Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 13:03 

Hardtraxx Veteran

Download The Skribbler - Theracords contest Dream Village Festival

https://soundcloud.com/dirkrhebergen/demo-dreamvillage

Tracklist:
01 Hose - The piano song (Alla Vecchia mix)
02 Hardstyle Masterz ft. Max Enforcer - Light of the dark (The blackout dub)
03 Ivan Carsten - The vision
04 Toneshifterz - Elektro shock
05 Acti and Darook MC - Welcome to the record shop
06 Nutty T - Nacho (Original mix)
07 Tuneboy - Ombrello maledetto
08 Beholder & Zany - Psychadelic drops
09 Beholder & Max Enforcer - Pulse protraction (Warptool mix)
10 Pitcher - Pump it loud 2006
11 Deepack vs. Luna - Stomper
12 A-Lusion - Veritas (Scantraxx HMH 2008 edit)
13 Brennan Heart - Audiometric (2009 album mix)
14 Frontliner & B-Front - Become the sky
15 Phrantic & Chris One - Just a shadow (Chris One mix)
16 Thera - Do You Know Who I Am
17 Wavolizer - Amnesia
18 Vazard - Heavolution 001

Jaja, ik heb ook maar een demo gemaakt voor de Dreamvillage DJ contest. Hij was leuk om te mixen, en ben ook best tevreden over het resultaat :)
Veel oudere platen gebruikt, veel mid-intro's, laat maar horen wat je er van vindt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 13:43 

Hardtraxx Veteran

Gaat mee :) +1 voor stomper
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 21:41 

Hardtraxx Veteran

Kijk dit is nou is een waardige deelname lijst! Ga 'm dit weekend luisteren man :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 10:50 

Hardtraxx Addict

Jezus man Dirk wat een bazenlijst, gaat mee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 18:11 

Hardtraxx Veteran

Dank u allen :) Iemand nog commentaar over hoe hij is gemixt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 23:01 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Iemand nog commentaar over hoe hij is gemixt?

Net beluisterd tijdens het programmeren. Niks storends gehoord! :thumbup:

Citaat:
05 Acti and Darook MC - Welcome to the record shop

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 12:14 

Hardtraxx Veteran

Ben er nog niet aan toe gekomen om 'm te luisteren maar ik vind het een erg goede en passende tracklist.

Ik zal 'm vanavond eens luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 18:22 

Ik heb vooral even geskipt bij de overgangen. Je mixt op het begin vooral snel door, maar weinig echt bijzondere mixjes. Ik vond de eerste wel lekker. De nummers passen wel goed bij elkaar, prima voorbereid!

De overgang naar WTTRS vond ik alleen traag, en met de filter kwam er ook niet goed uit. Bij de tease naar die van Nutty T ligt ie er ook wat langs. De mix zelf is wel strak. De mix naar Ombrello Maledetto ligt er helaas ook wel wat langs. Wederom wel een prima gekozen track, dezelfde kut kicks. Goed gecorrigeerd trouwens. :D (smaak, ik weet t)

PD ligt er ook iets langs. Wel verder gewoon een goede overgang, al ken ik de plaat niet en zou ik niet weten wat de mogelijkheden zijn. Goede overgang naar Pulse Protraction. Het zal aan mij liggen, maar voor mij valt de set hier wel wat stil. Veel nummers zonder echte drive naar mijn mening. Ik kan echt wel ooit wat nummers hebben die doffe kicks hebben - maar dit zijn er wat teveel voor mij. De mix naar pump it loud is wel lekker. Ik mis gewoon wel echt het experimentele mixen, dat is jammer.

Ik heb even wat doorgeskipt verder. Mijn conclusie: Ik vind het toch een wat mindere set, maar ik moet wel de nuance maken dat ik duidelijk niet jouw publiek ben. De trackkeuzes zouden niet de mijne zijn. Je typt dat je veel midintro's gebruikt. Dat klopt denk ik wel, maar ik vond het verschil in mixjes niet groot. Het was vaak na 2 blokjes een bass-switch, wat opzich vet is - maar ik vond het niet voor heel veel meer drive zorgen.

Maar. Er is een maar. Ik vind je stijltje wel samenhangend (op become the sky na :) ) en de sounds passen goed bij elkaar. Ook heb ik maar een paar kleine foutjes gehoord die je in de meeste gevallen zelf vrij vlot corrigeert. Ik vind het zo fijn om een DJ ook echt aan het werk te horen met bv faders / eq's en dus bv een keer corrigeren. Ik ben allergisch geworden voor de mind-illusion stijl. Alles strak- maar echt teringsaai.

Ik wens je verder wel succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 17:27 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
De overgang naar WTTRS vond ik alleen traag, en met de filter kwam er ook niet goed uit. Bij de tease naar die van Nutty T ligt ie er ook wat langs. De mix zelf is wel strak. De mix naar Ombrello Maledetto ligt er helaas ook wel wat langs. Wederom wel een prima gekozen track, dezelfde kut kicks. Goed gecorrigeerd trouwens. :D (smaak, ik weet t)

Over smaak valt niet te twisten ;) Over de mix naar WTTRS ben ik het met je eens, die klonk 'in mijn hoofd' beter, zullen we maar zeggen.
Hahahaha, 'goed gekozen, dezelfde kutkicks'.
Als we het hebben over respect op HT: dit vind ik een goed voorbeeld van hoe opbouwende kritiek moet zijn. Je geeft aan dat het TOTAAL je smaak niet is, maar je brandt niets af. (en nee, dat is niet sarcastisch)
Nazale schreef:
PD ligt er ook iets langs. Wel verder gewoon een goede overgang, al ken ik de plaat niet en zou ik niet weten wat de mogelijkheden zijn. Goede overgang naar Pulse Protraction. Het zal aan mij liggen, maar voor mij valt de set hier wel wat stil. Veel nummers zonder echte drive naar mijn mening. Ik kan echt wel ooit wat nummers hebben die doffe kicks hebben - maar dit zijn er wat teveel voor mij. De mix naar pump it loud is wel lekker. Ik mis gewoon wel echt het experimentele mixen, dat is jammer.

Ik weet niet of het wat aan jou ligt dat de set hier stil valt, ik ben zelf over dit stuk juist erg tevreden... vind hem juist heel soepel overlopen. Dat is ook hetgeen wat mist volgens jou, het expirimentele mixen. Dat had misschien hier iets meer gemogen ja, maar om eerlijk te zijn vind ik dit 'zo-smooth-mogelijke-overgangen' juist wel mooi. Ik kan me ook voorstellen dat je het iets te veel gated kicks na elkaar vind, maar dan komen we weer op de smaak-discussie uit.
Nazale schreef:
Maar. Er is een maar. Ik vind je stijltje wel samenhangend (op become the sky na :) ) en de sounds passen goed bij elkaar. Ook heb ik maar een paar kleine foutjes gehoord die je in de meeste gevallen zelf vrij vlot corrigeert. Ik vind het zo fijn om een DJ ook echt aan het werk te horen met bv faders / eq's en dus bv een keer corrigeren. Ik ben allergisch geworden voor de mind-illusion stijl. Alles strak- maar echt teringsaai.

Zoals ik al eerder zei: het klopt wel dat ik iets meer had mogen klooien tijdens te set, iets vaker een teasje of een eq-switch bij typische sounds uit de 'volgende' plaat, maar daar ga ik de volgende keer aan werken :thumbup:
Nazale schreef:
Ik wens je verder wel succes!

Thanks ;) En ook bedankt voor je kritiek!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle