Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 15:01 
 
Hardtraxxer

Bleef hier nog even hangen na B-Freqz en was onwijs verrast met A Feeling remix. Hopelijk dat meer DJ's dit gaan doen :worship:

Edit: als Adaro hier toch meeleest, hoe komt het dat je nu ineens zo onverwachts twee classics als A Feeling en Angel erbij pakt, terwijl je dit eerder eigenlijk niet deed? Is dat omdat je vrij recent nog twee classic sets hebt gedraaid en deze platen dan als het ware herontdekt? Vond juist in de jaren voor je oorproblemen de variatie in je sets echt een reden om je sets te bezoeken, en die variatie was na je oorproblemen ineens verdwenen. Wel top dat jet het zo weer oppakt! Je classic set op Freshtival was ook echt een goede mix van de wat algemenere classics met je eigen classics :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 16:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Dus omdat het daar vet is mag ik het niet misplaatst 'vinden'.
Dat is wel raar toch ?

Vind het ook maar raar. Ik vind de tracks zelf ook lekker maar had ze bijvoorbeeld liever in een andere volgorde gezien. In een zekere zin zijn ze dan toch ook misplaatst?

Verder dit:
Svennn schreef:
Hopelijk dat meer DJ's dit gaan doen :worship:


Svennn schreef:
Edit: als Adaro hier toch meeleest, hoe komt het dat je nu ineens zo onverwachts twee classics als A Feeling en Angel erbij pakt, terwijl je dit eerder eigenlijk niet deed? Is dat omdat je vrij recent nog twee classic sets hebt gedraaid en deze platen dan als het ware herontdekt? Vond juist in de jaren voor je oorproblemen de variatie in je sets echt een reden om je sets te bezoeken, en die variatie was na je oorproblemen ineens verdwenen. Wel top dat jet het zo weer oppakt! Je classic set op Freshtival was ook echt een goede mix van de wat algemenere classics met je eigen classics :thumbup:

Grappig genoeg staat ie ook op PL op decibel. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 17:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Ongekend dit. Hoevaak is er wel niet geroepen dat het een slechte zaak is dat DJ's nooit meer oude platen erbij pakken en alleen maar eigen platen draaien. Nu is er een grote DJ die wel oude platen erbij pakt (ook nog eens in de Blue), is het ineens weer niet goed omdat het misplaatst zou zijn. Ik verbaas me telkens weer op dit forum.

Dikke props voor Adaro imo.


Ik wou net hetzelfde zeggen tot ik jou comment las :D. Dikke props idd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 17:29 
 
Artiest

Svennn schreef:
Bleef hier nog even hangen na B-Freqz en was onwijs verrast met A Feeling remix. Hopelijk dat meer DJ's dit gaan doen :worship:

Edit: als Adaro hier toch meeleest, hoe komt het dat je nu ineens zo onverwachts twee classics als A Feeling en Angel erbij pakt, terwijl je dit eerder eigenlijk niet deed? Is dat omdat je vrij recent nog twee classic sets hebt gedraaid en deze platen dan als het ware herontdekt? Vond juist in de jaren voor je oorproblemen de variatie in je sets echt een reden om je sets te bezoeken, en die variatie was na je oorproblemen ineens verdwenen. Wel top dat jet het zo weer oppakt! Je classic set op Freshtival was ook echt een goede mix van de wat algemenere classics met je eigen classics :thumbup:


Dat komt inderdaad omdat ik een paar classics set heb gedraaid, waardoor ik echt merk dat ik die muziek mis op dit moment, ik krijg bijvoorbeeld van angel echt iedere keer een brok in mijn keel. En ik vind ook dat de nieuwe generatie die nummers ook moet horen op grote podia zodat die herontdekt kunnen worden omdat ze zo vet zijn. Het mooie is ook dat ik berichtjes krijg van jonge hardstylers van "hoe heette dat nummer" dus het werkt ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
MelvinFR schreef:
Ongekend dit. Hoevaak is er wel niet geroepen dat het een slechte zaak is dat DJ's nooit meer oude platen erbij pakken en alleen maar eigen platen draaien. Nu is er een grote DJ die wel oude platen erbij pakt (ook nog eens in de Blue), is het ineens weer niet goed omdat het misplaatst zou zijn. Ik verbaas me telkens weer op dit forum.

Dikke props voor Adaro imo.


Dit ja, zo kan je niet zijn :lol: :lol:

Tis ook altijd wel wat met de mannen hier


Misschien, heel misschien bestaat HT uit meerdere mensen die niet allemaal dezelfde mening hebben? Zo kan een Nuracore het best een beetje misplaatst vinden, en niet één van de personen zijn die er daarvoor om vroeg. Anderszijds zijn er veel mensen die erom vroegen, die ook nu reageren dat ze het vet vinden. Er is echt niet één uniforme HT mening oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een reactie wel allemaal niet kan veroorzaken :lol:

PS. Ik sta nog steeds achter mijn mening maar de reacties die hierop worden geven doet hier blijkbaar niet veel goeds naar zowel de set als de artiest. Het word nu uit proportie getrokken.

Adaro, je deed het fantastisch en blijf dit vooral doen. Zulke verassingen worden hoe dan ook gewaardeerd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 18:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Jajajajaja altijd hetzelfde antwoord dat iedereen een eigen mening heeft, maar jij weet zelf dat iedereen hier elkaar af loopt te zeiken. Maar zodra er iets in wordt gebracht tegen hun eigen mening is het: 'ik mag toch vinden wat ik vind'. Svbtwee als typisch voorbeeld, laat die gast dan ook een keer in zijn waarde, wat een gezeik altijd :lol:

Die vergelijking gaat echt volledig mank gezien Nuracore alles in veelvoud motiveert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 22:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Jajajajaja altijd hetzelfde antwoord dat iedereen een eigen mening heeft, maar jij weet zelf dat iedereen hier elkaar af loopt te zeiken. Maar zodra er iets in wordt gebracht tegen hun eigen mening is het: 'ik mag toch vinden wat ik vind'. Svbtwee als typisch voorbeeld, laat die gast dan ook een keer in zijn waarde, wat een gezeik altijd :lol:


:lol:

Wat een onzin. Nuracore zegt iets anders, onderbouwt het en komt er op terug na een tegenargument en dat mag niet, maar svb zijn one-way onzin moet dan wel kunnen.

Als je de moraalridder wil uithangen, doe het dan goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb met wat vrienden deze set bijgewoond die niet heel bekend zijn met veel nummers.
Vroegen dus bij Angel van wie dit nummer was want wat ging die hard.
Juist midden in de set zo'n nummer draaien vind ik top, onverwachte nummers ga ik toch altijd lekkerder op.
Verder was het een heerlijk setje :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er niet bij geweest maar als ik de tracklist zo zie had ik deze set, op een enkele plaat na, gewoon vet gevonden. Vind het juist wel een strakke, afwisselende lijst. En die Touch a star :love:

Edit: aangezien Adaro toch reageert:
Op Decibel draai je op de Pussylounge. Het duurt nog (maar :lol:) een week of 7 / 8 ofzo maar kunnen we daar een soortgelijke set verwachten? Of ga je je daar aan de Freestyle-kant wagen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 17:26 
 
Artiest

@ remi
ja daar ga ik ook weer van alles wat draaien, een half uur solo , en 2 x half uur back to back met 2 legendes (binnenkort meer info) , ik weet nog niet wat ik allemaal ga draaien, ik wil iig ervoor zorgen dat het een mooi geheel blijft. ik ga in de studio ook nog iets speciaals voor pussy lounge maken.
de plaatjes die ik erop gooi wordt gewoon wat ik mooi vind, en mn smaak is breed ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 21:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou ik weet niet wat iedereen lult en het zal wel gezien worden als bij de dj slijmen maar ik vond dit echt een van de vetste sets van het weekend samen met Delete VIP. Veel gevarieerde raw maar 5 of 6 eigen platen en dan nog wat classics. Dit zijn toch de setjes die je wil en niet alleen maar 20 nummers van de artiest zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je de comments wel gelezen? Want niemand zeurt ook, integendeel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 22:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Realiseerde me niet dat er al een 2de pagina was. Las vooral de eerste pagina waar er wel wat gezeurd werd hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 02:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Adaro, gewoon lekker blijven doen. Ik vind het wel verfrissend dat er zulke tracks erbij gepakt worden. Er zijn altijd mensen die het vet vinden en wat minder tof.

Moet ik wel erbij zeggen, ik snap de reactie van Marhan ook wel.

OT: Retevette set. Al tijdje uit de 'nieuwere' hardstyle, maar ik vind de stream wel een potje geniessen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Ongekend dit. Hoevaak is er wel niet geroepen dat het een slechte zaak is dat DJ's nooit meer oude platen erbij pakken en alleen maar eigen platen draaien. Nu is er een grote DJ die wel oude platen erbij pakt (ook nog eens in de Blue), is het ineens weer niet goed omdat het misplaatst zou zijn. Ik verbaas me telkens weer op dit forum.

Dikke props voor Adaro imo.


Precies dit!

Edit: oke, was misschien niet nodig om dit weer te herhalen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro schreef:
Svennn schreef:
Bleef hier nog even hangen na B-Freqz en was onwijs verrast met A Feeling remix. Hopelijk dat meer DJ's dit gaan doen :worship:

Edit: als Adaro hier toch meeleest, hoe komt het dat je nu ineens zo onverwachts twee classics als A Feeling en Angel erbij pakt, terwijl je dit eerder eigenlijk niet deed? Is dat omdat je vrij recent nog twee classic sets hebt gedraaid en deze platen dan als het ware herontdekt? Vond juist in de jaren voor je oorproblemen de variatie in je sets echt een reden om je sets te bezoeken, en die variatie was na je oorproblemen ineens verdwenen. Wel top dat jet het zo weer oppakt! Je classic set op Freshtival was ook echt een goede mix van de wat algemenere classics met je eigen classics :thumbup:


Dat komt inderdaad omdat ik een paar classics set heb gedraaid, waardoor ik echt merk dat ik die muziek mis op dit moment, ik krijg bijvoorbeeld van angel echt iedere keer een brok in mijn keel. En ik vind ook dat de nieuwe generatie die nummers ook moet horen op grote podia zodat die herontdekt kunnen worden omdat ze zo vet zijn. Het mooie is ook dat ik berichtjes krijg van jonge hardstylers van "hoe heette dat nummer" dus het werkt ook.


Wou dat er meerdere collega's van je dachten zoals jij :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er een pagina voor degos & re-done - the drums? Toen die gedraaid had ik m nog nooit gehoord en vond m echt top. Heb t idee dat bijna niemand hem kent alleen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2018 13:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Valt me nu pas op dat er op het begin 'DARO' op de LED-schermen staat i.p.v. ADARO......
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2018 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Valt me nu pas op dat er op het begin 'DARO' op de LED-schermen staat i.p.v. ADARO......


waar staat dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2018 14:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
wootum schreef:
Valt me nu pas op dat er op het begin 'DARO' op de LED-schermen staat i.p.v. ADARO......


waar staat dat?

Op 1:28 bijvoorbeeld zie je het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2018 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

Zoveel Ah, daaro kansen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 17:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Valt me nu pas op dat er op het begin 'DARO' op de LED-schermen staat i.p.v. ADARO......


Dit viel me tijdens de set ook al op. Vind het wel een rare fout.

Misschien kan Q of Adaro toelichten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 18:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toelichten zegt ie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 12:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit was een vette set met leuke verrassingen :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle