Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 22:54 

Hardtraxx Addict

Analoxx @ Theracords Dreamvillage DJ Contest

Hierbij mijn inzending voor de Theracords Dreamvillage DJ Contest :) vond het lastig om te kiezen voor een tracklist met diverse artiesten etc. of gewoon voor een keiharde Theracords set :P heb voor die 2e gekozen! Of het nu wel of niet de juiste keuze was, ik heb er in ieder geval een leuk setje van geprobeerd te maken en dat is aardig gelukt :) paar leuke overgangen en het tempo zit er lekker in! Hoor graag wat jullie ervan vinden :thumbup:

[zippy]http://www15.zippyshare.com/v/61329209/file.html[/zippy]

Tracklist:
01. Catatonic Overload & Geck-o – Rotten Fromt The Inside
02. Geck-o – Forces Of The Universe
03. Phrantix & Deetox – Contact
04. Catatonic Overload – S.I.T.E.
05. DJ Thera – Doggystyle
06. Degos & Re-Done – Forsaken
07. Prefix & Density – Soundwaves
08. Deetox & Delete – Android
09. Deetox – Still Here (Delete Remix)
10. Dj Thera vs Geck-o - Help Help (Thera Lo-Tech Mix)
11. Geck-o vs. DJ Thera – Trespassing
12. Wavolizer & DJ Thera – Done With My Stash (Theracords Live Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 08:19 

Hardtraxxer

Succes man, zal 'm vanavnod even luisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 11:44 

Hardtraxx Veteran

Ik ga zelf denk ik voor de 1e optie... en dat had jij misschien ook moeten doen, aangezien er veel TC artiesten natuurlijk zelf op dreamvillage staan :$

Wel een leuke lijst verder, heb hem nog niet geluisterd, maar als hij goed gemixt is, is de TL natuurlijk niet zo'n probleem xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2013 14:31 

Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
Ik ga zelf denk ik voor de 1e optie... en dat had jij misschien ook moeten doen, aangezien er veel TC artiesten natuurlijk zelf op dreamvillage staan :$

Wel een leuke lijst verder, heb hem nog niet geluisterd, maar als hij goed gemixt is, is de TL natuurlijk niet zo'n probleem xd

Jaa was misschien ook wel beter geweest :P maargoed, mixwerk is prima imo. had hier en daar wel wat beter gekunt ;) toch bedankt voor je reactie :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle