Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 42 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Prima livesetje alleen van die Magical Mystery mogen ze weleens afstappen.
T
FRArnold wrote:Prima livesetje alleen van die Magical Mystery mogen ze weleens afstappen.
Ook maar meteen van Rocking Ur Mind.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Vond dit geen fluit aan, heb het hele half uur stilgestaan en dat deed me meer zeer aan de poten dan 't losgaan.. Paar leuke edits, paar hardere mid intro's maar iedere keer weer die lange break + vervelende melodie, nee was niks aan helaas.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Leuk geprobeerd, maar beter hadden ze Anger, Rock Diz, Ride With Uz (Max Enforcer remix) en Shiverz gedraaid. Dan nog Our Music, Loopmachine en Madhouse erbij, dan heb je pas een dikke liveset!
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
View on YouTube
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
XtD wrote:En dan hoor ik van allemaal mensen dat ze verrassend goed waren, wtf >.<
DBSTF Live zonder MMA is best verrassend, maar waar dat goed vandaan komt weet ik ook niet xd
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
flevoboys wrote:
iSenSe` wrote:Omdat het gros van het volk op deze nrs zit te wachten ipv de oude ;)
Ja dat snap ik maar daarom vind ik het ook zo jammer. Alles voor het grote publiek he.
klopt, maar ik kan me ook wel een beetje in het feit vinden dat als je als dj, je eigen plaat op het laatst wel beu bent.... je maakt die plaat, drukt elke 20secs op play... en vervolgens moet hij nog 2 jaar over de gehele wereld gedraaid worden, en na 3 jaar vragen ze je er nog om :P
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Lyst wrote:
XtD wrote:En dan hoor ik van allemaal mensen dat ze verrassend goed waren, wtf >.<
DBSTF Live zonder MMA is best verrassend, maar waar dat goed vandaan komt weet ik ook niet xd
Die track is al bijna 3 jaar oud man dat is niet meer hip tegenwoordig.
Hardtraxxer
68 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Ik kwam zaterdagnacht terug van een verjaardag en heb deze liveact nog ff geluisterd op B2S.nl
Ik snap dat sommige mensen DBSTF niet uit kunnen staan, maar ik vond dit een heerlIjke liveact.
Heel veel dj's doen niks speciaals bij een liveact en zetten een normale DJ set neer waardoor je niet eens door hebt dat ze live staan (behalve het feit dat ze een half uurtje staan)
DBSTF proberen er hier wel iets vets van te maken met hun edits en hun manier van mixen (sound of the thunder: heerlijk!) net als op intens wat ook een heerlijke liveact was!
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Best knap.... zoveel goeie nummers hebben en alleen maar meuk draaien.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ook vanaf de tribune bekeken en geluisterd (Mede doordat we de rest ook even kwijt waren :P), had er niet veel van verwacht, maar er zitten een aantal leuke edits in. Desalniettemin zaten er ook een aantal tracks waarvan ik dacht ''Moet dat nou?'. Wel jammer dat ze Shiverz wel in de set hebben zitten maar niet gedraaid..
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Vond dit wel leuk toen. Niet veel op gelet, maar kwam ook omdat ik aan het kaarten was op de tribune. xd (volgens mij was dat tijdens deze set)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik vind het op zich wel prima wegluisteren zo thuis als ik alles hoor. Natuurlijk is dit allemaal voorbereid en noem maar op, maar er zit zeker progressie in de liveact. Die vorige keer op In Qontrol vond ik namelijk echt waardeloos. Als ik dit zo hoor merk ik wel welke kant DBSTF op wil, iets hardere kicks met toch wel een typisch DBSTF gevoel in een track. Ik ben erg beniewd wat ze het komende jaar gaan brengen, na toch wel 2 mindere jaren.
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Tsja ik was waus op dit moment dus heb me er goed op vermaakt :D Net als eigenlijk ieder feestje. Krijg wel telkens herinneringen terug dus dat is ook wel fijn.
D
Ik vind dit leuk! :yay:
Hardtraxxer
653 posts member since 2010
last seen Dec 2012
vette liveset! zo moeten livesets zijn
Hardtraxxer
742 posts member since 2009
last seen Nov 2023
wie kan me eens uitleggen wat precies een live-act is?
ik hoorde daar het verschil echt niet met vergelijking de andere teams.

Wat is hier nou meer live aan dan de rest? toen ik ze daar zo zag staan leek het me ook of ze gewoon plaatjes afspeelden in de cd spelers
Hardtraxxer
379 posts member since 2010
last seen Sep 2015
Op het feest zelf zijn ze mij niet opgevallen :/ (komt door omstandigheden denk ik). Als ik hem nu zo terug luister krijg ik toch best wel vaak kippenvel momenten :D verrassend goede set moet ik zeggen :P
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
themaster wrote:wie kan me eens uitleggen wat precies een live-act is?
ik hoorde daar het verschil echt niet met vergelijking de andere teams.

Wat is hier nou meer live aan dan de rest? toen ik ze daar zo zag staan leek het me ook of ze gewoon plaatjes afspeelden in de cd spelers
Kijk even in het Stel-je-vraag-topic op pagina 1. Dat is namelijk de eerste vraag die daar gesteld wordt ;)
Hardtraxxer
91 posts member since 2010
last seen Feb 2017
Thx DBSFT, dat half uurtje pauze (ff eten, drinken halen, pissen) deed me zeer goed!
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2010
last seen Feb 2012
mee eens
Italian Stallion wrote:Ik kwam zaterdagnacht terug van een verjaardag en heb deze liveact nog ff geluisterd op B2S.nl
Ik snap dat sommige mensen DBSTF niet uit kunnen staan, maar ik vond dit een heerlIjke liveact.
Heel veel dj's doen niks speciaals bij een liveact en zetten een normale DJ set neer waardoor je niet eens door hebt dat ze live staan (behalve het feit dat ze een half uurtje staan)
DBSTF proberen er hier wel iets vets van te maken met hun edits en hun manier van mixen (sound of the thunder: heerlijk!) net als op intens wat ook een heerlijke liveact was!
Hardtraxxer
219 posts member since 2011
last seen Apr 2019
Ik vond het wel verassend leuk! heb niet heel veel met hun
maar vermaakte me prima tijdens hun set, best vet gedaan
S
Edits zijn mooi, maar lijken nogal identiek... Jammer
J
2 posts member since 2011
last seen Oct 2014
is shivers geen oude knaller dan??
Q