Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 15:02 

Hardtraxx Addict

Analoxx - De Dikke Bass Set #4 (Theracords Remember Mix)

Hierbij mijn 4e deel van "De Dikke Bass Set" :)
Dit keer staat hij volledig in het teken van Theracords en dan met name de tracks die over het algemeen al wat in het verleden liggen gecombineerd met een paar dikke platen die nog redelijk recent zijn ;) Vind zelf erg leuk setje, mixwerk ging over algemeen goed! Paar leuke overgangen en af en toe een wat mindere overgang/verbeterpuntjes! Anyway, enjoy! :)

http://www75.zippyshare.com/v/48946811/file.html

Tracklist:
01. Tom Brown - Not a Virus (DJ Thera Remix)
02. Catatonic Overload – Pump That
03. Geck-O & Phrantic - The Hard Way
04. Chris One - MF Punk
05. DJ Thera vs Geck-o - Help Help (Thera Lo-Tech Mix)
06. Phrantic & Blackburn - In Your What
07. Degos & Re-Done – Busted
08. Cellrock - Champion Sound (Prefix & Density Remix)
09. Chris One - Scum
10. DJ Thera – Doggystyle
11. Catatonic Overload - S.I.T.E.
12. DizZorder ft R-Tillary - Vampires Dream
13. Chris One - Coming After You
14. Wavolizer ft MC Sogma - No Time For Breakdown
15. Wavolizer meets Creators Project - Another Blackout
16. DJ Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
17. Wavolizer - Done
18. Wavolizer - Quietly
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 18:08 

Hardtraxx Veteran

Leuk setje, maar je hebt nog niet misschien heel theracords meegenomen... Had wel wat meer melodieuze plaatjes in gemogen imo.

Daarnaast: In your what, Champion Sound rmx, Do the happy face, done & quietly vergeten plaatjes? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 18:26 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
In your what, Champion Sound rmx, Do the happy face, done & quietly vergeten plaatjes? xd

Analoxx schreef:
met name de tracks die over het algemeen al wat in het verleden liggen gecombineerd met een paar dikke platen die nog redelijk recent zijn ;)

Lezen is moeilijk hè? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 18:28 

Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
Leuk setje, maar je hebt nog niet misschien heel theracords meegenomen... Had wel wat meer melodieuze plaatjes in gemogen imo.

Daarnaast: In your what, Champion Sound rmx, Do the happy face, done & quietly vergeten plaatjes? xd

Als je goed leest zie je dat ik wat platen heb gebruikt die in het verleden liggen dus idd wat vergeten plaatjes gecombineerd met een paar dikke platen die nog recent zijn! ;)

Ik snap wat je bedoeld, het probleem is/was een beetje dat ik al eerder een theracords tribute heb gemaakt met daarin wel veel meer melodieuze platen en ook meer platen van andere artiesten! wou dit keer er echt een knal set van maken vanaf het begin eigenlijk al :P dus vandaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 21:12 

Hardtraxx Veteran

Focking epische lijst. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 10:33 

Hardtraxx Newbie

Recente tracks of vergeten plaatjes wat maakt het uit , ik weet wel dat de sets beter en beter worden dus doe vooral zo verder! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 13:24 

Hardtraxx Addict

Thnx beide :thumbsup:
Fijn om horen :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle