Bazenset
.
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
SHardtraxxer
- 258 posts member since 2011
Net heel de set van begin tot eind bekeken. Van begin tot eind alleen maar kippenvel gehad. Wat was dit toch ongelooflijk vet zeg! 
te vet voor woorden....wat is deze vent toch fantastisch in alles wat ie doet!
meters kippenvel
meters kippenvel
Zitten echt dikke tracks tussen maar ook een paar die me niet zoveel doen.
Luistert lekker weg maar ben niet zo super enthousiast als jullie.
Trouwens die Techno, weer eens een B-freqz plaat die wel nice is
Da's lang geleden. Goeie kicks ook.
Luistert lekker weg maar ben niet zo super enthousiast als jullie.
Trouwens die Techno, weer eens een B-freqz plaat die wel nice is
Hele vette set, die nieuwe met Andy svge, beyond reality, erg dik maar vind persoonlijk z'n set van qlimax 2012 stukken beter. Vind dit niet echt een typische B-front set. Alleen eigen platen, veel intro's en outro's die hij niet draait, geen dikke classic die hij er even tussendoor gooit. K snap 't wel als je 45 min hebt - intro enzo maar toch.
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
Wat een Qlimax was dit, Blademasterz, Project One en B-Front! Wat een muziek maakt die man!
Rickzel, is that you?wrote:Wat een Qlimax was dit, Blademasterz, Project One en B-Front! Wat een muziek maakt die man!
Ongekend goed dit
Luister deze nu voor de 3e x op rij
Luister deze nu voor de 3e x op rij
-
BHardtraxxer
- last seen Sep 2017
`wrote:Rickzel, is that you?wrote:Wat een Qlimax was dit, Blademasterz, Project One en B-Front! Wat een muziek maakt die man!
Hahaha nee, delen wij dezelfde interesse?
-
AHardtraxxer
- 257 posts member since 2013
- last seen Jan 2020
Zojuiet de hele set bekeken.
Holy fucking shit. Godverdomme wat ziek.
Meters kippenvel, die platen in combinatie met die show! Outside World en Blackness..
Ik heb er ook echt geen woorden voor hoe goed die nieuwe platen zijn, stuk voor stuk meesterwerken. Techno ook heerlijke plaat! Had hier heel graag bij willen zijn. Wat een set. 
Holy fucking shit. Godverdomme wat ziek.
Meters kippenvel, die platen in combinatie met die show! Outside World en Blackness..
Haha gvd man, nu niet ineenkeer heel kritisch gaan reageren op dingen he? Dan raken mensen enorm in de war.wrote:`wrote:Rickzel, is that you?wrote:Wat een Qlimax was dit, Blademasterz, Project One en B-Front! Wat een muziek maakt die man!
Hahaha nee, delen wij dezelfde interesse?
Precies. Ik kijk normaal nooit naar een set, ik zet hem op en ga verder in een ander tabblad, maar dit was wel prachtig zegwrote:Net heel de set van begin tot eind bekeken. Van begin tot eind alleen maar kippenvel gehad. Wat was dit toch ongelooflijk vet zeg!
-
BHardtraxxer
- last seen Sep 2017
Ik zie het nu, ik pas hem even aan om verwarring te voorkomen 
Haha oh was maar een grapje hoor, voor mij hoef je hem niet aan te passenwrote:Ik zie het nu, ik pas hem even aan om verwarring te voorkomen
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Geen Pandemonium trouwens, vind ik ietwat verrassend? Had hier toch nog goed bij gepast.
Hij zei dat hij die nog graag wilde draaien, maar te weinig tijd hadwrote:Geen Pandemonium trouwens, vind ik ietwat verrassend? Had hier toch nog goed bij gepast.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
WAUW
Dat hele gevoel in die set, geweldig 
Dit was echt heel bizar. Tijdens deze set heb ik echt een aantal keer gedacht dat god echt bestaat

God bestaat, en hij heeft rood haar 
Jammer van Undiscoverd, had deze weggelaten en Pandemonium er in gedaan. Verder is dit heerlijk genieten!
En wat is EVP goed zeg 
Malle Rickzelwrote:God bestaat, en hij heeft rood haar
wrote:Jammer van Undiscoverd, had deze weggelaten en Magic er in gedaan. Verder is dit heerlijk genieten!En wat is EVP goed zeg
-
DDonateur
- 262 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Eerste keer dat ik EVP hoor, WOW