Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2018 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afspelen via Spotify gaat ook weer helemaal kut als je geen premium hebt. Maar wat een tracks, niet normaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na Prisma ( (L) ) de rest net ook even aangehad.
Gaaf zeg! Dacht dat ik klaar was met raw hardstyle maar deze muziek steekt toch wel echt goed in elkaar. Sfeervolle tracks :).
Stay en Close Your Eyes zijn beide ook echt nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2018 17:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zou deze graag willen luisteren, maar Spotify :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2018 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Zou deze graag willen luisteren, maar Spotify :thumbdown:

Ja, heb dit probleem ook een beetje.. Erg onhandig. Beter gewoon via YouTube/SC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Beter gewoon via YouTube/SC.


Vind dit juist de beste optie. Gemakkelijk op de achtergrond luisteren, offline luisterbaar en makkelijke wisselen tussen tracks. Ook voor de artiesten zal dit meer opbrengen dan een upload op een door jou genoemd platform.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 17:50 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
corneelwr schreef:
Beter gewoon via YouTube/SC.


Vind dit juist de beste optie. Gemakkelijk op de achtergrond luisteren, offline luisterbaar en makkelijke wisselen tussen tracks. Ook voor de artiesten zal dit meer opbrengen dan een upload op een door jou genoemd platform.


Er werkt niks kutter dan de gratis versie van Spotify dus dit is puur een geld kwestie
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
MelvinFR schreef:
corneelwr schreef:
Beter gewoon via YouTube/SC.


Vind dit juist de beste optie. Gemakkelijk op de achtergrond luisteren, offline luisterbaar en makkelijke wisselen tussen tracks. Ook voor de artiesten zal dit meer opbrengen dan een upload op een door jou genoemd platform.


Er werkt niks kutter dan de gratis versie van Spotify dus dit is puur een geld kwestie


Nee YouTube oo je telefoon is prettig :lol:. Lekker op de achtergrond laten afspelen voor maar liefst 15 euro per maand. Met een spotify familie account (gewoon met je vrienden aanmaken) kost je 3 euro perr maand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 19:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kost Soundcloud zonder reclame tegenwoordig ook niet gewoon geld?

kegel77w schreef:
Met een spotify familie account (gewoon met je vrienden aanmaken) kost je 3 euro perr maand.


Dit idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 19:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb zelf SoundCloud go om dingen te uploaden, maar zelfs SoundCloud heeft tegenwoordig reclames ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 21:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is dit ook een set he :love: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds kort Spotify Premium account en sindsdien deze set al tachenvijftig keer geluisterd. Perfecte Loudness muziek :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
corneelwr schreef:
Beter gewoon via YouTube/SC.


Vind dit juist de beste optie. Gemakkelijk op de achtergrond luisteren, offline luisterbaar en makkelijke wisselen tussen tracks. Ook voor de artiesten zal dit meer opbrengen dan een upload op een door jou genoemd platform.

Als je de betaalde versie hebt ja. En aangezien ik dat niet heb is het dus tering onhandig, vooral via laptop/pc. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2019 01:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
MelvinFR schreef:
corneelwr schreef:
Beter gewoon via YouTube/SC.


Vind dit juist de beste optie. Gemakkelijk op de achtergrond luisteren, offline luisterbaar en makkelijke wisselen tussen tracks. Ook voor de artiesten zal dit meer opbrengen dan een upload op een door jou genoemd platform.

Als je de betaalde versie hebt ja. En aangezien ik dat niet heb is het dus tering onhandig, vooral via laptop/pc. :whistle:


Kunt natuurlijk ook niet iedereen tevreden stellen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
corneelwr schreef:
Beter gewoon via YouTube/SC.


Vind dit juist de beste optie. Gemakkelijk op de achtergrond luisteren, offline luisterbaar en makkelijke wisselen tussen tracks. Ook voor de artiesten zal dit meer opbrengen dan een upload op een door jou genoemd platform.


Alleen kut dat ie er nu afgehaald is
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2019 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo?
https://open.spotify.com/album/7oq4mAqF ... pab6dRTlIg

Ik snap trouwens niet hoe je anno 2019 nog geen spotify premium hebt :P Naast het aanbod van miljoenen tracks wil je toch ook een beetje fatsoenlijke kwaliteit luisteren? Soundcloud is gewoon pure baltyvves. Als je met een paar maten een familie account deelt kost het je letterlijk €3 per maand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu doet ie het weer zag ik gisteren al ja, toen ik die comment plaatste kreeg ik een error met die link.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle