden fout gegaan want bij Futile had hij er geen zin meer in :lol:

Leuk setje dus :)

:huh: Gek dat die daar er opeens mee op houdt. Welke overgangen vond je wat minder dan?
Bedankt voor je commentaar trouwens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 19:35 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
:huh: Gek dat die daar er opeens mee op houdt. Welke overgangen vond je wat minder dan?
Bedankt voor je commentaar trouwens ;)

Denk dat de download iets te vroeg was gestopt of iets :P Heb net even het resterende deel geluisterd en alle overgangen, om ze even weer te herkennen. Hier volgt dus de rest:

Alles in je mix ligt wel goed recht, alleen enkele overgangen vind ik persoonlijk minder.

De overgang naar Place Of Terror vind ik niet heel erg goed gelukt doordat de vocals door de kicks van Sanctus heen gaan (Normaal vind ik het altijd wel vet, maar deze keer vind ik het niet helemaal passen), ook zijn de vocals van PoT een stuk zachter waardoor het niet echt heel goed door komt. (Ook jammer dat je Sanctus enkele seconde te laat er uit haalde, maar dat zien we dan door de vingers :P)

Bij de overgang naar Stimulate Your Curiosity is het jammer dat bij 21.48 je niet echt een soort drive over houd. 2.5 Kings houdt dan alleen nog z'n vocals voor een gedeelte over en SYC heeft nog niet echt een kick waar je door mee wilt :P Bij 22.00 klinkt het ook een beetje als een overkill aan bass, misschien had je daar SYC er pas in moeten gooien of de low ervan iets kunnen wegdraaien :P

Verder kan ik geen dingen vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 01:38 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
De overgang naar Place Of Terror vind ik niet heel erg goed gelukt doordat de vocals door de kicks van Sanctus heen gaan (Normaal vind ik het altijd wel vet, maar deze keer vind ik het niet helemaal passen), ook zijn de vocals van PoT een stuk zachter waardoor het niet echt heel goed door komt. (Ook jammer dat je Sanctus enkele seconde te laat er uit haalde, maar dat zien we dan door de vingers :P)

Stukje smaak denk ik van die vocals door de climax heen, ik vind het zelf wel gaaf klinken. Hij gaat er idd wel een klein beetje te laat uit, had een momentje eerder gekund. Merk ik nu pas op, dus bedankt daarvoor :thumbsup:

patrickjeb schreef:
Bij de overgang naar Stimulate Your Curiosity is het jammer dat bij 21.48 je niet echt een soort drive over houd. 2.5 Kings houdt dan alleen nog z'n vocals voor een gedeelte over en SYC heeft nog niet echt een kick waar je door mee wilt :P Bij 22.00 klinkt het ook een beetje als een overkill aan bass, misschien had je daar SYC er pas in moeten gooien of de low ervan iets kunnen wegdraaien :P

Klopt, deze had beter gekund. Het moment van inmixen vind ik zelf niet vervelend.
En die drive die jij mist had je ook niet gehad zonder het inmixen van Stimulate your Curiosity ;)

Bedankt voor je commentaar, ik waardeer dat :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle