Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2018 11:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Download Adaro @ Defqon.1 2018 Saturday Blue:


Tracklist:

01. Ran-D & Adaro & Kronos - The Sound Of Silence
02. Adaro - The Voice Of The Fire
03. Phuture Noize - World Of Distortion
04. ID - ID
05. The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix)
06. La Casa De Papel - Bella Ciao (Gunz For Hire Remix)
07. Degos & Re-Done - The Drums
08. Adaro - The Otherside
09. Proppy & Heady - Summer Of Hardstyle (Headhunterz Are Back Edit)
10. Rejecta - Followed
11. Adaro - Flame Up High
12. The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
13. Adaro - The Haunter Of The Dark (2018 Edit)
14. Endymion - Coming At Ya
15. Adaro & B-Front & Dawnfire - Touch A Star
16. D-Sturb - Apocalyptic Darkness
17. Sub Sonik - Drums Of War
18. Gunz For Hire - Welcome To Death Row
19. Warface & Killshot - Break Your Neck
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 20:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

01. Ran-D & Adaro & Kronos - The Sound Of Silence
02. Adaro - The Voice Of The Fire
03. Phuture Noize - World Of Distortion
04. ID - ID
05. The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix)
06. La Casa De Papel - Bella Ciao (Gunz For Hire Remix)
07. Degos & Re-Done - The Drums
08. Adaro - The Otherside
09. Proppy & Heady - Summer Of Hardstyle (Headhunterz Are Back Edit)
10. Rejecta - Followed
11. Adaro - Flame Up High
12. The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
13. Adaro - The Haunter Of The Dark (2018 Edit)
14. Endymion - Coming At Ya
15. Adaro & B-Front & Dawnfire - Touch A Star
16. D-Sturb - Apocalyptic Darkness
17. Sub Sonik - Drums Of War
18. Gunz For Hire - Welcome To Death Row
19. Warface & Killshot - Break Your Neck
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die classic platen zijn zo vet maar ik vind ze behoorlijk misplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 21:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Die classic platen zijn zo vet maar ik vind ze behoorlijk misplaatst

Hier ben ik het toch wel mee eens.
Past niet echt bij de rest van zijn set...

Maar wel hulde dat hij er überhaupt iets verrassends bij pakt!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 22:02 
 
Artiest

Ik begrijp echt niet wat er misplaatst aan is, beetje open minded denken mag wel anders kun je ze nooit draaien in een Blue anno 2018. Tegenwoordig kan naar mijn mening noujuist weer alles, de scene is helemaal open. Als je naar t grote geheel kijkt zie je ook gewoon n opbouw in de set, maar daartussenin lekker van alles wat. Zo draai ik tegenwoordig en t bevalt me goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juist vet dat je classics meeneemt, laat dit een voorbeeld zijn :) Clockartz snappen dat bijvoorbeeld ook goed. Als je er maar in afwisselt is het prima :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro schreef:
Ik begrijp echt niet wat er misplaatst aan is, beetje open minded denken mag wel anders kun je ze nooit draaien in een Blue anno 2018. Tegenwoordig kan naar mijn mening noujuist weer alles, de scene is helemaal open. Als je naar t grote geheel kijkt zie je ook gewoon n opbouw in de set, maar daartussenin lekker van alles wat. Zo draai ik tegenwoordig en t bevalt me goed


Niets mis mee verder en gewoon lekker blijven doen. En de platen zijn ook echt ontzettend vet alleen vind ik het niet helemaal passen tussen de anno 2018 platen die je draait. Er is gewoon plots zoveel verschil in stijl/kwaliteit en type kicks.

Maar het is wel vet dat je deze platen dropt hoor haha, in de heat of the moment zou het echt wel vet zijn geweest.
Natuurlijk moet jij gewoon draaien zoals jij het wilt en dit was zeker geen aanval. Deel slechts mijn mening ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 22:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hardstyle/atmozfears-defqon-1-2018-friday-blue-t64181.html
hardstyle/noisecontrollers-defqon-1-2018-saturday-red-t64197.html
hardstyle/d-block-s-te-fan-defqon-1-2018-saturday-red-t64199.html
hardstyle/radical-redemption-defqon-1-2018-saturday-blue-t64217.html

Ik zie dit soort setjes (en die van Clockartz, Primeshock e.a.) toch een stuk liever dan de bovenstaande. Ik denk dat met een oude plaat in het midden juist nog meer verrast dan elke keer aan het begin. Kan me wel voorstellen dat Angel halverwege ff wennen is en dat smaken daarover verschillen, maar dan nog altijd liever dit dan het bovenstaande of het gehannes van de overige dood-en-verderf acts in de blue.

Heb hem verder niet geluisterd maar vaak is het mixwerk ook nog heel vet. Dan heb je volgens mij alles wat je live wil hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro schreef:
Ik begrijp echt niet wat er misplaatst aan is, beetje open minded denken mag wel anders kun je ze nooit draaien in een Blue anno 2018. Tegenwoordig kan naar mijn mening noujuist weer alles, de scene is helemaal open. Als je naar t grote geheel kijkt zie je ook gewoon n opbouw in de set, maar daartussenin lekker van alles wat. Zo draai ik tegenwoordig en t bevalt me goed


Voor mij klonk het idd ook een beetje misplaatst, Nuracore heeft idd al wel aangegeven waarom. Ik zou het persoonlijk dan leuker hebben gevonden als je toch al oudere platen pakt de dan wat hardere platen pakt ^^

Verder goed op vermaakt hier, heb ongeveer half uurtje meegemaakt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 09:34 
 
Hardtraxxer

Was positief verrast door deze set zeg! Heerlijk om ook die oudere platen door de Blue te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
https://hardtraxx.com/hardstyle/atmozfears-defqon-1-2018-friday-blue-t64181.html
hardstyle/noisecontrollers-defqon-1-2018-saturday-red-t64197.html
hardstyle/d-block-s-te-fan-defqon-1-2018-saturday-red-t64199.html
hardstyle/radical-redemption-defqon-1-2018-saturday-blue-t64217.html

Ik zie dit soort setjes (en die van Clockartz, Primeshock e.a.) toch een stuk liever dan de bovenstaande. Ik denk dat met een oude plaat in het midden juist nog meer verrast dan elke keer aan het begin. Kan me wel voorstellen dat Angel halverwege ff wennen is en dat smaken daarover verschillen, maar dan nog altijd liever dit dan het bovenstaande of het gehannes van de overige dood-en-verderf acts in de blue.

Heb hem verder niet geluisterd maar vaak is het mixwerk ook nog heel vet. Dan heb je volgens mij alles wat je live wil hebben.


Dit soort setjes tien keer liever inderdaad dan al die artiesten met het Frontliner-syndroom tegenwoordig die alleen hun eigen discografie meenemen op hun sticky..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongekend dit. Hoevaak is er wel niet geroepen dat het een slechte zaak is dat DJ's nooit meer oude platen erbij pakken en alleen maar eigen platen draaien. Nu is er een grote DJ die wel oude platen erbij pakt (ook nog eens in de Blue), is het ineens weer niet goed omdat het misplaatst zou zijn. Ik verbaas me telkens weer op dit forum.

Dikke props voor Adaro imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Ongekend dit. Hoevaak is er wel niet geroepen dat het een slechte zaak is dat DJ's nooit meer oude platen erbij pakken en alleen maar eigen platen draaien. Nu is er een grote DJ die wel oude platen erbij pakt (ook nog eens in de Blue), is het ineens weer niet goed omdat het misplaatst zou zijn. Ik verbaas me telkens weer op dit forum.

Eens. Artiesten zeiden vaak dat de tracks vaak niet passen tussen tracks van nu en toen werden ze nog net niet uitgelachen van 'Kan prima!'. Nu gaan we ineens zeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bovendien, een beetje afwisseling is juist wel prettig toch? Het is niet zo dat als er een niet recente raw plaat gedraaid is op de dag dat het hele feest dan in het water valt..

MelvinFR schreef:
Ongekend dit. Hoevaak is er wel niet geroepen dat het een slechte zaak is dat DJ's nooit meer oude platen erbij pakken en alleen maar eigen platen draaien. Nu is er een grote DJ die wel oude platen erbij pakt (ook nog eens in de Blue), is het ineens weer niet goed omdat het misplaatst zou zijn. Ik verbaas me telkens weer op dit forum.

Dikke props voor Adaro imo.

Dit, wat een verademing! Was helaas niet bij de set van Adaro (stond wel op de planning mits goed gepland door Q, maar DBSTF en Wildstylez stonden helaas op dezelfde tijd), maar dit lijkt me heerlijk. Vond het bij Clockartz ook heel prettig om wat oude platen te horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongens, hoezo zeuren :lol: ik geef gewoon een mening. Like I said, het zou live ontzettend vet geklonken hebben. En de platen zelf zijn ook ontzettend vet maar het gat is gewoon te groot. Had dit afgebouwd met wat adaro classics als is het er 1 of 2 dan was de overgang veel soepeler geweest in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 12:09 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Like I said, het zou live ontzettend vet geklonken hebben. .


Daar gaat het toch om ;')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je er er niet bent geweest heb je een heel ander perspectief als je de sets luistert :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 12:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ja dat is zeker waar, alleen jij noemt ze misplaatst, terwijl Adaro ze daar draait om het daar vet te hebben. Niet voor de luisteraars thuis ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus omdat het daar vet is mag ik het niet misplaatst 'vinden'.
Dat is wel raar toch ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 12:34 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Dus omdat het daar vet is mag ik het niet misplaatst 'vinden'.
Dat is wel raar toch ?


Vind dat zelf wel raar. Als artiesten hier meelezen gaan ze wellicht denken dat ze dit niet meer moeten doen, omdat mensen aangeven dat het misplaatst is (zoals je ook al zijn reactie leest), terwijl ze er niet eens bij waren.

Nuracore schreef:
in de heat of the moment zou het echt wel vet zijn geweest.


Dan is het toch juist niet misplaatst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zijn imo net die oude platen die hardere kicks hebben dan wat er tegenwoordig allemaal op de Blue langskomt. :lol:

Gewoon lekker doen Adaro! Top
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Als je er er niet bent geweest heb je een heel ander perspectief als je de sets luistert :P

Maar het gaat er natuurlijk om of het op dat moment ook misplaatst was, zoals je zelf al aangeeft is het in de heat of the moment veel vetter natuurlijk. Clockartz draaiden bijvoorbeeld ook Angel tussen al hun geweld door en dat paste op dat moment ook gewoon perfect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laten we er maar over op houden, het is zeker mijn intentie niet geweest om dj's af te schrikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 13:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Liep hier ongeveer binnen rond A Feeling Remix en was echt blij verrast dat die nog eens tijdens een 'raw' set gedraaid werd! Even later ook nog eens Angel horen was dan al helemaal genieten :D Misschien niet de classics die je zou verwachten tijdens een Adaro set, maar daarom niet minder vet. Rest van het setje ook prima op vermaakt. Zit me tijdens sommige sets nog wel eens te ergeren aan het gebrek aan variatie in de platenkeuze, maar daar hoef je bij Adaro gelukkig niet zo bang voor te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 13:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Laten we er maar over op houden, het is zeker mijn intentie niet geweest om dj's af te schrikken.


Snap je punt, maar die DJ's daar komen om voor de mensen voor hun neus te draaien, en niet voor de luisteraars thuis of achteraf.

Daar zijn podcasts/radioshows voor.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle