Bedankt mannen!
Rickzel schreef:
Sowieso altijd doen wat je zelf vetste vind, want stel dat je het wordt, dan verwachten ze ook dat je dat gene van je inzending zo ongeveer draait. Nie om kwallerig te doen over Intents, maar wij dachten ook dat we kansloos waren met die hoeveelheid classics die we in onze inzending gingen stoppen maar dat bleek juist precies wat ze zochten

Gewoon uit gaan van wat je zelf vind waar je "voor staat" en als je beetje geluk hebt win je vanzelf een keer een vette plek

Ik vind hem iig vet man

Inderdaad, in je contestmix moet je laten zien wat ze van je kunnen verwachten als je zou winnen en dan is dit wat je daar van mij kunt verwachten

Vandaar dat ik ook voor dit lijstje heb gekozen.