Even alles luisteren, nog niks geluisterd van dit hele album
ID uit Qlimax set van HHZ: Goh wat een 'Audiotricz' sounds zeg

Te house-achtig, totaal niet mijn ding. Kicks zijn ook echt ontzettend slap. Wel leuk voor de afwisseling op een album als er niet teveel van dit soort platen op staan.
Ik ga er dan even vanuit dat deze van Wildstylez is en niet van Audiotricz
Lies of Truth: Haha ja je hoort al na 5 seconden Wildstylez (Earth Meets Water remix hoor ik meteen terug). Zang is van die 'nét iets te'-soort voor hardstyle imo, maar klinkt opzich goed. Melodie is baas! Lekker plaatje
Bij nader inzien, vocals zijn ook wel prima

Santiago: Zie ID uit Qlimax set van HHZ. Vind deze wel wat lekkerder maar ik ben hier gewoon niet zo van.
Rootz: Jaaaaaa preciessss!!!!

Dit is wat ik graag hoor, dat zoveel mogelijk artiesten dit maar gaan doen!! Maakt me niet uit of dit een hype gaat worden of wat dan ook, dit is gewoon precies wat ik wil horen
ID met Audiotricz: Laag bpm zeg

Maar vind ik niet erg als de plaat goed is verder. Plaat klinkt net als Santiago en die andere ID erg housy maar dit vind ik dan wel de beste van de 3, ondanks (of misschien wel dankzij?) het lage tempo. In de 2e climax gaat het tempo omhoog, klinkt toch wel nice na zo'n langzamer stuk. Prima plaatje maar niet helemáál mijn ding.
TBA met Max Enforcer: 2 melodiebazen bij elkaar, moet wel goedkomen. En dat is ook zo

Midintro bevat lekker veel drive, kicks zijn ongetwijfeld in orde, doet me een beetje denken aan een 2011/2012 track en dat vind ik helemaal niet erg! Vocals zijn erg house-achtig maar dat vind ik ook wel eens lekker in hardstyle. Beetje meeblèren. En dan de melodie, wat heeerlijk! Ontzettend goeie plaat dit.
Deze ga ik zeker in huis halen, alleen al om Wildstylez als artiest. Niet alles is helemaal mijn ding merk ik al wel maar: veel afwisseling (nu al), pareltjes ertussen, en gewoon ontzettend hoge kwaliteit. Dit wordt een prachtig album