Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 00:39 

Hardtraxx Crew

Download Audiofreq & Technoboy @ Qlimax 2014 :
[zippy]http://www6.zippyshare.com/v/53930543/file.html[/zippy]

Tracklist:
1. TNT & Isaac - Digital Nation
2. Technoboy - Reflex
3. Crypsis - Break Down Low
4. Technoboy & Isaac - Digital Playground
5. Noisecontrollers - Astral (Audiofreq Remix)
6. Audiofreq - Warcry
7. Audiofreq feat Teddy - Elevation
8. Tuneboy feat E-Life - Devotion
9. Showtek - We Speak Music
10. Tuneboy - XY
11. The KGB's - Yerba Diabolika (Technoboy Mix)
12. Showtek feat MC DV8 - Electronic Stereophonic
13. 2 Best Enemies - Phases (TBY Romantic Mix)
14. Southstylers - Pounding Senses (Original + Deeper Inside Mix)
15. Alpha² & Wildstylez - Breathe
16. Technoboy & Activator - Steam Train
17. Technoboy - Next Dimensional World (Qlimax 2008 Anthem) (2012 Edit)
18. TNT - First Match 2011
19. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
20. Audiotricz & TNT - Ghettoblaster
21. The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 00:44 

Hardtraxxer

lekkere set :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 05:39 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
8. Tuneboy feat E-Life - Devotion
9. Showtek - We Speak Music
11. The KGB's - Yerba Diabolika (Technoboy Mix)
12. Showtek feat MC DV8 - Electronic Stereophonic
13. 2 Best Enemies - Phases (TBY Romantic Mix)
14. Southstylers - Pounding Senses (Original + Deeper Inside Mix)
15. Alpha² & Wildstylez - Breathe
16. Technoboy & Activator - Steam Train
17. Technoboy - Next Dimensional World (Qlimax 2008 Anthem) (2012 Edit)
18. TNT - First Match 2011
19. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 12:04 

Hardtraxx Veteran

Lekker hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 16:23 

Hardtraxxer

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2014 16:30 

wootum schreef:

Aleen mid-intro, potverdorie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 11:34 

Hardtraxx Veteran

21 tracks in 90 minuten :lol:
en Audiofreq heeft maar 2 platen gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 11:47 

Hardtraxxer

Dit setje was genieten hoor, zelfs op de radio thuis :thumbup:

Gangsterdwerg schreef:

Dat viel mij dus ook al op...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 14:17 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:

Ja tijdens de livestream viel me ook al op hoe laat er werd overgemixt. Maar heeft TBY vaker last van
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2014 18:54 

Hardtraxxer

Pipa schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Ja tijdens de livestream viel me ook al op hoe laat er werd overgemixt. Maar heeft TBY vaker last van

Zwaar vervelend, 0,0 drive en snap eerlijk gezegd niet waarom je het leuk zou vinden om zo te mixen... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 11:18 

Hardtraxx Veteran

Hyperactive schreef:
Pipa schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Zwaar vervelend, 0,0 drive en snap eerlijk gezegd niet waarom je het leuk zou vinden om zo te mixen... :/

Ja als je snel overmixt komt iedereen weer in de mood voor de volgende track. Zo was na elke track de laatste 20 seconde stond zeker iedereen stil
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 18:19 

Hardtraxxer

Wat loopt iedereen nou te zeiken over het overmixen dan?

Heeft er nou echt niemand tegenwoordig meer inzicht en kennis van hoe een feest als Qlimax eruit hoort te zien en wat daar op welke manier bij hoort?

Het is juist heerlijk dat er het eerste uur traag gemixt wordt, dat zijn de rootzzz van de harder-stylez. Het is geen raw hardstyle of hardcore hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 18:27 

Hardtraxxer

ttthijss schreef:
Wat loopt iedereen nou te zeiken over het overmixen dan?

Heeft er nou echt niemand tegenwoordig meer inzicht en kennis van hoe een feest als Qlimax eruit hoort te zien en wat daar op welke manier bij hoort?

Het is juist heerlijk dat er het eerste uur traag gemixt wordt, dat zijn de rootzzz van de harder-stylez. Het is geen raw hardstyle of hardcore hoor ;)

Dat je een keer op de outro mixed okee maar je hoeft echt niet elke track die je draait bijna helemaal uit te laten lopen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 18:54 

Hardtraxx Addict

ttthijss schreef:

En ook geen Early Hardstyle, met je "rootzzz". Wat trouwens vrij weinig met mix tempo te maken heeft.

ttthijss schreef:

Dit slaat echt helemaal nergens op. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 19:42 

Hardtraxx Veteran

Dus jij wilt zeggen dat een overgang zoals op 70:40 heerlijk is voor op een feest (à la Qlimax)? Laat me niet lachen joh. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 23:21 

Hardtraxxer

Maximumraver schreef:
ttthijss schreef:

En ook geen Early Hardstyle, met je "rootzzz". Wat trouwens vrij weinig met mix tempo te maken heeft.

ttthijss schreef:

Leg eens uit dan, waarom slaat het nergens op? Ben benieuwd ! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 23:51 

Hardtraxx Veteran

ttthijss schreef:
Maximumraver schreef:
ttthijss schreef:

ttthijss schreef:

Leg eens uit dan, waarom slaat het nergens op? Ben benieuwd ! :lol:

wat heeft tempo met rootz te maken >.< je reactie raakt kant nog wal man... Dat technoboy nou eenmaal zo mixt, oke... maar heeft toch helemaal niks met vroegah te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 01:04 

Hardtraxxer

ttthijss schreef:

Dit slaat echt helemaal nergens op. :lol:[/quote]

Leg eens uit dan, waarom slaat het nergens op? Ben benieuwd ! :lol:[/quote]

wat heeft tempo met rootz te maken >.< je reactie raakt kant nog wal man... Dat technoboy nou eenmaal zo mixt, oke... maar heeft toch helemaal niks met vroegah te maken.[/quote]

-------------------------------------------------------------

Nou oke kijk.

Qlimax is een traditioneel feest, wat niet zoals hardbass alleen puur om de muziek gaat maar juist de hele show eromheen.
Er zit in volgorde in van sloom naar snel, vroeger mixten ze, jawel mensen! altijd op de outro, dat is oorspronkelijk dus traditioneel, en laat dat nou net bij Qlimax passen.

Er wordt van tevoren met de organisatie overlegd hoe er gedraaid gaat worden, en dan heb ik het niet over mixfouten. Maar dit hoort gewoon bij het feest, dat is een feit. Wat jullie ervan vinden mogen jullie vinden.

Dus eigenlijk heet het alles met vroeger te maken, als er vroeger niks was dan kan er namelijk nu ook niks zijn :cool:

Ps. Lastig typen op mijn tel sorry!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 10:39 

Hardtraxx Veteran

Lijkt me sterk dat dit klopt, maar goed.
Waarom doet Technoboy het dan op alle feesten ipv alleen Qlimax. Lijkt me erg sterk dat Q-dance zegt tegen Technoboy en Audiofreq: 'jongens doe maar lekker langzaam overmixen zodat het tempo er uit wordt gehaald, want dat deden we vroeger ook'. Dus ik zeik helemaal niks, het valt gewoon op dat TBY zo langzaam overmixt dat het gewoon vrij storend is. Dit is vooral wanneer je lekker in de stemming bent van het feest, want dit haalt zo erg het tempo uit een set en dat kan denk ik de bedoeling niet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 10:43 

Donateur

ttthijss schreef:

Khadber?? Is that you?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 10:54 

Hardtraxx Veteran

ttthijss schreef:
Nou oke kijk.

Qlimax is een traditioneel feest, wat niet zoals hardbass alleen puur om de muziek gaat maar juist de hele show eromheen.
Er zit in volgorde in van sloom naar snel, vroeger mixten ze, jawel mensen! altijd op de outro, dat is oorspronkelijk dus traditioneel, en laat dat nou net bij Qlimax passen.

Er wordt van tevoren met de organisatie overlegd hoe er gedraaid gaat worden, en dan heb ik het niet over mixfouten. Maar dit hoort gewoon bij het feest, dat is een feit. Wat jullie ervan vinden mogen jullie vinden.

Dus eigenlijk heet het alles met vroeger te maken, als er vroeger niks was dan kan er namelijk nu ook niks zijn :cool:

Ps. Lastig typen op mijn tel sorry!

Hahahahahah wat een bak stront is deze post zeg :worship:
1.Volgens mij is Qlimax het paradepaardje van Q-Dance en daar zouden ze de beste DJ's moeten boeken met de dikste mixskills.
2.Je kunt ook een show bouwen rond een vet gemixte set.
3.De volgorde van sloom naar snel heeft betrekking op BPM, niet op mixwerk.
4. Een traditioneel feest? Wat bedoel je hiermee en hoezo is dit een argument om belabberd mixwerk te verdedigen?
5. Er wordt van tevoren met de organisatie overlegd hoe er gedraaid gaat worden? Ok, en dan?
6. Het heeft dus geen fuck met vroeger te maken maar meer met het boeken van producers die week in week uit aantonen voor geen meter te kunnen draaien. (Zie elke willekeurige Technoboy set die nog slaapverwekkender is dan een handvol Benzo's.)
7. Zelfs al zou je elke plaat op de outro pas gaan mixen dan kun je er nog steeds iets vetters van maken dan dit. Sommige overgangen worden pas ingestart 1 blokje voordat de outro is afgelopen, dat komt erop neer dat je bij zo'n overgang 1,5 minuut alleen maar tiktiktik hoort. Vet man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 11:07 

Hardtraxx Veteran

Traag mixen = Qlimax, dat weet toch iedereen? Is traditie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 11:48 

Hardtraxxer

Haha,, nou oke ik geef het op.

Jongens, jullie weten het beter dan de mensen die Qlimax organiseren en jullie weten het al helemaal beter dan de dj's zelf !

Bijzonder gewoon hoe slim jullie zijn, ik zou met z'n allen een feest organiseren en zelf gaan draaien, ik zal vooraan staan hahahah !! :thumbup: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 12:11 

Aan het typen...

Misschien moet je ook niet zo betweterig doen als je er geen verstand van hebt. Technoboy draait overal op dezelfde manier. Dat heeft niets met Qlimax te maken, noch met de oude muziek, want in zijn setjes met nieuwer werk doet hij precies hetzelfde. Overigens luister ik wel liever naar dit soort intro outro mixes, al kan het natuurlijk veel beter, dan naar de abrupte overgangen van tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 12:40 

Hardtraxx Veteran

Hahahahaha thijsss, hoe kan je nou zo overtuigd zijn van jezelf met die boutopmerkingen. :lol:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle