Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2010 16:00 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ja als je 100 keer stront eet ben je dr ook zo aan gewend dat je het lekker gaat vinden...

muziek vergelijken met uitwerpselen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2010 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dikke klote melodie.. nah denk niet dat ik deze ooit ga luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2010 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die intro is zo geil! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2010 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind 'm lekker tot 2.30.
Daarna stukken minder.. Jammer! Had een heel mooi anthem kunnen zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2010 17:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

blijf het een heerlijke plaat vinden, wildstylez is gewoon koning der producers, alles wat hij aanraakt verandert in goud :thumbsup: ( behalve down with the hardstyle, laten we het daar maar bij houden :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2010 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Negert schreef:
Technoboy heeft er ook een mening over:

Thank you Wildstylez!
“Today I would like to dedicate some words of respect to my friend and colleague Joram Metekohy, ‘a kay a’ Wildstylez. Joram, I wanna thank you for producing a real hardstyle anthem: Wildstylez – No Time To Waste (Defqon.1 2010 Anthem). How I feel about the current way of producing hardstyle is a well-known fact. It seems BPM’s of 155 and even higher have become the new standard.

Joram, I’m happy to see you understand very well that this is not the hardcore scene. You still believe in hardSTYLE and style is what this track breathes from the beginning ‘til the end! This anthem is an eight minutes journey into past, present and future: you created the perfect blend of classical ingredients and the sounds of the ‘new generation’.

All those days you spent in your studio weren’t a ‘waste of time’. You showed magic can be done at 148 beats per minute and therefore you deserve to be on the Main Stage of Defqon.1! Congratulations, my friend!” ~ Cristiano ~


-1, ik hou er juist wel van als de BPM hoger zit maar lager kan ook bijv. AVIO. En er zit meer dan genoeg 'style' in erg veel Hardstyle nummers tegenwoordig dus wat zeurt hij. Beter kan je Hardstyle in sub-genres bekijken wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2010 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Negert schreef:
Technoboy heeft er ook een mening over:

Thank you Wildstylez!
“Today I would like to dedicate some words of respect to my friend and colleague Joram Metekohy, ‘a kay a’ Wildstylez. Joram, I wanna thank you for producing a real hardstyle anthem: Wildstylez – No Time To Waste (Defqon.1 2010 Anthem). How I feel about the current way of producing hardstyle is a well-known fact. It seems BPM’s of 155 and even higher have become the new standard.

Joram, I’m happy to see you understand very well that this is not the hardcore scene. You still believe in hardSTYLE and style is what this track breathes from the beginning ‘til the end! This anthem is an eight minutes journey into past, present and future: you created the perfect blend of classical ingredients and the sounds of the ‘new generation’.

All those days you spent in your studio weren’t a ‘waste of time’. You showed magic can be done at 148 beats per minute and therefore you deserve to be on the Main Stage of Defqon.1! Congratulations, my friend!” ~ Cristiano ~


-1, ik hou er juist wel van als de BPM hoger zit maar lager kan ook bijv. AVIO. En er zit meer dan genoeg 'style' in erg veel Hardstyle nummers tegenwoordig dus wat zeurt hij. Beter kan je Hardstyle in sub-genres bekijken wat mij betreft.


154, houden zo. niet hoger net als bij danielle mondela met ze 160 bpm gek :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2010 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er wordt amper Hardstyle op 155 BPM geproduceerd, wat lult die gozer nou. 148 BPM kun je even goed als 150 BPM op 155 draaien, dus ik snap heel dat gedoe niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2010 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Er wordt amper Hardstyle op 155 BPM geproduceerd, wat lult die gozer nou. 148 BPM kun je even goed als 150 BPM op 155 draaien, dus ik snap heel dat gedoe niet.


ik zeg ook niet dat het geproduceerd moet worden. alleen als ze rond de 154 draaien is het gewoon erg fijne snelheid om op door te gaan. maar ach ontopic weer! intro beloofd veel, zeker naar die zomerse melo. maar de lead van de climax is voor mij te jankend en voor mij gevoel zitten er enkele valse noten in. nee sorry geef mij maar scrapy atack
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2010 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
blijf het een heerlijke plaat vinden, wildstylez is gewoon koning der producers, alles wat hij aanraakt verandert in goud :thumbsup: ( behalve down with the hardstyle, laten we het daar maar bij houden :P )


Jep, Ik vind wildstylez ook beste producer !
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2010 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
-1, blijf het een flut anthem vinden.
En dat de hardstyle tegenwoordig richting de 150 gaat, dat komt omdat er niks geen drive in die pitchkicks zit. Bij een reversed bassline heb je tussen elke kick ook nog die revbass, waardoor er veel meer drive in de muziek zit. Dit kun je dan ook makkelijk tussen 140-150 bpm produceren, zonder energie uit de track te verliezen.


Helemaal waar. Dat is ook de reden voor mij dat ik Hardstyle graag op een wat sneller tempo draai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2010 19:44 
 
Hardtraxx Addict

stynch schreef:
E-rik schreef:
blijf het een heerlijke plaat vinden, wildstylez is gewoon koning der producers, alles wat hij aanraakt verandert in goud :thumbsup: ( behalve down with the hardstyle, laten we het daar maar bij houden :P )


Jep, Ik vind wildstylez ook beste producer !


Ik vind zatox persoonlijk beter... Komt omdat zatox altijd zo lekker hard doorbeukt en de laatste tijd veel tracks uitbrengt. Wildstylez is wel zowiezo de beste producer uit nederland. Kan niet w8en tot complex situation, extraordinary happiness
en just as easy rmx uitkomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2010 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Push that feeling van wildstylez is 154. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2010 20:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee, alleen de vinylrip :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2010 21:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De Climax Melodie had zoals in het begin van het filmpje moeten zijn net nadat ie zegt its, time for defqon1.
.... For Defqon 1. en dan die melodie had in de climax meoten zitten inplaats van de intro ( 1:40)
was veel beter geweest :D:D:D das echt ene kippe vel moment en doet me echt denken aan Defqon 1. en aan de zomer zoals het op Defqon hoort
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2010 21:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laten we het maar houden op: 'niet mijn ding'
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nee, alleen de vinylrip :D

Nou mijne was corrupt file ofzo :P, deze kreeg ik van iemand anders :P. 't Zal wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 02:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Diedjuhh schreef:
We zijn allemaal eens met een Dub Mix als B-kant :P ?

Hell yes :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 10:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Welnee, gewoon zoals vorig jaar een lekker hardcore-remixje op de B-kant.
Ideale kandidaten zijn denk ik de gasten van Hardcore Blasters en Tha Playah, die kunnen dat sfeertje perfect overbrengen.

Hoop nog steeds op amnesys maar dat zal m niet worden vrees ik hehe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Tha Playah


Tha Playah is wel een goeie voor dit nummer denk ik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vette track, maar vind hem afgeraffeld klinken

krijg er wel zin in defqon van :woot:

overtreft Scrap Attack zeker niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt die intromelodie nou op Got It? van Alphaverb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 17:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik snap niet wat iedereen nou loopt te zeuren.. Het nummer sluit echt perfect aan bij het defqon zomer gevoel. En we moeen er maar gewoon aan wennen dat de anthems van de komende jaren hetzelfde niveau hebben als nu, en dat we nooit meer het niveau krijgen als voor 2007. Sinds headhunterz the power of the mind maakte is het berg afwaarts gegeaan op 2 uitzonderingen na: Next dimensional world en ctr alt del... Overigens zijn de NC echt matig bezig, en hoop ik dat ze zo snel mogelijk weer dikke tracks gaan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 17:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:
Ik snap niet wat iedereen nou loopt te zeuren.. Het nummer sluit echt perfect aan bij het defqon zomer gevoel. En we moeen er maar gewoon aan wennen dat de anthems van de komende jaren hetzelfde niveau hebben als nu, en dat we nooit meer het niveau krijgen als voor 2007. Sinds headhunterz the power of the mind maakte is het berg afwaarts gegeaan op 2 uitzonderingen na: Next dimensional world en ctr alt del... Overigens zijn de NC echt matig bezig, en hoop ik dat ze zo snel mogelijk weer dikke tracks gaan maken.

Next dimensional world en ctrl alt del zijn júist tracks die dat bergafwaartse niveau laten zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 17:31 
 
Hardtraxxer

Sunboom schreef:
Bezemsteel schreef:
Ik snap niet wat iedereen nou loopt te zeuren.. Het nummer sluit echt perfect aan bij het defqon zomer gevoel. En we moeen er maar gewoon aan wennen dat de anthems van de komende jaren hetzelfde niveau hebben als nu, en dat we nooit meer het niveau krijgen als voor 2007. Sinds headhunterz the power of the mind maakte is het berg afwaarts gegeaan op 2 uitzonderingen na: Next dimensional world en ctr alt del... Overigens zijn de NC echt matig bezig, en hoop ik dat ze zo snel mogelijk weer dikke tracks gaan maken.

Next dimensional world en ctrl alt del zijn júist tracks die dat bergafwaartse niveau laten zien.


Ach, we komen wel door de crediet-crisis heen :aww:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle