Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 12:52 

Hardtraxx Veteran

Straks ligt het weer aan Haattraxx. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 13:09 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
(Zie elke willekeurige Technoboy set die nog slaapverwekkender is dan een handvol Benzo's.)

Hahahahahaha godverdomme wat een heerlijke opmerking :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 13:13 

Hardtraxx Veteran

ttthijss schreef:
Bijzonder gewoon hoe slim jullie zijn

"Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?"
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 13:14 

Hardtraxx Veteran

Eerlijk gezegd stoor ik me niet zo erg aan het trage mixen en vind ik het ook wel iets hebben, zeker met de oudere intro's die allemaal iets unieks aan vocalen hadden of iets dergelijks. Ik vind het in ieder geval minder storend dan een soort crossfader overgang naar de volgende plaat.
Heeft iemand daar een patent op de waarheid? Nee. Smaak denk ik vooral.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 13:34 

Artiest

Technoboy heeft altijd al zo gemixt, dat was 12 jaar terug al zo en waarschijnlijk nog langer. Maar die man heeft Q-dance heel wat successen bezorgd door vele bijna legendarische afsluitsets. En ja daar zaten bijna altijd fouten in en werd traag gemixt. Maar dat verklaart waarom hij nog steeds aanspraak maakt op een plek op het parade paardje van Q-dance. Dat hij nu opent zegt wat mij betreft al genoeg.

Nou ben ik er zelf geen groot fan van laat mixen of het maken van fouten, als jullie ooit iets van mij geluisterd hebben weten jullie dat dat zo is. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 13:36 

Artiest

Trouwens: om te voldoen aan het criteria van terug naar de rootzz en daarom traag mixen moet je wel ouwe terug naar de roootzzzz shit draaien :x :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 14:29 

Hardtraxxer

nee idd, we kunnen beter die kneuzen van tegenwoordig hebben die niet mixen maar gewoon knal hup volgende nummer. door deze opvatting van jullie draaien ze nu 28 nummers in een uur en alles klinkt exact hetzelfde. Hele hardstyle is echt afschuwelijk geworden.. ..Technoboy zou eigenlijk niet eens voor dit publiek moeten willen draaien met dat HEY HO er tussen. houdt je bek dicht en stamp!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 14:52 

Hardtraxxer

cheflegedozen schreef:
nee idd, we kunnen beter die kneuzen van tegenwoordig hebben die niet mixen maar gewoon knal hup volgende nummer. door deze opvatting van jullie draaien ze nu 28 nummers in een uur en alles klinkt exact hetzelfde. Hele hardstyle is echt afschuwelijk geworden.. ..Technoboy zou eigenlijk niet eens voor dit publiek moeten willen draaien met dat HEY HO er tussen. houdt je bek dicht en stamp!

Dat vind ik dus ook, vind het juist lekker dat er veel differentiatie in zit helemaal bij dit feest maar deze mensen denken dat ze het beter weten dan de dj's en de organisatie zelf hahah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 15:14 

Hardtraxx Veteran

Flikker toch op joh, jezus. Denk je echt dat de Qlimax organisatie liever naar 12 tracks in 1 uur luistert dan 25 tracks in 1 uur? Waarom zou 25 tracks per uur voorbaat slecht zijn en 'alles klinkt exact hetzelfde' dat ligt toch aan de schijt tracks die tegenwoordig gemaakt worden, niet aan het mixwerk hoor.

Technoboy draait gewoon zo op safe, dat er geen donder aan is (heb het puur over het mixwerk nu).

En dan maar weer ons als HT-ers over een kam scheren, wij zijn tenslotte de rootzzz :"""). Ohja, ook typisch dat Nederlands van jullie twee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 15:24 

Hardtraxxer

HardstyleForEvah schreef:
Flikker toch op joh, jezus. Denk je echt dat de Qlimax organisatie liever naar 12 tracks in 1 uur luistert dan 25 tracks in 1 uur? Waarom zou 25 tracks per uur voorbaat slecht zijn en 'alles klinkt exact hetzelfde' dat ligt toch aan de schijt tracks die tegenwoordig gemaakt worden, niet aan het mixwerk hoor.

Technoboy draait gewoon zo op safe, dat er geen donder aan is (heb het puur over het mixwerk nu).

En dan maar weer ons als HT-ers over een kam scheren, wij zijn tenslotte de rootzzz :"""). Ohja, ook typisch dat Nederlands van jullie twee.

Haha heb ik je geraakt? Sorry man (L) (L) (L)

Jij snapt het niet, maakt niet uit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 15:50 

Hardtraxx Veteran

Ja man ik voel me nu echt kut, en nee JIJ SNAPT HET NIET! (Wantja argumentatie, zou niet weten waarom) :""")

Ohja en van dat knipoogje ben ik niet zo gediend schoonheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 15:54 

Hardtraxx Veteran

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 15:59 

Hardtraxx Elite

Pipa schreef:
:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 16:11 

Hardtraxx Veteran

Thijs pak je verlies nou gewoon en verdwijn uit dit topic. Je kraamt alleen maar onzin uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 16:17 

Donateur

Khadber schreef:
hebben, zeker met de oudere intro's die allemaal iets unieks aan vocalen hadden

Ik heb je al vaker gewezen op het feit dat hij soms gewoon enkel een snare of een kick laat horen. WTF is daar uniek aan? Vooral als je een kick net 3 minuten hebt gehoord, of 3 minuten zal gaan horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 16:52 

Hardtraxx Addict

Ach kan mij allemaal geen reet schelen, was blij met de nummers die langs kwamen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 17:18 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Thijs pak je verlies nou gewoon en verdwijn uit dit topic. Je kraamt alleen maar onzin uit.

Het zijn feitjes, Technoboy is denk ik de dj die al het langst van iedereen mee gaat, de organisatie kent technoboy ook al minstens 15 jaar. En volgend jaar staat ie er gewoon weer.

Maar ik kan beter niet meer reageren in dit toppic denk ik nee :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 17:34 

Aan het typen...

Wat zijn feitjes? Je negeert alle berichten die je beweringen compleet onderuit halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 17:47 

Hardtraxx Elite

Beste Thijs, het is duidelijk dat jij een saaie overgang en oninteressant mixwerk veel belangrijker vind dan het tegenovergestelde. Dat betekent niet dat wij dan het mixwerk in deze set maar goed moeten vinden omdat het blijkbaar traditie is op Qlimax. Laat me raden: de set van Crypsis vond je bar en barslecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 00:49 

Hardtraxxer

JeftaElachouri schreef:
Beste Thijs, het is duidelijk dat jij een saaie overgang en oninteressant mixwerk veel belangrijker vind dan het tegenovergestelde. Dat betekent niet dat wij dan het mixwerk in deze set maar goed moeten vinden omdat het blijkbaar traditie is op Qlimax. Laat me raden: de set van Crypsis vond je bar en barslecht.

Haha vond Ran-D echt de meest verrassende set draaien en het vetst maar Crypsis was ook 200% geweldig.
Ik probeer de hele tijd te zeggen hoe de organisatie wil dat een feest verloopt en ik ga me absoluut niet uit te tent laten lokken en overal een weerwoord op hebben, zelf mix ik ook altijd lekker door maar ik probeer al de hele tijd te zeggen wat de organisatie van het feest wil en niet wat ik zelf wil of denk man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 00:54 

Hardtraxx Veteran

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 10:47 

Niemand die een persoon van Qdance kent die dit wel goed kan uitleggen?!
Ik wou me er eigenlijk niet mee bemoeien maar meneer lijkt wel heel erg overtuigd van zijn gelijk en ik twijfel er nog al aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 11:03 

Hardtraxx Elite

Als jij moet openen ga je dan ook traagmixen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 11:49 

Hardtraxx Veteran

Thijs, het punt is: of Technoboy nou moet openen of moet afsluiten, hij draait toch wel gruwelijk traag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 13:41 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Thijs, het punt is: of Technoboy nou moet openen of moet afsluiten, hij draait toch wel gruwelijk traag.

Klopt man, gewoon laten openen dus haha. Of helemaal niet op de line up zetten. Opzich vind ik het als eerste dj wel relaxed.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle