Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 15:07 

Hardtraxxer

Wat ik me eigenlijk meer afvraag is waarom Audiofreq zich zo heeft laten wegdrukken deze set. Het overgrote deel lijkt toch van Technoboy te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 15:15 

Hardtraxx Veteran

Code White schreef:
Wat ik me eigenlijk meer afvraag is waarom Audiofreq zich zo heeft laten wegdrukken deze set. Het overgrote deel lijkt toch van Technoboy te komen.

Dat weet je niet, omdat er meer saifam is gedraaid? Misschien is Audiofreq wel een gigantische Saifam fan. (wie niet trouwens)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 15:59 

Hardtraxxer

Kepro schreef:
Code White schreef:

Dat weet je niet, omdat er meer saifam is gedraaid? Misschien is Audiofreq wel een gigantische Saifam fan. (wie niet trouwens)

Wellicht ja, het lijkt mij in ieder geval sterk dat Audiofreq terwijl hij naast TBY staat allemaal TBY spul gaat draaien. Maar het kan natuurlijk wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 16:19 

Hardtraxxer

Kepro schreef:
Code White schreef:

Zoiets gaf hij ook aan in de Psyko Punkz vlog over Qlimax. Hij vond het geweldig om Saifam platen te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 20:08 

Bierkoning

stefaneke schreef:
wootum schreef:
21. The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix)

Aleen mid-intro, potverdorie.

Ik was gelijk naar huis gerend, vooral doordat de oorzaak bij dat trage mixwerk ligt.

Overigens wel een leuke lijst verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 14:09 

Hardtraxx Newbie

Ik vond dit juist een van de betere set :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 09:24 

Hardtraxxer

Thao schreef:
Ik vond dit juist een van de betere set :x

Qua tracklist wel, maar qua mixwerk absoluut niet
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle