Daar heb je weer andere middelen voor.RomanAnthony wrote:Lijkt me oprecht best taai/kut als je moet openen van 22:00 - 23:00 en dan van 05:30 - 06:00 nog even een half uurtje moet. Kijk je ondertussen toch ook wel met je linkeroog in je rechter broekzak.
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Niet aan te raden als je staat de draaien en er heel wat mensen naar je staan te kijken.Broken Balance wrote:Daar heb je weer andere middelen voor.RomanAnthony wrote:Lijkt me oprecht best taai/kut als je moet openen van 22:00 - 23:00 en dan van 05:30 - 06:00 nog even een half uurtje moet. Kijk je ondertussen toch ook wel met je linkeroog in je rechter broekzak.
Paranoia modus aan.
Heb ik van horen zeggen, natuurlijk.
Heb zat DJ's dat zien doen
(Niet letterlijk gezien, maar je zag heel duidelijk dat ze aan iets zaten).
Ligt aan de persoon denk ik, en omdat ze Psychopatisch zijn is het misschien geen goed idee.
Ligt aan de persoon denk ik, en omdat ze Psychopatisch zijn is het misschien geen goed idee.
Verklaart trouwens wel het een en ander bij Unresolved.RomanAnthony wrote:Lijkt me oprecht best taai/kut als je moet openen van 22:00 - 23:00 en dan van 05:30 - 06:00 nog even een half uurtje moet. Kijk je ondertussen toch ook wel met je linkeroog in je rechter broekzak.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 3 days ago
Niet aanwezig, mondkapje komt pas zaterdag binnen
Ik snap niet wat zij allemaal nog doen op de lineup, die area is dan toch al helemaal geslooptPsychopathics wrote: 23:00 - 00:00: Daymion & Level One
00:00 - 01:00: Unresolved
01:00 - 02:00: Hyjacked
02:00 - 03:00: Unresolved
03:00 - 04:00: Malice
04:00 - 05:00: Project Core
05:00 - 06:00: Spitnoise
Hallo SPITNOISE?Norther66 wrote:Ik snap niet wat zij allemaal nog doen op de lineup, die area is dan toch al helemaal gesloopt
uhmmmmmmbroodjebeenham wrote:Unresolved classicsHopen als klassiertjes als ehm, ja, uhm...
Wou net zeggen ja. Spitnoise zal de toko daar wel eens gaan afbreken. Op Defqon stond de black ook niet meer nadat Spitnoise langs is geweestAlm1ghty wrote:Hallo SPITNOISE?Norther66 wrote:Ik snap niet wat zij allemaal nog doen op de lineup, die area is dan toch al helemaal gesloopt![]()
![]()
Pffff Q-Base vice versaIndy wrote:Wou net zeggen ja. Spitnoise zal de toko daar wel eens gaan afbreken. Op Defqon stond de black ook niet meer nadat Spitnoise langs is geweestAlm1ghty wrote:Hallo SPITNOISE?Norther66 wrote:Ik snap niet wat zij allemaal nog doen op de lineup, die area is dan toch al helemaal gesloopt![]()
![]()
Check vooral de set dan van Tha Playah op QlimaxBroken Balance wrote:Heb zat DJ's dat zien doen(Niet letterlijk gezien, maar je zag heel duidelijk dat ze aan iets zaten).
Alles is om 23:00 al gesloopt, spitnoise heeft niets meer te doen daarIndy wrote:Wou net zeggen ja. Spitnoise zal de toko daar wel eens gaan afbreken. Op Defqon stond de black ook niet meer nadat Spitnoise langs is geweestAlm1ghty wrote:Hallo SPITNOISE?Norther66 wrote:Ik snap niet wat zij allemaal nog doen op de lineup, die area is dan toch al helemaal gesloopt![]()
![]()
Jammer dat het filmpje van Unexist op een Q-Base <2010 van youtube af is.ErikZ wrote:Check vooral de set dan van Tha Playah op QlimaxBroken Balance wrote:Heb zat DJ's dat zien doen(Niet letterlijk gezien, maar je zag heel duidelijk dat ze aan iets zaten).
Ligt aan de persoon denk ik, en omdat ze Psychopatisch zijn is het misschien geen goed idee.zo strak als een bos uien met een kaak die de 10 km aan het schaatsen was
ErikZ wrote:Check vooral de set dan van Tha Playah op QlimaxBroken Balance wrote:Heb zat DJ's dat zien doen(Niet letterlijk gezien, maar je zag heel duidelijk dat ze aan iets zaten).
Ligt aan de persoon denk ik, en omdat ze Psychopatisch zijn is het misschien geen goed idee.zo strak als een bos uien met een kaak die de 10 km aan het schaatsen was
05:28 en 28:06 bijvoorbeeld (bedankt Youtube comments).
Buiten dat om was dat echt een geniale set.
100%! Eigenlijk des te knapperBroken Balance wrote:Buiten dat om was dat echt een geniale set.
Die rijdt strakke rondetijdenErikZ wrote:zo strak als een bos uien met een kaak die de 10 km aan het schaatsen was
Unresolved die kan dat prima, een oog in zijn broekzak en de ander op de decks gericht.RomanAnthony wrote:Lijkt me oprecht best taai/kut als je moet openen van 22:00 - 23:00 en dan van 05:30 - 06:00 nog even een half uurtje moet. Kijk je ondertussen toch ook wel met je linkeroog in je rechter broekzak.