Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 17:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is nog altijd persoonlijke smaak. Niet alle anthems van de afgelopen jaren zijn matig of slecht, alleen die voor de grote bekende feesten meestal wel. Maar kan nou niet zeggen dat de anthems van Hardbass, Black of InQontrol de afgelopen jaren erg slecht waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 18:54 
 
Hardtraxxer

Prima anthem in mijn beleving.
Overigens zijn de anthems dit jaar vrij goed allemaal.
Die van Hardbass is wel het dikst :thumbup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Bezemsteel schreef:
Ik snap niet wat iedereen nou loopt te zeuren.. Het nummer sluit echt perfect aan bij het defqon zomer gevoel. En we moeen er maar gewoon aan wennen dat de anthems van de komende jaren hetzelfde niveau hebben als nu, en dat we nooit meer het niveau krijgen als voor 2007. Sinds headhunterz the power of the mind maakte is het berg afwaarts gegeaan op 2 uitzonderingen na: Next dimensional world en ctr alt del... Overigens zijn de NC echt matig bezig, en hoop ik dat ze zo snel mogelijk weer dikke tracks gaan maken.

Next dimensional world en ctrl alt del zijn jĂșist tracks die dat bergafwaartse niveau laten zien.


Next Dimensional World wel, CTRL ALT DEL was zeker een goed anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 19:55 
 
Hardtraxxer

CTRL ALT DEL was 1 van de betere dat jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2010 20:50 
 
Donateur

hopelijk komt er een Hardcore Remix van Mad Dog vs Kasparov op de B-kant, of in iig 1 van beide
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2010 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Barto schreef:
PNXRMX schreef:
Er wordt amper Hardstyle op 155 BPM geproduceerd, wat lult die gozer nou. 148 BPM kun je even goed als 150 BPM op 155 draaien, dus ik snap heel dat gedoe niet.


ik zeg ook niet dat het geproduceerd moet worden. alleen als ze rond de 154 draaien is het gewoon erg fijne snelheid om op door te gaan. maar ach ontopic weer! intro beloofd veel, zeker naar die zomerse melo. maar de lead van de climax is voor mij te jankend en voor mij gevoel zitten er enkele valse noten in. nee sorry geef mij maar scrapy atack


Ik doelde meer op Technoboy's opmerking dat hardstyle tegenwoordig richting de 155 gaat.


Rik schreef:
Push that feeling van wildstylez is 154. xd

Fail.

De enige hs tracks die ik boven 150 ken zijn Pradera & Sasha F - To Da Max (152) / Impact (151) en Hardstyle Family (155). Weet iemand er nog meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2010 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Outside Worlds is 154 bpm volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2010 02:32 
 

Kheb 'm net live gehoord, en hij is gwn te zacht naar mij zin :/. Intro blijft vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2010 10:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
CTRL ALT DEL was 1 van de betere dat jaar.


Als ik zo terugkijk op heel 2009 dan vind ik CTRL ALT DEL verreweg het beste anthem van het hele jaar, net als 2008, toen was het inQontrol anthem ook al het beste, naar mijn mening dan.

Ik vind dat op het moment(na beide een paar keer geluisterd te hebben) dat Frontliner's anthem mij meer pakt, maar eens zien wat ze live met ons doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2010 11:49 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Barto schreef:
PNXRMX schreef:
Er wordt amper Hardstyle op 155 BPM geproduceerd, wat lult die gozer nou. 148 BPM kun je even goed als 150 BPM op 155 draaien, dus ik snap heel dat gedoe niet.


ik zeg ook niet dat het geproduceerd moet worden. alleen als ze rond de 154 draaien is het gewoon erg fijne snelheid om op door te gaan. maar ach ontopic weer! intro beloofd veel, zeker naar die zomerse melo. maar de lead van de climax is voor mij te jankend en voor mij gevoel zitten er enkele valse noten in. nee sorry geef mij maar scrapy atack


Ik doelde meer op Technoboy's opmerking dat hardstyle tegenwoordig richting de 155 gaat.


Rik schreef:
Push that feeling van wildstylez is 154. xd

Fail.

De enige hs tracks die ik boven 150 ken zijn Pradera & Sasha F - To Da Max (152) / Impact (151) en Hardstyle Family (155). Weet iemand er nog meer?


Ik herinner me de grote jankboel om The fear of darkness nog wel.. ;) Maar zijn er vast niet veel boven de 150 idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2010 12:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb hem gister avond ook live gehoord. D-block S-Te-Fan Opende ermee op Rebirth. JE kan zeggen wat je wil maar ik vind het echt een super anthem :drool: De intro is hard en dan een lekkere melo
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2010 13:47 
 
Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
De enige hs tracks die ik boven 150 ken zijn Pradera & Sasha F - To Da Max (152) / Impact (151) en Hardstyle Family (155). Weet iemand er nog meer?

scope dj tracks zijn vaak 152 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2010 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een onzin wordt er weer geluld. Fear Of Darkness is 150, en de enige Scope DJ track die boven de 150 is (uit de tracks die ik geprobeerd heb) is de Not Enuff remix. Niet zoveel vinyl rips downloaden jullie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2010 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Wat een onzin wordt er weer geluld. Fear Of Darkness is 150, en de enige Scope DJ track die boven de 150 is (uit de tracks die ik geprobeerd heb) is de Not Enuff remix. Niet zoveel vinyl rips downloaden jullie :P

ik koop alleen maar web :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2010 16:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dan vraag ik mij serieus af welke WEB jij hebt van Scope DJ, buiten Notenuff, die sneller gaat dan 150. Zijn laatste release was gewoon 150, die daarvoor ook of zelfs trager.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2010 18:41 
 

The Viking schreef:
Heb hem gister avond ook live gehoord. D-block S-Te-Fan Opende ermee op Rebirth. JE kan zeggen wat je wil maar ik vind het echt een super anthem :drool: De intro is hard en dan een lekkere melo


Die climax was echt veel te zacht >.<.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2010 20:24 
 
Hardtraxxer

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2010 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou hieruit blijkt dus alleen dat Tby vinylrips download xd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2010 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Nou hieruit blijkt dus alleen dat Tby vinylrips download xd :x


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 10:43 
 
Hardtraxxer

Ik heb dit anthem nu een aantal keer beluisterd, en ik moet eerlijk zeggen dat ik het elke keer lekkerder vind worden!
Een anthem moet toegankelijk zijn voor de "mainstream massa" maar dit anthem heeft naar mijn idee meer lagen dan gebruikelijk, en is dus ook uitermate geschikt om meerdere keren te horen op 1 avond, zodat je telkens iets anders kan opvallen eraan, buiten dat je gewoon los kan gaan :)
Ik denk ook dat het wel goed is voor de dagjesmensen als ze doorkrijgen dat hardstyle niet altijd zo "simpel" en "1-lagig" hoeft te zijn als veel van de producties van de afgelopen jaren, waar naar mijn idee meer uit te halen zou zijn geweest. Dit neemt niet weg dat een simpele ragplaat ook heerlijk kan zijn, en zeker moet gemaakt moet blijven worden :evil:
Chapeau voor Wildstylez :thumbsup:

Verder lees ik met interesse de posts van Lyst over de BPM en de pitchkicks/reversed bass discussie. Ben het hier volledig mee eens, diepe zware pitchkicks vind ik heerlijk en daar kan ik keihard op raggen, maar de allerheerlijkste bounce/vibe krijg ik nog altijd uit n strakke flinke reversed bassline. Denk aan "The age of reverse bass" en dan ietsje gepitcht, dan heb je automatisch het op-en-neer gevoel, dan zwiep ik mn benen zo hoog de lucht in dat ik bijna mn neus kan raken xd


Tot dusverre mn allereerste bijdrage :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 11:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Altijd goed, nieuwe gebruikers die het met mij eens zijn ^^ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 11:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MeesterJ schreef:
dan zwiep ik mn benen zo hoog de lucht in dat ik bijna mn neus kan raken xd


lol xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

intro is gruwelijk maar de rest valt me beetje tegen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 13:23 
 
Hardtraxxer

Citaat:
De enige hs tracks die ik boven 150 ken zijn Pradera & Sasha F - To Da Max (152) / Impact (151) en Hardstyle Family (155). Weet iemand er nog meer?


Tonight is 154 en volgens mij is Recession ook zo iets ;)

maar goed, ik vind m wel lekker, heb nu al zin in de zomer :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2010 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

break is te lang,, maar dat zal wel komen door de vocals die er in moeten zitten van Q.. Intro is zeker aardig! Maar climax is ver uit KUT :sick:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle