Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 22:39 
 
Hardtraxx Newbie

RJBanthum schreef:
WZY schreef:
nees schreef:
Lekker belangrijk allemaal, het gaat erom hoe het echt was! Hoe het op dat feest was! Nou dat was gewoon geweldig! Die livesets zijn gewoon om nog een keertje na te genieten van de geweldige avond die er is geweest. En ja als je er niet bij bent geweest en gaat zitten klagen over een tegenvallende tracklist, had ik jou wel willen horen als je er wel bij was geweest!

Er is vast een reden waarom ik hier niet ben heen gegaan ;) Ook als ik er wel was zou ik t belachelijk vinden :yes: Live maakt t voor mij niet gelijk goed :list:


Kerel alstanblieft! Wat de mensen voor mij al zeiden: Jij bent een typische 'Alles kut, enter' ...

Serieus, je bent NIET geweest, je bekijkt de tracks en concludeert vervolgens alsof je de nieuwe Einstein bent dat het een kutset was... Vervolgens weet je als summit-kers op de ambachtelijke slagroomtaart ook nog hoe het dan WEL had gemoeten!

Man, reageer dan gewoon niet... :nono:



Punt! En terecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 00:25 
 
Hardtraxx Addict

Whaha xd
1. Ik zeg niet dat ik t beter kan :x
2. Geloof me, ik ben niet een alles, kut enter persoon ;)
Ik vind gewoon de setjes slecht, of moet je naar een feest toegaat om een mening te hebben? De livesets zeggen genoeg voor mij :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 11:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Mensen die niet snappen dat mensen verschillende meningen kunnen hebben en daarom maar op de persoon gaan spelen :')
Oh en Nees, die tegenvallende tracklist was precies hetzelfde op het feest hoor. Sommige mensen geven ook nog om de muziek die gedraaid word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 21:21 
 
Hardtraxx Newbie

Lyst schreef:
Mensen die niet snappen dat mensen verschillende meningen kunnen hebben en daarom maar op de persoon gaan spelen :')
Oh en Nees, die tegenvallende tracklist was precies hetzelfde op het feest hoor. Sommige mensen geven ook nog om de muziek die gedraaid word.


:'):') Schijnbaar snap jij het ook niet, want mijn 'mening' duw je gelijk naar 'op de man spelen'... See what I'm doing here?

WZY heeft de pech dat ik dit keer toevallig wél besluit om te reageren. De inhoud was gewoon een 'message to the main' . Jij zou ook dondersgoed moeten weten hoe internet communities tegenwoordig in elkaar zitten.

Maar goed, het zou me eigenlijk ook niks kunnen schelen als dit de zoveelste schijtcommunity zou worden waar mensen zich verschuilen achter het woord 'mening'. Gezellig hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 13:02 
 
Hardtraxxer

Snap nog steeds niet zo goed waarom er zo vaak zo overdreven fel word in gehakt op "meningen" van anderen waar sommigen het niet mee eens zijn. Voor het overgrote deel zal het vast wel te maken hebben met het feit dat mensen lekker veilig achter hun computertje zitten ..

OT: Ik kan me best wel vinden in de mening dat het geen top set is en dat ik zeker niet snel thuis nog eens een keer op zou zetten omdat het niet bepaald mijn favoriete hardstyle is. Toch ben ik tijdens deze set finaal uit mijn voegen gesprongen op x-qlusive. Van te voren was ik "bang" dat ze zouden openen met MMA omdat ik die plaat eigenlijk niet meer kan aanhoren maar zo tijdens die opening was het gewoon supervet! De live beleving maakt een plaat niet in een keer goed maar het totaalplaatje er omheen kan er wel voor zorgen dat ik (absoluut geen DBSTF fan) toch een top avond heb. Ook tijdens dit eerste uurtje. De opbouw kan anders, platenkeuze kan anders, het geluid kan harder, uiteindelijk valt er altijd wel wat aan te merken op een feest. Ik ben er open-minded heen gegaan zonder hoge verwachtingen en ging uiteindelijk zwaar satisfied naar huis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 13:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

RJBanthum schreef:
Lyst schreef:
Mensen die niet snappen dat mensen verschillende meningen kunnen hebben en daarom maar op de persoon gaan spelen :')
Oh en Nees, die tegenvallende tracklist was precies hetzelfde op het feest hoor. Sommige mensen geven ook nog om de muziek die gedraaid word.

:'):') Schijnbaar snap jij het ook niet, want mijn 'mening' duw je gelijk naar 'op de man spelen'... See what I'm doing here?

RJBanthum schreef:
Jij bent een typische 'Alles kut, enter' ...

Ja "I clearly see what you're doing there", je speelt het op de man, omdat je er niet tegen kunt dat iemand kritiek heeft op iets wat jij schijnbaar helemaal te gek vind.
Citaat:
WZY heeft de pech dat ik dit keer toevallig wél besluit om te reageren. De inhoud was gewoon een 'message to the main' . Jij zou ook dondersgoed moeten weten hoe internet communities tegenwoordig in elkaar zitten.

RJBanthum schreef:
Jij bent een typische 'Alles kut, enter' ...

Sinds wanneer is JIJ bent een message to the main? Lijkt me duidelijk gericht op WZY. En je air van "hij heeft de pech dat ik nu wel eens reageer" is hier denk ik niet echt op zijn plaats.

Citaat:
Maar goed, het zou me eigenlijk ook niks kunnen schelen als dit de zoveelste schijtcommunity zou worden waar mensen zich verschuilen achter het woord 'mening'. Gezellig hoor!

Juist :') Dus een community met mensen met een eigen mening is volgens jou een schijtcommunity als ik het goed begrijp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zijn ook altijd die Scantraxx artiesten die zulk volk aantrekken he...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 16:15 
 
Hardtraxx Newbie

EDIT: Ik bedenk me net dat ik totaal geen nut zie voor ons allebei om hierover door te discussieren. We denken schijnbaar verschillend over fora en laten we elkaar vooral de ruimte daarvoor laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 06:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

WZY schreef:
nees schreef:
My god hou op zeg met je kut setje! Wat een geweldige set was dit zeg aan het begin van de avond! :bomb: Misschien nog wel veel beter dan een van de andere die daarna kwamen. Misschien valt het je tegen omdat er oude nummers bij zijn, maar juist die waren heerlijk om snoeihard te horen in de HMH! :bomb: :bomb: :bomb:

Serieus, dit is gewoon een kut set! X-qlusive heeft mijn verwachtingen over troffen als ik alle tl zie, als meest bagger feest van 2011! Ik was er dan niet bij, en zag alle reacties dat het een goed feest was, maar ik zou het niks aan hebben gevonden! :/


ik stond ook in de hmh en het was gewoon een vreselijk goede set, vooral omdat het zulke oude nummers zijn waar iedereen wel mee is opgegroeid. die tracks hoor je normaal nooit.

Ik vond het echt een meesterlijk feestje :D :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 06:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Het zijn ook altijd die Scantraxx artiesten die zulk volk aantrekken he...


zie ik niet heel toevallig een avatar van een van die Scantraxx artiesten :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstyle92 schreef:
Dakpan schreef:
Het zijn ook altijd die Scantraxx artiesten die zulk volk aantrekken he...


zie ik niet heel toevallig een avatar van een van die Scantraxx artiesten :innocent:


Heb m'n avater al 10x verklaard, en ga t niet nog een keer doen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 12:01 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

hardstyle92 schreef:
WZY schreef:
nees schreef:
My god hou op zeg met je kut setje! Wat een geweldige set was dit zeg aan het begin van de avond! :bomb: Misschien nog wel veel beter dan een van de andere die daarna kwamen. Misschien valt het je tegen omdat er oude nummers bij zijn, maar juist die waren heerlijk om snoeihard te horen in de HMH! :bomb: :bomb: :bomb:

Serieus, dit is gewoon een kut set! X-qlusive heeft mijn verwachtingen over troffen als ik alle tl zie, als meest bagger feest van 2011! Ik was er dan niet bij, en zag alle reacties dat het een goed feest was, maar ik zou het niks aan hebben gevonden! :/


ik stond ook in de hmh en het was gewoon een vreselijk goede set, vooral omdat het zulke oude nummers zijn waar iedereen wel mee is opgegroeid. die tracks hoor je normaal nooit.

Ik vond het echt een meesterlijk feestje :D :love:

Zulke oude nummers.. iedereen mee opgegroeid..? :huh: Spreek voor jezelf aub :thumbup:
En ik zou onze radioshow eens checken, die zit vol met nummers die 2 tot 3x zo oud zijn en waar ook een hele hoop mensen mee op zijn gegroeid en die tracks hoor je normaal ook nooit :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 13:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Luister morgen naar Classic FM, daar draaien ze nummers waar ze in 1756 mee zijn opgegroeid. Dikke screeches van de violen van Bach jonge!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Luister morgen naar Classic FM, daar draaien ze nummers waar ze in 1756 mee zijn opgegroeid. Dikke screeches van de violen van Bach jonge!
Je weet wel....gewoon...bam!! Ok sorry, effe on topic.

Ik vond de set ook niet heel boeiend, maar vond het wel leuk om weer wat van die oudere plaatjes te horen. Al met al niet mijn ding, maar was (vanwege die oudere nummers) toch even het beluisteren waard.
Overigens, ik vermoed dat mijn ervaring niet anders was geweest als ik er WEL bij geweest was.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle