Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 12:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Feest: Maximaal RAW · Army of the Rebels
Datum: 14-06-2019
Tijd: 22:00 - 04:00
Locatie: PKHS, Tilburg
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://www.eventbrite.nl/e/tickets-max ... 1807259176
Prijs: €7,50 (early bird)

Line-up:
Rebelion
Imperatorz
Level One
Mutilator
Daymion
NRK
Psychopathics
Hyjacked
MC Raise
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met Psychopathics op de line up moet dit wel heel dik worden :love:



Ben helaas die vrijdag ziek, dus sla deze keer over >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo zieke line up dat je alleen van het idee al ziek bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2019 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel aanwezig met Paultheone :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pak in de zomermaanden amper feestjes omdat bijna alles buiten is en overdag. Hier dus waarschijnlijk wel aanwezig, want: In de avond/nacht, indoor, dichtbij en nog wel een ok line-up. Rebelion, Imperatorz en Level One zijn dikke prima. De andere namen zeggen me eigenlijk niks. Psychopathics is hersenloos topvermaak, dus daar kijk ik eigenlijk wel naar uit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 17:20 
 
Hardtraxxer

Svbtwee schreef:
Pak in de zomermaanden amper feestjes omdat bijna alles buiten is en overdag. Hier dus waarschijnlijk wel aanwezig, want: In de avond/nacht, indoor, dichtbij en nog wel een ok line-up. Rebelion, Imperatorz en Level One zijn dikke prima. De andere namen zeggen me eigenlijk niks. Psychopathics is hersenloos topvermaak, dus daar kijk ik eigenlijk wel naar uit :lol:


Is dit met een bepaalde reden? Of puur omdat je altijd het tegenovergestelde moet doen/vinden van wat andere mensen doen/vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Svbtwee schreef:
Pak in de zomermaanden amper feestjes omdat bijna alles buiten is en overdag. Hier dus waarschijnlijk wel aanwezig, want: In de avond/nacht, indoor, dichtbij en nog wel een ok line-up. Rebelion, Imperatorz en Level One zijn dikke prima. De andere namen zeggen me eigenlijk niks. Psychopathics is hersenloos topvermaak, dus daar kijk ik eigenlijk wel naar uit :lol:


Is dit met een bepaalde reden? Of puur omdat je altijd het tegenovergestelde moet doen/vinden van wat andere mensen doen/vinden?

Zal de onzin van je 2e vraag maar negeren. Lekker onnodig ook weer nadat je eerst een normale vraagt stelt. Laat het daar dan ook bij.


De grootste reden dat ik een voorkeur heb voor indoor feesten is vanwege mijn autisme. Indoor is qua prikkels voor mij nog te behappen, outdoor eigenlijk niet. Soms wanneer ik naar een festival ben geweest heb ik daar dagen later nog, zowel in mijn hoofd als lichamelijk, last van. Mijn hoofd slaat na z'n dag helemaal op hol. Dan heb ik letterlijk geen één moment rust meer. Het blijft dan als een dolle gedachtes door mijn hoofd pompen. Dat vreet energie, dus wanneer dat te lang duurt raak ik daar lichamelijk ook enorm vermoeid van.

En wat overdag feesten betreft: De zaterdag is voor mij gewoon een werkdag, dus daar kan ik vrijwel nooit naartoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2019 22:33 
 
Hardtraxx Veteran

Mod Edit: zo’n opmerking is nergens voor nodig. Heb wat meer respect voor elkaar, zeker wanneer iemand iets zegt over zijn aandoening
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2019 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn welgemeende excuses voor een misplaatst grapje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:

De grootste reden dat ik een voorkeur heb voor indoor feesten is vanwege mijn autisme. Indoor is qua prikkels voor mij nog te behappen, outdoor eigenlijk niet.


Hoe komt het dat outdoor zoveel meer prikkels heeft? ik had zelf verwacht dat indoor door alle laser en lampen veel meer prikkels geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 17:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Svbtwee schreef:

De grootste reden dat ik een voorkeur heb voor indoor feesten is vanwege mijn autisme. Indoor is qua prikkels voor mij nog te behappen, outdoor eigenlijk niet.


Hoe komt het dat outdoor zoveel meer prikkels heeft? ik had zelf verwacht dat indoor door alle laser en lampen veel meer prikkels geeft.


Dit dacht ik dus ook meteen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Dit dacht ik dus ook meteen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 11:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
broodjebeenham schreef:
Svbtwee schreef:

De grootste reden dat ik een voorkeur heb voor indoor feesten is vanwege mijn autisme. Indoor is qua prikkels voor mij nog te behappen, outdoor eigenlijk niet.


Hoe komt het dat outdoor zoveel meer prikkels heeft? ik had zelf verwacht dat indoor door alle laser en lampen veel meer prikkels geeft.


Dit dacht ik dus ook meteen.


Binnen is donker en vaak minder mensen. Outdoor heb je al sneller meer mensen, het is licht dus je ziet meer en je hebt (pak Emporium als voorbeeld) natuur eromheen. Extreem veel prikkels. Ik kan het enigszins begrijpen gezien ik zelf ook bekend ben op dat gebied. Gelukkig heb ik er alleen weinig last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 11:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk juist doordat bij festivals het beide aanwezig kan zijn, dus zowel outdoor als indoor (tenten met lichten en lasers). Daarnaast zijn er vaak meerdere stages, meestal ook een stuk meer bezoekers. Terwijl in zo'n zaal uiteindelijk alles toch een soort donkere "waas" wordt. Overdag kun je alle mensen, vormen, kleuren etc. beter waarnemen. Vermoed dat outdoor dus zeker wel meer prikkels geeft.

Edit: nou dat dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat Sarabande en Leandertjeee zeggen inderdaad, maar ik heb het afgelopen uur een heel stuk zitten typen, dus dat plaats ik ook nog maar, anders was dat allemaal voor niets xd:

Bij indoor is de lichtshow visueel heel overheersend aanwezig. Dat houd juist mijn aandacht op één ding gericht: De stage. Verder sta je in een afgesloten donkere ruimte wat voor mij rust geeft, en waardoor ik me beter op de show en muziek kan concentreren. Van de mensen in het publiek krijg ik door de betrekkelijke donkerte in de zaal ook een stuk minder mee dan bij een outdoor feest. Dus ook weer minder afleiding en prikkels.

Bij een festival sta ik in de buitenlucht, daar zitten geen vier 4 muren en een dak boven mijn hoofd, waardoor alles veel groter aanvoelt. Over het algemeen zijn de terreinen ook een stuk groter met meerdere stages. Grote en of meerdere ruimtes = meer priklels. Het is buiten licht, dus de lichtshow op stages is vaak minder overheersend, waardoor het mijn aandacht veel minder trekt dan bij indoor feesten. Wat er voor zorgt dat mijn hoofd de ruimte krijgt om meer met andere dingen bezig te zijn. Het publiek bijvoorbeeld. Wat je outdoor ook al weer veel beter ziet dan indoor.

Dan is er nog de factor van het weer. Bij een indoor feest speelt het weer geen rol. Ik weet dat ik daar altijd sneakers, een spijkerbroek en een T-shirt aan kan. Bij een outdoor feest is dat niet zo en dat geeft alweer onrust in mijn hoofd. De dagen van te voren doe ik niks anders dan de weersvoorspellingen checken en 1000 keer mijn mogelijk outfit in mijn hoofd doornemen. Ook op de dag zelf speelt het weer ook een grote rol. Zonnig weer is op z'n dag voor mij killing. De lucht is blauw, waardoor mijn omgeving nog groter lijkt. En door het licht van de zon komen alle prikkels nog veel sterker binnen.

(Wanneer het bewolkt is zit er voor mij toch nog enigszins een "dak" boven mijn hoofd, en de grijze kleuren werken "rustgevend".



TL:DR
Buiten zijn het licht, de ruimte, en het weer de grootste problemen voor mij.
Doordat alles belicht is, trekt alles bij mij aandacht, wat voor totale overprikkeling zorgt.

Indoor is dankzij de afgesloten donkere ruimte, en één heel sterk visueel overheersende factor (waardoor ik me juist kan focussen) een stuk beter te behappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2019 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koud of warm, ik doe mijn strijdersoutfit gewoon aan. Vierkant maaien in de tweede climax en dan heb je het binnen de kortste keren wel warm.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten