Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 15:03 

Hardtraxx Veteran

Kan niet wachten op dit album. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 04:09 

Hardtraxxer

Mag ik vragen waarom er in de begin post staat ??-04-2015
Hoe kom je daarbij, vraag me namelijk al af wanneer we iets meer te horen krijgen van zijn album.
Teasertje , previews, Tracklist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 01:03 

Hardtraxxer

Ik kende deze "vermiste track" nog niet eens, maar man wat klinkt ook deze lekker zeg :loving:

Ik ben vanaf 2008 een echte liefhebber van deze man zijn producties geworden. Natuurlijk vanwege het nog steeds oh zo lekkere Project One album, maar de plaat die mij echt een fan van Wildstylez zelf heeft gemaakt is Pleasure. Hierna volgden klappers zoals Push That Feeling, Delay Distortion en vele anderen. In bijna iedere track was het raak met heerlijke kippenvel en euforie opwekkende melodieën. Ook de ghost producties voor Alpha2 deden het erg goed, ik kan nog steeds intens genieten van de remix van Yellow Minute bijvoorbeeld.

De laatste 2 jaar zijn er wat mindere en commerciëlere producties uit gerold, zoals Year of Summer, waar bij mij de nekharen nog steeds overeind gaan staan (hoewel dat voornamelijk aan de zang van Niels Geusebroek ligt). Maar tussendoor kwam hij toch iedere keer terug met ijzersterke tracks, zoals Timeless, die voor mij nog steeds een hoge sentimentele en emotionele waarde heeft. Op het moment dat hij uitkwam waren er in een week tijd 3 mensen uit familie en vriendenkring overleden, waaronder m'n oma. Ik geloof dat ik de track oneindig vaak op repeat zette, om mijn verdriet te kunnen verwerken en weg te dromen in die heerlijke melodie
Zelfs remixes uit de populaire genres, zoals Legacy en Wild Ones, en latere tracks als This is Home en R.U.S.H. zorgden bij mij voor meters kippenvel. Deze tracks moeten het niet hebben van de mid-intro's (hoewel die van R.U.S.H. stiekem toch wel erg fijn is), maar de climaxen zijn naar mijn mening briljant. Ik kan op Noisecontrollers en B-Front na geen DJs bedenken die zo'n gigantische lading euforie met hun tracks bij mij kunnen opwekken, en zelf vergeleken met deze namen, is Wildstylez voor mij toch echt de nr1 DJ in het produceren van heerlijke, soms simpele, maar oh zo effectieve melodieën.

Ik kijk ontzettend uit naar dit album, de previews en teasers hebben mijn interesse al genoeg opgewekt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 11:54 

Hardtraxxer

JVS schreef:
hurricane schreef:
Deze komt er denk ik dan ook wel bij :D

Na 2 jaar is deze vermiste track dan toch eindelijk teruggevonden. :)

had op FB gevraagd of ie dit nummer op het album zou zetten
20 maart 13:33
Zou je op je album, die TBA's met zany en HHZ erop willen zetten of een remix/edit/2015refixx van kunnen maken. Beide melo's zijn geniaal.

Alvast bedankt

keep up the good work

Weet natuurlijk niet zeker of ze op het album komen of wat, maar het zou een bazen actie zijn. Maar dat ie hem draait op 23 maart is natuurlijk fantastisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 20:01 

Hardtraxx Veteran

Wildstylez schreef:
Stay tuned!! Tomorrow Brennan Heart and I will premiere the official "Lies Or Truth" video at 16:00 (CET) on youtube!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 10:17 

Hardtraxxer

iMark schreef:
Vet hoor die plaat met Zany & DV8. Die melodie is lekker zomers. Ik kan Wildstylez wel waarderen, hij heeft niet echt veel vriendjes in de scene, je hoort nooit van hem op de social media, doet lekker wat hij zelf leuk vindt en gaat (imo) een van de betere albums van het jaar uitbrengen. Dit album ga ik sowieso aanschaffen, Wildstylez staat in ieder geval voor kwaliteit.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 14:55 

Hardtraxx Veteran

Collab met BH :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 16:01 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 17:07 

Kraak... Piep...

Lekkere melodie, zang is ook goed. Prima plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 17:54 

Hardtraxx Crew

Meestal heb ik het niet op dit soort nummers, maar ik vind dit toch wel echt heel fijn klinken allemaal :$

Broken Balance schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 18:04 

Hardtraxx Elite

Vet! :loving:
Zal wel weer een mooi hitje worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 22:53 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Meestal heb ik het niet op dit soort nummers, maar ik vind dit toch wel echt heel fijn klinken allemaal :$

Broken Balance schreef:

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 23:32 

Broken Balance schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 13:28 

Hardtraxx Veteran

Direct kippenvel als die synths opkomen in Lies or Truth, wat een ontzettend fijne plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:13 

Hardtraxx Veteran

Leuk plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:45 

Hardtraxxer

Vind hem een stuk beter dan Lose My Mind, de vocals zijn wat diepgaander en mooi gezongen, de synth klinkt erg fijn, lekkere mainstreamplaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 17:56 

Hardtraxx Veteran

Ja heerlijke plaat. De plaat was voor mij helemaal "af' geweest als de laatste x als de melodie terug komt ze er nog een draai aan gegeven hadden. Maakt het NET ff specialer. Al met al dikke melodische track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 17:55 

Hardtraxxer

Olivier Heldens - Gecko (Wildstylez Remix)
deze zal ook wel op het album komen vermoed ik.

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 18:02 

Hardtraxx Veteran

Is een bootleg, denk het niet. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 16:51 

Hardtraxx Veteran

De zang verpest het weer voor mij, voor de rest meer dan prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 19:47 

Hardtraxx Elite

Citaat:
WEB release: ??/04/2015

Wie of wat was hier eigenlijk de bron van? Verwacht onderhand wel een aankondiging oid. :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 20:03 

Hardtraxx Veteran

1 van de weinige platen waar ik de zang goed in vind. Voor de rest ook een prima nummer voor tussendoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 01:52 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
iMark schreef:
Als je bijvoorbeeld naar Lies or Truth luistert hoor je meteen weer zijn handtekening er in terug en die mis ik nu wel een beetje in de scene.

Dit. Lies or Truth kapot aan het draaien, heb deze Wildstylez sound best gemist :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 10:54 

Hardtraxxer

tijntjuh120 schreef:
Citaat:
WEB release: ??/04/2015

Wie of wat was hier eigenlijk de bron van? Verwacht onderhand wel een aankondiging oid. :slow:

WIldstylez zijn manager gaf aan op dancefair dat het album half/eind april zou komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2015 11:21 

Hardtraxxer

Even alles luisteren, nog niks geluisterd van dit hele album :oh:

ID uit Qlimax set van HHZ: Goh wat een 'Audiotricz' sounds zeg :lol: Te house-achtig, totaal niet mijn ding. Kicks zijn ook echt ontzettend slap. Wel leuk voor de afwisseling op een album als er niet teveel van dit soort platen op staan.
Ik ga er dan even vanuit dat deze van Wildstylez is en niet van Audiotricz -.-

Lies of Truth: Haha ja je hoort al na 5 seconden Wildstylez (Earth Meets Water remix hoor ik meteen terug). Zang is van die 'nét iets te'-soort voor hardstyle imo, maar klinkt opzich goed. Melodie is baas! Lekker plaatje
Bij nader inzien, vocals zijn ook wel prima :)

Santiago: Zie ID uit Qlimax set van HHZ. Vind deze wel wat lekkerder maar ik ben hier gewoon niet zo van.

Rootz: Jaaaaaa preciessss!!!! :love: Dit is wat ik graag hoor, dat zoveel mogelijk artiesten dit maar gaan doen!! Maakt me niet uit of dit een hype gaat worden of wat dan ook, dit is gewoon precies wat ik wil horen :loving:

ID met Audiotricz: Laag bpm zeg :surrender: Maar vind ik niet erg als de plaat goed is verder. Plaat klinkt net als Santiago en die andere ID erg housy maar dit vind ik dan wel de beste van de 3, ondanks (of misschien wel dankzij?) het lage tempo. In de 2e climax gaat het tempo omhoog, klinkt toch wel nice na zo'n langzamer stuk. Prima plaatje maar niet helemáál mijn ding.

TBA met Max Enforcer: 2 melodiebazen bij elkaar, moet wel goedkomen. En dat is ook zo :loving: Midintro bevat lekker veel drive, kicks zijn ongetwijfeld in orde, doet me een beetje denken aan een 2011/2012 track en dat vind ik helemaal niet erg! Vocals zijn erg house-achtig maar dat vind ik ook wel eens lekker in hardstyle. Beetje meeblèren. En dan de melodie, wat heeerlijk! Ontzettend goeie plaat dit.

Deze ga ik zeker in huis halen, alleen al om Wildstylez als artiest. Niet alles is helemaal mijn ding merk ik al wel maar: veel afwisseling (nu al), pareltjes ertussen, en gewoon ontzettend hoge kwaliteit. Dit wordt een prachtig album :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle