Wat een absolute held is deze man

En hoe hij die kickrolls slaat op 13:20
Tranende bedoel jewrote:Wat een bazenset, en dikke nieuwe tracksAantal momenten gehad dat ik met zwetende ogen zat te kijken.
vond dit op het eerste gehoor ook. na meerdere malen geluisterd te hebben vind ik hem toch wel echt heel vet. heerlijk die vage uithalen.wrote:B-Front - Silent Scream wel beetje saaie plaat trouwens
Ja eigenlijk ook wel mee eenswrote: B-Front - Silent Scream wel beetje saaie plaat trouwens
Vind 'm juist heel vet. Doet me denken aan Auditory Nerve.wrote:Ja eigenlijk ook wel mee eenswrote: B-Front - Silent Scream wel beetje saaie plaat trouwensin ieder geval de minste plaat van de afgelopen periode.
wrote: B-Front - Silent Scream wel beetje saaie plaat trouwens
Helemaal mee eens! Valt ook echt buiten de toon in deze setwrote:Ja eigenlijk ook wel mee eenswrote: B-Front - Silent Scream wel beetje saaie plaat trouwensin ieder geval de minste plaat van de afgelopen periode.
Dat heb ik juist met The Paradox haha. Het begin stukje is echt meesterlijk, maar alles wat daarna komt klinkt zo kinderlijk. Dat heb ik met Blackness trouwens ook.wrote:Ik vind zijn stijl zo erg bij Qlimax passen en de set echt heel vet met de show er bij enzo
B-Front - Silent Scream wel beetje saaie plaat trouwens
Klinkt een beetje als happystylez he die Paradoxwrote:Dat heb ik juist met The Paradox haha. Het begin stukje is echt meesterlijk, maar alles wat daarna komt klinkt zo kinderlijk. Dat heb ik met Blackness trouwens ook.
Vroeger had B-Front echt ballen
Helemaal mee eenswrote:Ik ben ook niet echt zo hyped als iedereen hier over The Paradox. Het is een steengoede plaat maar er zijn serieus 20 andere B-Front platen die mij meer pakken eigenlijk.
Dit. In deze set zitten er al 9.wrote:Ik ben ook niet echt zo hyped als iedereen hier over The Paradox. Het is een steengoede plaat maar er zijn serieus 20 andere B-Front platen die mij meer pakken eigenlijk.
wrote:Vind 'm juist heel vet. Doet me denken aan Auditory Nerve.wrote:Ja eigenlijk ook wel mee eenswrote: B-Front - Silent Scream wel beetje saaie plaat trouwensin ieder geval de minste plaat van de afgelopen periode.