Active topics in Hardstyle

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 10 hours ago
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 5 days ago
Afspelen via Spotify gaat ook weer helemaal kut als je geen premium hebt. Maar wat een tracks, niet normaal :worship:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 9 hours ago
Na Prisma ( (L) ) de rest net ook even aangehad.
Gaaf zeg! Dacht dat ik klaar was met raw hardstyle maar deze muziek steekt toch wel echt goed in elkaar. Sfeervolle tracks :).
Stay en Close Your Eyes zijn beide ook echt nice.
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Zou deze graag willen luisteren, maar Spotify :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
8657 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
kingxxl wrote:Zou deze graag willen luisteren, maar Spotify :thumbdown:
Ja, heb dit probleem ook een beetje.. Erg onhandig. Beter gewoon via YouTube/SC.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 6 hours ago
corneelwr wrote:Beter gewoon via YouTube/SC.
Vind dit juist de beste optie. Gemakkelijk op de achtergrond luisteren, offline luisterbaar en makkelijke wisselen tussen tracks. Ook voor de artiesten zal dit meer opbrengen dan een upload op een door jou genoemd platform.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 18 days ago
MelvinFR wrote:
Vind dit juist de beste optie. Gemakkelijk op de achtergrond luisteren, offline luisterbaar en makkelijke wisselen tussen tracks. Ook voor de artiesten zal dit meer opbrengen dan een upload op een door jou genoemd platform.
Er werkt niks kutter dan de gratis versie van Spotify dus dit is puur een geld kwestie
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
ErikZ wrote:
MelvinFR wrote:
Er werkt niks kutter dan de gratis versie van Spotify dus dit is puur een geld kwestie
Nee YouTube oo je telefoon is prettig :lol:. Lekker op de achtergrond laten afspelen voor maar liefst 15 euro per maand. Met een spotify familie account (gewoon met je vrienden aanmaken) kost je 3 euro perr maand.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Kost Soundcloud zonder reclame tegenwoordig ook niet gewoon geld?
kegel77w wrote:Met een spotify familie account (gewoon met je vrienden aanmaken) kost je 3 euro perr maand.
Dit idd.
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Heb zelf SoundCloud go om dingen te uploaden, maar zelfs SoundCloud heeft tegenwoordig reclames ja.
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
Wat is dit ook een set he :love: :bomb:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 15 days ago
Sinds kort Spotify Premium account en sindsdien deze set al tachenvijftig keer geluisterd. Perfecte Loudness muziek :love:
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
MelvinFR wrote:
Als je de betaalde versie hebt ja. En aangezien ik dat niet heb is het dus tering onhandig, vooral via laptop/pc. :whistle:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 6 hours ago
corneelwr wrote:
MelvinFR wrote:
Als je de betaalde versie hebt ja. En aangezien ik dat niet heb is het dus tering onhandig, vooral via laptop/pc. :whistle:
Kunt natuurlijk ook niet iedereen tevreden stellen. :P
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 12 hours ago
MelvinFR wrote:
Alleen kut dat ie er nu afgehaald is
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Hoezo?
View on Spotify

Ik snap trouwens niet hoe je anno 2019 nog geen spotify premium hebt :P Naast het aanbod van miljoenen tracks wil je toch ook een beetje fatsoenlijke kwaliteit luisteren? Soundcloud is gewoon pure baltyvves. Als je met een paar maten een familie account deelt kost het je letterlijk €3 per maand.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 12 hours ago
Nu doet ie het weer zag ik gisteren al ja, toen ik die comment plaatste kreeg ik een error met die link.
F
Hardtraxxer
204 posts member since 2015
Poh kwam deze vanmiddag nog even tegen. Toch wel fijn dat die op spotify staat. Wat jammer dat dit de laatste Loudness was
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
Goeie bump. Dit was voor mij ook echt precies Loudness. Melodieus maar mokertje hard.