Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 22:33 

Hardtraxx Veteran

Prima livesetje alleen van die Magical Mystery mogen ze weleens afstappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 23:06 

FRArnold schreef:
Prima livesetje alleen van die Magical Mystery mogen ze weleens afstappen.

Ook maar meteen van Rocking Ur Mind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 00:23 

Hardtraxx Veteran

Vond dit geen fluit aan, heb het hele half uur stilgestaan en dat deed me meer zeer aan de poten dan 't losgaan.. Paar leuke edits, paar hardere mid intro's maar iedere keer weer die lange break + vervelende melodie, nee was niks aan helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 01:31 

Hardtraxx Veteran

Leuk geprobeerd, maar beter hadden ze Anger, Rock Diz, Ride With Uz (Max Enforcer remix) en Shiverz gedraaid. Dan nog Our Music, Loopmachine en Madhouse erbij, dan heb je pas een dikke liveset!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 10:38 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 10:47 

Aan het typen...

XtD schreef:
En dan hoor ik van allemaal mensen dat ze verrassend goed waren, wtf >.<

DBSTF Live zonder MMA is best verrassend, maar waar dat goed vandaan komt weet ik ook niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 13:47 

Hardtraxx Addict

flevoboys schreef:
iSenSe` schreef:
Omdat het gros van het volk op deze nrs zit te wachten ipv de oude ;)

Ja dat snap ik maar daarom vind ik het ook zo jammer. Alles voor het grote publiek he.

klopt, maar ik kan me ook wel een beetje in het feit vinden dat als je als dj, je eigen plaat op het laatst wel beu bent.... je maakt die plaat, drukt elke 20secs op play... en vervolgens moet hij nog 2 jaar over de gehele wereld gedraaid worden, en na 3 jaar vragen ze je er nog om :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 14:59 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
XtD schreef:
En dan hoor ik van allemaal mensen dat ze verrassend goed waren, wtf >.<

DBSTF Live zonder MMA is best verrassend, maar waar dat goed vandaan komt weet ik ook niet xd

Die track is al bijna 3 jaar oud man dat is niet meer hip tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 15:26 

Hardtraxxer

Ik kwam zaterdagnacht terug van een verjaardag en heb deze liveact nog ff geluisterd op B2S.nl
Ik snap dat sommige mensen DBSTF niet uit kunnen staan, maar ik vond dit een heerlIjke liveact.
Heel veel dj's doen niks speciaals bij een liveact en zetten een normale DJ set neer waardoor je niet eens door hebt dat ze live staan (behalve het feit dat ze een half uurtje staan)
DBSTF proberen er hier wel iets vets van te maken met hun edits en hun manier van mixen (sound of the thunder: heerlijk!) net als op intens wat ook een heerlijke liveact was!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 15:56 

Hardtraxx Veteran

Best knap.... zoveel goeie nummers hebben en alleen maar meuk draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 16:17 

Hardtraxx Veteran

Ook vanaf de tribune bekeken en geluisterd (Mede doordat we de rest ook even kwijt waren :P), had er niet veel van verwacht, maar er zitten een aantal leuke edits in. Desalniettemin zaten er ook een aantal tracks waarvan ik dacht ''Moet dat nou?'. Wel jammer dat ze Shiverz wel in de set hebben zitten maar niet gedraaid..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 17:10 

Hardtraxx Veteran

Vond dit wel leuk toen. Niet veel op gelet, maar kwam ook omdat ik aan het kaarten was op de tribune. xd (volgens mij was dat tijdens deze set)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 17:26 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het op zich wel prima wegluisteren zo thuis als ik alles hoor. Natuurlijk is dit allemaal voorbereid en noem maar op, maar er zit zeker progressie in de liveact. Die vorige keer op In Qontrol vond ik namelijk echt waardeloos. Als ik dit zo hoor merk ik wel welke kant DBSTF op wil, iets hardere kicks met toch wel een typisch DBSTF gevoel in een track. Ik ben erg beniewd wat ze het komende jaar gaan brengen, na toch wel 2 mindere jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 17:41 

Hardtraxx Addict

Tsja ik was waus op dit moment dus heb me er goed op vermaakt :D Net als eigenlijk ieder feestje. Krijg wel telkens herinneringen terug dus dat is ook wel fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 19:31 

Ik vind dit leuk! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 23:30 

Hardtraxxer

vette liveset! zo moeten livesets zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 06:15 

Hardtraxxer

wie kan me eens uitleggen wat precies een live-act is?
ik hoorde daar het verschil echt niet met vergelijking de andere teams.

Wat is hier nou meer live aan dan de rest? toen ik ze daar zo zag staan leek het me ook of ze gewoon plaatjes afspeelden in de cd spelers
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:31 

Hardtraxxer

Op het feest zelf zijn ze mij niet opgevallen :/ (komt door omstandigheden denk ik). Als ik hem nu zo terug luister krijg ik toch best wel vaak kippenvel momenten :D verrassend goede set moet ik zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:39 

Hardtraxx Crew

themaster schreef:
wie kan me eens uitleggen wat precies een live-act is?
ik hoorde daar het verschil echt niet met vergelijking de andere teams.

Wat is hier nou meer live aan dan de rest? toen ik ze daar zo zag staan leek het me ook of ze gewoon plaatjes afspeelden in de cd spelers

Kijk even in het Stel-je-vraag-topic op pagina 1. Dat is namelijk de eerste vraag die daar gesteld wordt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 11:28 

Hardtraxxer

Thx DBSFT, dat half uurtje pauze (ff eten, drinken halen, pissen) deed me zeer goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 18:13 

Hardtraxx Newbie

mee eens
Italian Stallion schreef:
Ik kwam zaterdagnacht terug van een verjaardag en heb deze liveact nog ff geluisterd op B2S.nl
Ik snap dat sommige mensen DBSTF niet uit kunnen staan, maar ik vond dit een heerlIjke liveact.
Heel veel dj's doen niks speciaals bij een liveact en zetten een normale DJ set neer waardoor je niet eens door hebt dat ze live staan (behalve het feit dat ze een half uurtje staan)
DBSTF proberen er hier wel iets vets van te maken met hun edits en hun manier van mixen (sound of the thunder: heerlijk!) net als op intens wat ook een heerlijke liveact was!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 18:22 

Hardtraxxer

Ik vond het wel verassend leuk! heb niet heel veel met hun
maar vermaakte me prima tijdens hun set, best vet gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 18:30 

Edits zijn mooi, maar lijken nogal identiek... Jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 13:17 

Hardtraxx Newbie

is shivers geen oude knaller dan??
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 19:43 

Hardtraxxer

Dysphoria schreef: